Peťa Klíč:
Aha, tak tim tadle možnost odpadá. A v tom sání neni nějakej špunt nebo bordel? Mě pomohlo až vyndání a profouknutí/propláchnutí hadičky. Tak skus vypláchnout samotný sání když ho máš stejně venku.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
136 zase foukl
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 09.08.2009 do 11.08.2009, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
11:44:39
11.08.2009
11.08.2009

Rabbit
08:51:58
11.08.2009
11.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Rabbit: tak to třeba já obtok topení nemám, rsp. obtok topení je přímo z termostatu přes sací svody do čerpadla
08:43:42
11.08.2009
11.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> mb136gl: zvláštní, moje hlava ty dvě ďourky navíc má taky, a viděl jsem včera ještě jednu favorití malinko sežranou která je taky měla
08:42:36
11.08.2009
11.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> petr s: přesahy garážovou metodou - pravítko a měrky, je mi jasný že budeš kafrat ale je to tak )) nakonec ty válce ale vyházím, první je ok a zbylý sou proti němu utopenější takže je dorovnám
16:58:53
10.08.2009
10.08.2009

Rabbit
A vařilo to i s puštěným topením? Mě teď vařila 120ka. Nejdřív šel klasicky termostat. Po tejdnu blbla zas. Nakonec po bádání a probpáchnutí okruhu čistou vodou sem zjistil, že ta propojovací hadička (úzká na boku u oil filtru) byla skoro uplně ucpaná. Takže voda nemohla pořádně cirkulovat a když sem tomu dal za uši tak to okamžitě hřálo.
16:00:04
10.08.2009
10.08.2009

petr s
-> Peťa Klíč: Ještě jsi mě neodpověděl
15:02:58
10.08.2009
10.08.2009

mb136gl
moja origo hlava 742.136 asi 2 min. po demontáži
15:01:34
10.08.2009
10.08.2009

mb136gl
-> Peťa Klíč: to je nejaká blbosť
08:39:02
10.08.2009
10.08.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: No jesi ti to zluty nezasralo chladic nebo trubky, jesi tam nemas akorat nejaky spunty z toho 

07:01:13
10.08.2009
10.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
půjčil jsem si pracně vygooglenou fotku.. zakroužkoval jsem dva otvory kterým neodpovídají otvory na těsnění ( na žádném z těch které jsem kdy měl )
06:49:49
10.08.2009
10.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
větrák automatický čidlo na 87° a pravidelně řval půl cesty z práce (25km)
čerpadlo by mělo být ok, okruh byl propláchlej dokonce takovým tím žlutým jedem co se prodává v mototechně ))
po sundání sacího potrubí v ohřevu jakejsi písek nebo co takže to asi nebude úplně košer.. mám objednávat chladič? už mi to leze na péro, zlatá 110 ))
čerpadlo by mělo být ok, okruh byl propláchlej dokonce takovým tím žlutým jedem co se prodává v mototechně ))
po sundání sacího potrubí v ohřevu jakejsi písek nebo co takže to asi nebude úplně košer.. mám objednávat chladič? už mi to leze na péro, zlatá 110 ))
21:36:49
09.08.2009
09.08.2009

spartra
-> darklord: pak to nebude moc mazat, sou takový lidi
máš rovnej blok, prasklou hlavu, všechny závity v bloku ok? bo to bude nějaká píčovina.

máš rovnej blok, prasklou hlavu, všechny závity v bloku ok? bo to bude nějaká píčovina.
20:59:10
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> darklord: Zase ti nebude pasovat díra na mazání
20:56:49
09.08.2009
09.08.2009

darklord
no a neda sa to tesnenie tam dat naopak? predpokladam ze nie je symetricke co sa tyka dier na vodu ale diery na sroby by mali byt nie?
20:48:04
09.08.2009
09.08.2009

LiMaK - 742 forever
diry v tesneni chybi jen na tesneni temac (ale zato na hodne seriíích tohoto vyrobce tesnení) ,ale jen a pouze u tesneni pro hlavu 120....takze petikanal litina.
pokud jsi nejsi jisty, zdali mas tesneni dobré, tak ho polož na blok, pak na hlavu.
Logicky, kde je dira v hlave a v bloku, musi byt aji v tesneni, aby tam neco proteklo.
pokud jsi nejsi jisty, zdali mas tesneni dobré, tak ho polož na blok, pak na hlavu.
Logicky, kde je dira v hlave a v bloku, musi byt aji v tesneni, aby tam neco proteklo.
19:43:16
09.08.2009
09.08.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Peťa Klíč: Ty diry v tesneni byly snad jen u litinovejch hlav. Jaky mas cerpadlo a stav trubek a chladice? Vetrak mas automatickej funckni? Na jakou teplotu cidlo?
Ja mam taky 136 a skodovackej chladic s tim ma co delat a kolikrat bezi vetrak ikdyz jedu po rovine
Ve vedrech teda...
Ja mam taky 136 a skodovackej chladic s tim ma co delat a kolikrat bezi vetrak ikdyz jedu po rovine
Ve vedrech teda...19:40:11
09.08.2009
09.08.2009

mb136gl
mne moja 136tka tiez varila, po kúpe pol roka OK a zrazu začala variť, hlava dole tesnenie KO, tesnenie nové a o nejaký čas som ešte vymenil hlavu potom zas pol roka bez chyby a asi pred mesiacom začala variť znova, motor vyvrel 13 krát, kontroloval som vsetko možné proste teplota bola v pohode a zrazu bleskovou rýchlostou sa voda ohriala a vyvrela, ale hadice v predu okolo chladiča boli studené, voda mi nešla do predu a preto nechladila, termostat som vymenil nepomohlo, vyplachoval som všetko nepomohlo a keď mi vyvrela ten 13 krát tesnenie nevydržalo a padlo, takze už keď som mal rozobratý motor, rozobral som aj chladiacu sústavu a v jednej časti som našiel kúsok montážnej peny, do dnes nechápem ako sa tam dostal, chladič bol OK všetko bolo dobre len proste ta blbá pena bránila prietoku, od kedy som zložil motor všetko v pohode, tak to je moja skúsenosť
19:01:32
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Peťa Klíč: Kolik a jak jsi měřil přesahy
19:00:11
09.08.2009
09.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
..?
16:52:49
09.08.2009
09.08.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
po éře letního přehřívání (ráno dobrý, odpoledne přehřátý) mi slovy třikrát vyvařil motor, potřetí začal nemilosrdně foukat do vody a dojel jsem na laně.. dneska sem sundal hlavu, těsnění dobrý, hlava se prohla, nechám ji teda srovnat (rovnaná v březnu, ubrány 0,2mm) a při tý příležitosti i zabrousit sedla..
ale proč se ten debil furt přehřívá? přesahy má. může to bejt chladičem? přehříval se i bez termostatu, přitom do vody nefoukal.
ze začátku se přehříval kvuli blbýmu rozdělovači kterej byl vymlácenej a lítal předstih že to klepalo, ale teď je rozdělovač ok. nebo karbík?
+ další dotaz - mluvilo se o chybějících dírách v těsnění hlavy, v hlavě jsou dva otvory kterým nepřísluší žádné otvory v těsnění. fotografie / nákresy?
ale proč se ten debil furt přehřívá? přesahy má. může to bejt chladičem? přehříval se i bez termostatu, přitom do vody nefoukal.
ze začátku se přehříval kvuli blbýmu rozdělovači kterej byl vymlácenej a lítal předstih že to klepalo, ale teď je rozdělovač ok. nebo karbík?
+ další dotaz - mluvilo se o chybějících dírách v těsnění hlavy, v hlavě jsou dva otvory kterým nepřísluší žádné otvory v těsnění. fotografie / nákresy?
