
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tápu ve start. osazení karbu
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 15.08.2009 do 15.08.2009, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
17:06:01
15.08.2009
15.08.2009

vhml
-> Jirik grilovaný: možná skoro 666

16:39:55
15.08.2009
15.08.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Gemini: A bude to pak mít 150 a nebo 250 koní ? 

16:27:02
15.08.2009
15.08.2009

Gemini
prvu komoru nechaj kvazi seriovu 115/200 , druhu skus 140/150 alebo 140/140 alebo 145/150 alebo 145/140 

15:56:52
15.08.2009
15.08.2009

Petkar1
-> Jirik grilovaný: Sniž hlavu, jak píše Petr s a naházej tam trysky jako má Jeník.

15:45:50
15.08.2009
15.08.2009

Nwkt
-> Jirik grilovaný: Akorát když mi to osazoval tak od jedný měl asi poslední dva kousky
15:44:56
15.08.2009
15.08.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Nwkt: Jo ? Paráda. Hned se domluvím s tatíkem (občas se potkávají v práci.) 
-> vhml: děkuji. Doteď tam byl na sérii 136 karbec 120 s osazením 120 LS a jelo to normálně a v pohodě. Jen byl slabší vršek kolem 4000+ a dál. To bylo ale už průměrem difuzorů.
-> petr s: děkuji

-> vhml: děkuji. Doteď tam byl na sérii 136 karbec 120 s osazením 120 LS a jelo to normálně a v pohodě. Jen byl slabší vršek kolem 4000+ a dál. To bylo ale už průměrem difuzorů.
-> petr s: děkuji
15:29:29
15.08.2009
15.08.2009

Nwkt
-> Jirik grilovaný: Štětka má trysek a vzdušníků plnej šuplík
15:07:17
15.08.2009
15.08.2009

petr s
-> Jirik grilovaný: Na ty vačky bys měl snížit hlavu asi o 0,5-0,6 mm
14:35:29
15.08.2009
15.08.2009

vhml
Trysky jsou běžně k sehnání až do 145 (sytič 130).
Z karburátorů vol ten pro 136 kvůli ekonostatu ( pokud ho má i 130 tak je to jedno a jsou v tom případě oba stejné )
A co se týče osazení tak můj názor je, že je to úplně jedno. Zkoušel jsem s tím kdysi laborovat a nějakých zásadních výsledků jsem nedosáhnul, až když jsem se dostal na nějaké úchylné hodnoty, tak to pak jelo hůř. Budeš-li se držet toho co má T2 plusmínus trochu tak nic nezkazíš.
Z karburátorů vol ten pro 136 kvůli ekonostatu ( pokud ho má i 130 tak je to jedno a jsou v tom případě oba stejné )
A co se týče osazení tak můj názor je, že je to úplně jedno. Zkoušel jsem s tím kdysi laborovat a nějakých zásadních výsledků jsem nedosáhnul, až když jsem se dostal na nějaké úchylné hodnoty, tak to pak jelo hůř. Budeš-li se držet toho co má T2 plusmínus trochu tak nic nezkazíš.
14:23:25
15.08.2009
15.08.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> petr s: Já vím. Jenomže ten má ještě navíc svody a příčnej výfuk. Jinej rozdělovač a ještě mám myslím dělané nějaké drobnosti ohledně ventilů a ojnic. Navíc má feldu a já 136ku. Na každým motoru se může osazení podle mě chovat jinak.
Nebo zeptám se takhle tupě
Když budu mít dejme tomu stejnou kompresi, vačku se stejnými zdvihy a obě auta mají stejnej zdvih. objem motoru, tak mohu zkusit jako první vyzkoušet stejné velikosti trysek jako Jenda ?
Vzhledem k obtížnější dostupnosti trysek a vzdušníků, kdybych musel nějaké nechat vystružovat na větší, tak abych věděl alespoň na čem začít.
Největší problém mám v tom, že až se to šloží, tak musím na emise a STK, krom toho mám padlou STK už teď cca rok a půl. Na štelování jsem jezdil ke známému, k tomu se ale bohužel po ose nedostanu, tak to potřebuji poskládat tak nějak abych udělal alespoň s podmázkou emise a pak dolaďoval dál. Když bych se ale trefil plus mínus na poprvé jako Jeník, byl bych rád.
Nebo zeptám se takhle tupě
Když budu mít dejme tomu stejnou kompresi, vačku se stejnými zdvihy a obě auta mají stejnej zdvih. objem motoru, tak mohu zkusit jako první vyzkoušet stejné velikosti trysek jako Jenda ?Vzhledem k obtížnější dostupnosti trysek a vzdušníků, kdybych musel nějaké nechat vystružovat na větší, tak abych věděl alespoň na čem začít.
Největší problém mám v tom, že až se to šloží, tak musím na emise a STK, krom toho mám padlou STK už teď cca rok a půl. Na štelování jsem jezdil ke známému, k tomu se ale bohužel po ose nedostanu, tak to potřebuji poskládat tak nějak abych udělal alespoň s podmázkou emise a pak dolaďoval dál. Když bych se ale trefil plus mínus na poprvé jako Jeník, byl bych rád.

14:11:11
15.08.2009
15.08.2009

petr s
-> Jirik grilovaný: Tuner 2 to má pěkně napsáno u auta a dokonce změřeno na brzdě
14:06:57
15.08.2009
15.08.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Mám klasickej 742.136 endžín a tak trochu tápu v možném startovacím osazení karbu.
Popis :
742.136 (r. v. 1988 dle papírů)
Hlava Felicia 50 kW MPi (1998)
- komprese 10:1
- ponechané kanály fel., typ s většími 27 mm
- 8x ventil pružina (řešilo se v jiném tématu)
Zapalování
- bezkontakt komplet Favorit 136
Výfuk
- podélný na standartních 742 svodech
- 1x vlnovec, větve spojené přímo pod svody, průměr trubky v součtu výfuku na potrubí
- vnitřek tlumiče jako Burgess včetně vycpání a přepážky (jeden z pěti exemplářů v Plzni co znám). Přebal a přívodní trubky nerez.
Vačka
zvažuji dvě varianty
- Chovanec 265/265 (zdvih 6,6 a 6,4)
- Čepek (totéž co má Jeník Tuner 2)
Karburátor :
- SEDR pro 130
- alternativně SEDR pro 136
S dostupností trysek je to bída, většinou se dají sehnat zbytky sérií. Popř. má kamarád nějaké zbytky dříve prodávaných sad. Popř. mohu nechat protáhnout série.
Mohu vás moc pěkně požádat o nějaké doporučení pro obě varianty karburátorů a příp. rada k nastavení zákl. předstihu.
Děkuji.
Popis :
742.136 (r. v. 1988 dle papírů)
Hlava Felicia 50 kW MPi (1998)
- komprese 10:1
- ponechané kanály fel., typ s většími 27 mm
- 8x ventil pružina (řešilo se v jiném tématu)
Zapalování
- bezkontakt komplet Favorit 136
Výfuk
- podélný na standartních 742 svodech
- 1x vlnovec, větve spojené přímo pod svody, průměr trubky v součtu výfuku na potrubí
- vnitřek tlumiče jako Burgess včetně vycpání a přepážky (jeden z pěti exemplářů v Plzni co znám). Přebal a přívodní trubky nerez.
Vačka
zvažuji dvě varianty
- Chovanec 265/265 (zdvih 6,6 a 6,4)
- Čepek (totéž co má Jeník Tuner 2)
Karburátor :
- SEDR pro 130
- alternativně SEDR pro 136
S dostupností trysek je to bída, většinou se dají sehnat zbytky sérií. Popř. má kamarád nějaké zbytky dříve prodávaných sad. Popř. mohu nechat protáhnout série.
Mohu vás moc pěkně požádat o nějaké doporučení pro obě varianty karburátorů a příp. rada k nastavení zákl. předstihu.
Děkuji.
