teplomer oleja

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 11.08.2009 do 13.08.2009, založil/a steyr
řadit dle data
00:15:51
13.08.2009
Jakub M.
-> palinator: 3 3 twoe 3 dobře já 3 má být 11,5:1 LOL 3
18:20:59
12.08.2009
palinator
-> Jakub M.:
Vím, že se jedná o překlep, (na 99,5%),ale kompresi 11:5 jsem ještě neviděl...3
17:00:41
12.08.2009
Jakub M.
-> COL:
táta to má na motoru ... zkoušeli jsme to čidlo dávat např. na místo kde je baroskop nebo v místě za filtrem v kanále kde jde olej k prvnímu ložisku na klice a mazání rozvodů a teplota byla cca o 15st. C vyšší ... vlastně v tom místě byla nejvyšší... naopak nejnižší byla na místě výpustnýho šroubu oleje ve vaně. Dát čidlo na místo za čerpadlo byla logická úvaha, protože změříš teplotu oleje de-facto přímo na vstupu do mazací soustavy motoru, ale čidlo není ovlivňováno až tak moc vlivy ochlazování olejové vany prouděním vzduchu. Jinak naměřené hodnoty na motoru s kompresí 11:5, vačkou z homologační série pohárovýho favorita (okruhy), kt. jsme naměřili stupně 280/275 trochu jiný časování a o pár desetin větší zdvihy a s odpovídajícími úpravami sání, přípravy směsi a výfuku, dosahuje teplota při zahřátém motoru na provozní teplotu približně kolem 105st. C se závislostí +/- 10st. C na okolním prostředí... maximum co jsme naměřili bylo 136 st. C ... měřili jsme to digitálním měřidlem ... v současnosti je tam budík VDO... tak asi toliko moje (naše) poznatky 4

jo.. motor jezdí bez chladiče oleje!
upraveno 1x, naposled 12.08.2009 17:02:11
16:40:57
12.08.2009
COL
-> Jakub M.:
a jak to bylo odzkouseno? a zajima nas zrovna ten prumer? (jen se ptam)
16:37:42
12.08.2009
Jakub M.
-> COL:
dobre je to měřit hned za čerpadlem v místě kam se napojuje oil. chladič u bloku s plnoprůtokovým filtrem... - odzkoušeno, naměřená hodnota kupodivu nejlíp odpovídá celkovýmu průměru dosahovaných teplot oleje v mazací soustavě, přestože je to prakticky olej. kt. je nasávanej z vany, kt. je chlazena proděním vzduchu pod podvozkem atd.
02:13:49
12.08.2009
Rabbit
palinator:
No já to vidim následovně: Když vidim že to je studený ikdyž už má voda provozku tak se k tomu pořád chovám slušně. Naopak když vidim, že je to teplý tak si někde zastavim na kafe. Ale jinak je ten budík docela k prdu.
23:10:27
11.08.2009
palinator
Jestli se nevyplatí se na teploměr oleje nevysrat...4
Nemáte Tatrovky ani WRC předpokládám, aby to bylo pro vás důležitý, i když, já bych se taky podíval, kdybych ten teploměr měl. Stejně pak s tou teplotou nic neuděláte. Normální motor to nemá šanci slušně rozpálit a ochladit to zase nemáte šanci vy...3 Nechal bych to všem čertum. Ale taky bych se jinak přiklonil ke vstupu oleje do mazání.
22:51:28
11.08.2009
Rabbit
steyr:
Ve výpusťáku ho mám. Něco to ukazuje, ale zdaleka to neni ono. A to je šroub provrtanej durch, takže to neměří šroub, ale olej ve vaně. Kdybych to měl dělat znova (nebo předělávat, tak ho dám jinam.
14:23:03
11.08.2009
COL
Bude v ramci svoji presnosti merit vzdy tam, kam ho das :o), musis se spis rozhodnout JAKOU teplotu chces vlastne merit. Ja bych to meril na vstupu do mazaciho systemu (za cerpadlem a ev. chladicem) - napr. na redukci za filtrem.
14:18:48
11.08.2009
vhml
Ono je to úplně jedno, protože stejne neznáš ideální teplotu, jakou by měl olej mít. Ať dáš čidlo kamkoliv tak si za normálního provozu okoukneš jakou má v tom místě olej běžnou teplotu. A pak už vidíš kdy je olej studenější, nebo teplejší. Opravdová hodnota teploty je tak celkem nezajímavý údaj...
upraveno 1x, naposled 11.08.2009 14:18:59
13:50:25
11.08.2009
steyr
kde bude presnejsie merat ? na vypustnom srobe na vanicke alebo na srobe vedla filtra ? nemyslim tam kde je cidlo tlaku ale na druhej strane kde je vyvod na chladic oleja
Extreme Tyres