Tápu ve start. osazení karbu

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 15.08.2009 do 15.08.2009, založil/a Jirik grilovaný - zrušená registrace
řadit dle data
17:06:01
15.08.2009
vhml
-> Jirik grilovaný: možná skoro 6662
16:39:55
15.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Gemini: A bude to pak mít 150 a nebo 250 koní ? 1
16:27:02
15.08.2009
Gemini
prvu komoru nechaj kvazi seriovu 115/200 , druhu skus 140/150 alebo 140/140 alebo 145/150 alebo 145/140 4
15:56:52
15.08.2009
Petkar1
-> Jirik grilovaný: Sniž hlavu, jak píše Petr s a naházej tam trysky jako má Jeník.4
15:45:50
15.08.2009
Nwkt
-> Jirik grilovaný: Akorát když mi to osazoval tak od jedný měl asi poslední dva kousky
15:44:56
15.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Nwkt: Jo ? Paráda. Hned se domluvím s tatíkem (občas se potkávají v práci.) 1

-> vhml: děkuji. Doteď tam byl na sérii 136 karbec 120 s osazením 120 LS a jelo to normálně a v pohodě. Jen byl slabší vršek kolem 4000+ a dál. To bylo ale už průměrem difuzorů.

-> petr s: děkuji
upraveno 1x, naposled 15.08.2009 15:47:26
15:29:29
15.08.2009
Nwkt
-> Jirik grilovaný: Štětka má trysek a vzdušníků plnej šuplík
15:07:17
15.08.2009
petr s
-> Jirik grilovaný: Na ty vačky bys měl snížit hlavu asi o 0,5-0,6 mm
14:35:29
15.08.2009
vhml
Trysky jsou běžně k sehnání až do 145 (sytič 130).
Z karburátorů vol ten pro 136 kvůli ekonostatu ( pokud ho má i 130 tak je to jedno a jsou v tom případě oba stejné )

A co se týče osazení tak můj názor je, že je to úplně jedno. Zkoušel jsem s tím kdysi laborovat a nějakých zásadních výsledků jsem nedosáhnul, až když jsem se dostal na nějaké úchylné hodnoty, tak to pak jelo hůř. Budeš-li se držet toho co má T2 plusmínus trochu tak nic nezkazíš.
14:23:25
15.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> petr s: Já vím. Jenomže ten má ještě navíc svody a příčnej výfuk. Jinej rozdělovač a ještě mám myslím dělané nějaké drobnosti ohledně ventilů a ojnic. Navíc má feldu a já 136ku. Na každým motoru se může osazení podle mě chovat jinak.

Nebo zeptám se takhle tupě 1 Když budu mít dejme tomu stejnou kompresi, vačku se stejnými zdvihy a obě auta mají stejnej zdvih. objem motoru, tak mohu zkusit jako první vyzkoušet stejné velikosti trysek jako Jenda ?
Vzhledem k obtížnější dostupnosti trysek a vzdušníků, kdybych musel nějaké nechat vystružovat na větší, tak abych věděl alespoň na čem začít.
Největší problém mám v tom, že až se to šloží, tak musím na emise a STK, krom toho mám padlou STK už teď cca rok a půl. Na štelování jsem jezdil ke známému, k tomu se ale bohužel po ose nedostanu, tak to potřebuji poskládat tak nějak abych udělal alespoň s podmázkou emise a pak dolaďoval dál. Když bych se ale trefil plus mínus na poprvé jako Jeník, byl bych rád. 1
14:11:11
15.08.2009
petr s
-> Jirik grilovaný: Tuner 2 to má pěkně napsáno u auta a dokonce změřeno na brzdě
14:06:57
15.08.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
Mám klasickej 742.136 endžín a tak trochu tápu v možném startovacím osazení karbu.

Popis :
742.136 (r. v. 1988 dle papírů)
Hlava Felicia 50 kW MPi (1998)
- komprese 10:1
- ponechané kanály fel., typ s většími 27 mm
- 8x ventil pružina (řešilo se v jiném tématu)
Zapalování
- bezkontakt komplet Favorit 136
Výfuk
- podélný na standartních 742 svodech
- 1x vlnovec, větve spojené přímo pod svody, průměr trubky v součtu výfuku na potrubí
- vnitřek tlumiče jako Burgess včetně vycpání a přepážky (jeden z pěti exemplářů v Plzni co znám). Přebal a přívodní trubky nerez.
Vačka
zvažuji dvě varianty
- Chovanec 265/265 (zdvih 6,6 a 6,4)
- Čepek (totéž co má Jeník Tuner 2)

Karburátor :
- SEDR pro 130
- alternativně SEDR pro 136

S dostupností trysek je to bída, většinou se dají sehnat zbytky sérií. Popř. má kamarád nějaké zbytky dříve prodávaných sad. Popř. mohu nechat protáhnout série.

Mohu vás moc pěkně požádat o nějaké doporučení pro obě varianty karburátorů a příp. rada k nastavení zákl. předstihu.

Děkuji.
Extreme Tyres