
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
mezikus blok - olej. filtr
00:00:43
08.08.2009
08.08.2009

Eidy
-> matisek: Tak pokud je tam termostat tak super. Jak říkám, možná zbytečný, ale dokonalý.

22:00:41
07.08.2009
07.08.2009

matisek
-> Eidy:
Ten termostat tam je,v tom medzikuse pokial bude teplota OK,tak olej do chladiča nepôjde.
Vpodstate mi to pripadalo celkom dokonalé riešenie ale fakt je že je to možno zbytočné.
Ale ked mna tak baví vymýšlať
Ten termostat tam je,v tom medzikuse pokial bude teplota OK,tak olej do chladiča nepôjde.
Vpodstate mi to pripadalo celkom dokonalé riešenie ale fakt je že je to možno zbytočné.
Ale ked mna tak baví vymýšlať

15:35:41
07.08.2009
07.08.2009

Eidy
Jenže pokud s tím motorem nebude jezdit kudlu, tak bude olej ohřívanej od vody a vzápětí ochlazovanej v chladiči. Podle mě to nemá smysl, je to škoda práce a příbývá možných únikových míst.
Pokud by byl v olejovém systému zapojenej ještě termostat na výstup do chladiče oleje, tak pak by to bylo super. Ale takhle...
Pokud by byl v olejovém systému zapojenej ještě termostat na výstup do chladiče oleje, tak pak by to bylo super. Ale takhle...
13:35:19
07.08.2009
07.08.2009

jerzy
-> Labros: ale mel by drzet konstatneji nizsi teplotu zejo? 

12:53:54
07.08.2009
07.08.2009

COL
-> Eidy: asi chce tim vymenikem zajistit zmenseni rozdilu teplot voda, olej a chladicem oleje zajistit dalsi odvod tepla ze systemu, aby to vse nebylo na vodnim chladici.
12:51:08
07.08.2009
07.08.2009

COL
-> Nwkt: aha, nevedel jsem, ze je to tohle. dik.
11:19:32
07.08.2009
07.08.2009

Labros
-> jerzy: Ale když tam má výměník voda-olej, tak by se měl zase zahřát rychleji 

11:16:56
07.08.2009
07.08.2009

Eidy
-> matisek: Proč tam cpeš chladič oleje, když tam máš výměník?
00:25:28
07.08.2009
07.08.2009

jerzy
-> matisek: pravda, cim vic ho tam je, tim pomaleji se zahreje...
00:17:52
07.08.2009
07.08.2009

matisek
-> jerzy: Ale to tam mám len tak pokusne čo ja viem či to tam bude.
Ono zas to nemusí byť na škodu ked je tam viac oleja,teda aspon cez leto.
Ono zas to nemusí byť na škodu ked je tam viac oleja,teda aspon cez leto.
00:14:08
07.08.2009
07.08.2009

jerzy
-> matisek: tam musis lit o pul litru oleje vic aby se ti to vsechno naplnilo ne? 

00:10:22
07.08.2009
07.08.2009

matisek
-> COL: 62 milimetrov.
edit-to je to čudo na tom obrázku ale ešte je pod ním medzikus na oil chladič.
edit-to je to čudo na tom obrázku ale ešte je pod ním medzikus na oil chladič.
00:04:08
07.08.2009
07.08.2009

COL
-> Nwkt: Vymenik z feldy neznam, jak je tlusty?
23:22:23
06.08.2009
06.08.2009

matisek
-> m8rinek:
Presne toto som si povedal ked som na to po namontovaní pozeral.Na tom malinkom skoda motore to vyzerá fakt hrozne velké.
Presne toto som si povedal ked som na to po namontovaní pozeral.Na tom malinkom skoda motore to vyzerá fakt hrozne velké.23:02:30
06.08.2009
06.08.2009

m8rinek
-> matisek: strašný monstrum ;)
22:17:27
06.08.2009
06.08.2009

matisek
Ja som tam plánoval napratať toto a možno to tam aj dám.
Ak to nebude škrábať po ceste
Ak to nebude škrábať po ceste

22:13:00
06.08.2009
06.08.2009

Rabbit
COL: , Nwkt:
Tak se plech vytuní paličkou nebo nůžkama ne?
Tak se plech vytuní paličkou nebo nůžkama ne?
22:04:39
06.08.2009
06.08.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: jakej plech?já na šáde nemám žádný

23:13:55
05.08.2009
05.08.2009

Nwkt
Co jsem zkoušel měřit, tak by se tam jen tak tak měl vejít i výměník z feldy, akorát při výměně filtru bude muset plech dolů
23:12:06
05.08.2009
05.08.2009

COL
Kdyz se vlozi mezi blok a olejovy filtr (bezny pro jednorazove pouziti) mezikus (bud na odber oleje nebo mereni teploty ci tlaku) tloustky cca 3cm, nemlati pak filtr do ochranneho plechu (u S120 a spol...). Ma nekdo zkusenost?
