Motor

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 07.08.2009 do 14.08.2009, založil/a tasatunga
řadit dle data
23:08:14
14.08.2009
ferrari
NO, mne sa to tu cele nechce citat, ale mam par pripomienok k Topicu:
1. motor s 140 000 km môže byť ešte vcelku OK, záleží na zaobchádzaní
2. Keď uz meniť piesty, tak rozhodne nové krúžky!!! Potom ale sa to celé finančne neoplatí /radšej zohnať tú Lkovú hlavu/
3. Čo takto preveriť nakolko je ta hlava LS uz znizena (niekto tu pisal, ze uz je znizena) a potom teda preverit, aky by bol KP a eventualne dat hlavu znizit? To by mi prisla ko najlacnejsia a najslusnejsia alternativa...isiel by som tak na KP 9,0...
upraveno 1x, naposled 14.08.2009 23:09:09
16:47:16
14.08.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tom.t: taku fajnu otcovsku by si si zasluzil aby si sa spametal4 hoci ako rozmyslam...jeden zdejsi clen to vystihol najlepsie si uboziak..staci sa pozriet na teba a na suzie a na vasu zivotnu napln vo vrakovani...si nestastny parazit4
upraveno 1x, naposled 14.08.2009 16:47:39
13:34:09
10.08.2009
suri
-> Tom.t: písal som tebe niečo? ty sa asi najskor začni učit citat a nie Peter
07:34:03
10.08.2009
suri
-> petr s: je to trotl , keď dostane po papuli tak si nebude dovolovať
22:29:25
09.08.2009
StepaNoFUN
-> Nwkt: Ještě chvilku a bude to na přesun do hádek... ;-)
22:25:10
09.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Tom.t: ty seš važně ubožaček4
22:24:25
09.08.2009
petr s
-> Tom.t: Spíše ty by ses měl uklidnit
22:20:48
09.08.2009
petr s
-> Tom.t: Posílat do prdele dokážeš akorát ty jak to čtu
22:20:19
09.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Nwkt: samozrejmě jak jinak4
22:19:53
09.08.2009
Nwkt
-> Kaprof-Los Koramos: Klid
22:12:03
09.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t: OK
Jo je to hovadina 6 Ono ani novy krouzky do starejch vlozek neni idealni, ale aspon to neco vydrzi...
22:11:37
09.08.2009
petr s
-> Tom.t: Tak si to vyřizujte sz a nenadávej mu veřejně
22:08:03
09.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t: Hele kdyz pomineme nase nesvary...
On ti posila soukromy zpravy nebo kde ti nadava?
20:28:39
08.08.2009
StepaNoFUN
-> palinator: To by bylo asi nejlepší řešení... jenom jich moc není. :-( A hlavně ne udělanou. Protože když to utěsníš nahoře, povolí to dole na klice.. :-(.
18:52:41
08.08.2009
palinator
Nevím jak vy, tuhle možnost tady ještě nikdo nezmiňoval, ale co takhle tam dát Lkovou hlavu??1
20:52:20
07.08.2009
StepaNoFUN
-> tasatunga: Rok nebo dva? Tak pokud za ten rok najedeš tak max 500 km, tak to cenu má. Jinak nemá. Tomu motoru bych dával 500-1000km. Víc ne. Jestli s tím motorem chceš něco dělat, tak tam dej jenom tu LS hlavu. Sice to "nepojede" ale tu potřebnou dobu by to při troše dobrý vůle a slušným zacházení mohlo vydržet... Jo a to že je ten motor "v dobrý kondici" by taky mohlo znamenat těsně před smrtí. Protože jak známo, motor těsně před smrtí chodí nejlíp. :-)
20:51:10
07.08.2009
sep
-> tasatunga: :to je "ta" "LS hlava?Byla dost snížená,když k tomu necháš buď sérii těsnění a nebo necháš na zakázku nižší tak to ještě rok dva pojede určitě,stejně by pro spodek motoru bylo lepší moc tu kompresi nezvedat.
20:30:44
07.08.2009
David29
-> tasatunga: NEMÁ
20:29:29
07.08.2009
tasatunga
Pánové ještě jednou,motor je 120L,ale je v hajzlu hlava a mám po ruce hlavu LS,jenže tu pokud tam dám,tak to hovno pojede.Proto řeším,jestli má cenu tam dát i ty LS písty.Motor bych potřeboval ještě tak rok dva jezdit...
20:18:37
07.08.2009
David29
Tohle téma mi připomná, že bych ten svůj LS motor moh dostavět 3
20:17:59
07.08.2009
David29
-> tasatunga: Ano.
A co je stim LS motorem, nebo ty máš jen písty s kroužkama a hlavu?
20:17:56
07.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> petr s: tak tak..

je to blbost...
20:17:38
07.08.2009
petr s
-> tasatunga: Co budeš dělat s klikou ta už to bude mět také za sebou
20:17:04
07.08.2009
tasatunga
Motor je origo,původní,žádný výbrus.Jde mi o to,že pokud na L motor hodím palici LS tak to prde pojede,protože půjde dolů komprese ne??
20:16:26
07.08.2009
David29
-> tasatunga: Budeš frajer, když se ti to podaří tak, aniž by se ti nějakej pootočil...
20:15:32
07.08.2009
tasatunga
Kroužky nechám původní,poze prohodím hlavy a písty.
20:08:46
07.08.2009
David29
-> tasatunga: Kravina dávat do zajetých vložek, zajetý písty a kroužky z jinýho motoru...
Spíš udělaj GO tý LS...
19:58:26
07.08.2009
petr s
-> tasatunga: 140000 ? To je zbytečná práce
19:52:12
07.08.2009
StepaNoFUN
-> tasatunga: No pokud budeš nechávat původní jetý vložky a použiješ jetý písty i s kroužkama, tak bych tomu motoru moc velkou životnost nedával. Hlavně jestli ty vložky maj najeto 140tis... Pokud dáš nový kroužky, tak je to sázka do loterie... Může vydržet 500km, nebo taky 20 nebo 30tis. Ještě je otázky, jestli ty vložky v tom 120l nejsou už výbrus. To by ti to tam nešlo. Každopádně pokud se rozhodneš to tam dát, tak už to chce dát i nový všechny šály... Ale já osobně bych to nedělal. Když generálku, tak pořádnou a když jenom pojízdnej motor tak nechat jak je...
19:46:51
07.08.2009
peti
-> tasatunga: to zavisi od stavu vnutornych ploch valcov ked nie su moc ok tak sa dotoho vobec neopalyti pustat asi
19:43:50
07.08.2009
tasatunga
Karbec mám 2933,tudíž též LS.Jde mi pouze o to,aby to dobře šlo,myslím vyváženost nebo nějaké případné komplikace.Má cenu dát aspoň nové kroužky???
19:40:36
07.08.2009
peti
-> tasatunga: dostanes motor 120LS , ak nepocitam karburator ten tiez iny
19:39:56
07.08.2009
tasatunga
Jednalo by se pouze o prohození hlav a pístů.
19:38:37
07.08.2009
tasatunga
Pánové zdravím.Chci se zeptat,co se stane pokud motor 120L,najeto 140000,v dobré kondici,ale špatnou hlavou osadím hlavou 120LS a dám tam i pouze LS písty.Bude to fungovat???
Extreme Tyres