Jinak už jsme zkoušeli vařit něco zkušebně na staré vodní pumpě a po pár pokusech jsme našli správné napětí i typ elektrody





to je pro pořádek aby jsi to nebral jao že se ti vysmívám.To řešení co navrhuješ mělo jeden zásaní problém a to bylo drážka pro pero proto jsem udělal celou novou řemenici.
Řemenicu je už vyřešena na konec jsem si ji nechal udělat celou novou a je po problému.




máme rodinou firmu zámečnicství takže níkde na koleni ve sklepně to dělat nebudem.

to vazne ... ? 


a neoplati sa to ... musis to mat spravne zvarene , a ked to nebude mas tak ci tak po motore ... po (bloku)




když ty jsi na tom jezdil docel dlouho.







. Pak uz jsem to teda vymenil za upravenou, ale jezdilo by to asi porad
.










(respektivně kliková hřídel má průměr 30mm a eRková řemenice má vnitřní průměr 32mm) což je u mě problém jelikož ponechávám původní okruh chlazení.