skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi
19:40:32
06.09.2009
06.09.2009

Brkoliny
A zere o dva litry min
17:11:20
03.09.2009
03.09.2009

Brkoliny
Vymenil sem tesneni pred prvnim dilem a jede to vyrazne lip
20:09:40
29.08.2009
29.08.2009

Brkoliny
nevite?
19:14:59
23.08.2009
23.08.2009

Brkoliny
Mno jede to furt stejne blbe jako sem to koupil ale s timhle vejfukem asi nejlip - predni a prostredni z favorita (s lamdou samo) a vzadu je prostredni dil z vw polo- neni to zadnej rvoun a jede to zatim asi nejlip - ale proste malo . Za studena jede lip pocitove mi pride ze je to za studena moc bohaty a za tepla moc chudy
18:52:05
15.08.2009
15.08.2009

King
-> Brkoliny: V úvodním příspěvku ses ptal na výměnu motoru za 50kW, ale s původní ŘJ z toho žádnej trhač asfaltu nebude, protože 40kW ŘJ má hodnoty v mapách "při zemi" , což by šlo asi řešit chip tuningem, ale lacinějc asi vyjde 50kW ŘJ.
140 je v reálu tak 130, takže práce tam bude ještě kupa :)
Ale můžu tě drobet uklidnit, že moje 50kW BMM taky udělá 140 s max. vypětím sil. Nemáš třeba jenom přicpanej poslední díl vejfuku (klasika?)
140 je v reálu tak 130, takže práce tam bude ještě kupa :)
Ale můžu tě drobet uklidnit, že moje 50kW BMM taky udělá 140 s max. vypětím sil. Nemáš třeba jenom přicpanej poslední díl vejfuku (klasika?)
20:37:14
13.08.2009
13.08.2009

Brkoliny
Jak to myslis? - kazdopadne dneska sme s typkem smazaly pamet zavad a zakladni nastaveni. tak sem se dostal k skoro 140 je to trosku lepsi vrhnu se na to tesnenia asi vymenim i to pod sanim a vejfukem na hlave
00:42:08
13.08.2009
13.08.2009

King
-> Brkoliny: Ještě drobnej detail - původní ŘJ 40kW tomu taky asi moc nepřidá.
21:41:24
11.08.2009
11.08.2009

Brkoliny
Mno nasel sem netesnost vyfuku tak se na to zamerim mozna by nebylo od veci zmerit tlaky ve valcich a pak pokracovat. Mno jede na dvojku do omezovace 80 na trojku kolem 120 na 4,5ku 130 a vsechno strasne dlouho trva
10:37:51
09.08.2009
09.08.2009

Kuladmin
A mam pocit ze nejde prisroubovat zapalovaci modul - nejsou tam diry a verim ze bychom toho nasli jeste vic a dal mam pocit ze to neni ani legalni ale tim si nejsem ted jistej.
Kolik ma najeto ? a aj kse to chova? na kolik ho vytocis? atd v jakem je stavu? rozvody naplne filtry atd atd trosku se rozepis.
Kolik ma najeto ? a aj kse to chova? na kolik ho vytocis? atd v jakem je stavu? rozvody naplne filtry atd atd trosku se rozepis.
10:18:08
09.08.2009
09.08.2009

petr s
-> Brkoliny: Kam přišroubíš čidlo klepání ?
10:12:02
09.08.2009
09.08.2009

Brkoliny
Prave ze asi je vylitanej - nestaci vymenit sání a zaslepit rozdelovač?
09:56:21
09.08.2009
09.08.2009

Kuladmin
Co znamena ze netahne? Kolik to toci na 4 a kolik to jede? Co takhle iltry v jakem jsou stavu atd atd atd. Prehazovat za Bmm je zas slozitejsi a nelegal navic kdyz bys z toho chcel zpetne BMM musis celou kabela atd atd kdyz zas z toho udelas Mpi zas jiny veci upravovat atd dle meho je lepsi opravit stavajici motor nebo alespon nalezt pricinu samozdrejmne pokud to neni vylagrovanej motor co ma uz nalitano furu kilaku.
01:55:24
09.08.2009
09.08.2009

Brkoliny
Zdravim chlapaci potreboval bych poradit nak mi nechce mpi cko(40kW) tahat ve vysich otackach mam moznost motoru 50kW i s prevodovkou za 3000 ale pravdepodobne to bude jednobod slo by to nak prehazet nebo to tam strcit celyi s rozdelovacem nebo to nak poladit nedostanu s to vic nez 130s vetrem v zadech
