Klika Mpi vs řemenice 100-110

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 04.08.2009 do 21.08.2009, založil/a aceboss
řadit dle data
19:01:43
21.08.2009
aceboss
-> petr s: No tak jasně 100%hliník to nebude čístý jsem myslel v uvozovkách.
Jinak už jsme zkoušeli vařit něco zkušebně na staré vodní pumpě a po pár pokusech jsme našli správné napětí i typ elektrody6
14:24:29
21.08.2009
petr s
-> aceboss: čistý hliník to není je to slitina
15:09:15
20.08.2009
aceboss
-> m8rinek: Ten prvnní smajlík tam nepatří4 to je pro pořádek aby jsi to nebral jao že se ti vysmívám.To řešení co navrhuješ mělo jeden zásaní problém a to bylo drážka pro pero proto jsem udělal celou novou řemenici.
15:04:58
20.08.2009
aceboss
-> m8rinek: 3 Řemenicu je už vyřešena na konec jsem si ji nechal udělat celou novou a je po problému.6
-> Dušan: To,že je litý pod tlakem jsem věděl a pokud je to čistý hliník tím líp aspon by to nemělo dělat problémy4 6
12:09:32
20.08.2009
m8rinek
-> aceboss: nejjednodusi reseni je osoustruzit remenici na stejnej rozmer, vysoustruzit presnou ,,trubku,, mozna s 0,01-0,02 mensi vnitrni dirou nez je remenice, ohrat, remenici schladit a nasadit
11:58:53
20.08.2009
Dušan
podle me to pujde varit normalne hlinikem. Je to lity jen pod tlakem
08:18:09
20.08.2009
aceboss
-> Tomo: Jeden znamej měnil vodní pumpu a jak je nálitej v kterým je jeden horní šteft tak mu praskl tak to chcem zavařit.Jinak my hliník vaříme jenže člověk nikdy neví co je to za složení(slitiny) a někdy to jde krásně a někdy ne.Kdyby jsme věvědli co je to složení tak by bylo po starostech.Vybavení nato máme4 máme rodinou firmu zámečnicství takže níkde na koleni ve sklepně to dělat nebudem.
20:44:55
15.08.2009
suri
-> petr s: a do V??
20:11:47
15.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> petr s: 3 to vazne ... ? 3
20:07:31
15.08.2009
petr s
-> Tomo: o co kokretne ide ? Udělat 8 válec
19:59:27
15.08.2009
Tomo - zrušená registrace
-> aceboss: ak chces na bloku MPI nieco zavarit ,mas co robit ... nezvari to kto kolvek ... 4 8 10a neoplati sa to ... musis to mat spravne zvarene , a ked to nebude mas tak ci tak po motore ... po (bloku)

o co kokretne ide ?
upraveno 1x, naposled 15.08.2009 20:01:55
19:32:45
15.08.2009
aceboss
Nikdo neporadí?8
12:28:33
13.08.2009
aceboss
Další dotaz potřebuji na bloku MPI něco zavařit neví někdo jakého složení je blok případně nemá někdo zkušenosti s vařením bloku jaké elektrody(typ,označení) použít.Díky za rady4
20:31:31
06.08.2009
aceboss
-> Dušan: No to mě taky napadlo,ale byla by to odemě docela prasárna udělat to umýslně.Ale chvilku by to vydržet mohlo3 když ty jsi na tom jezdil docel dlouho.

-> Vitek: No já vím taky mám na svém druhém eRku elektriku a ta jezdí taky už několik let deno deně,ale klasika je klasika4

Jinak problém jsem dnes snad vyřešil nechál si udělat novou řemenici a bude4
20:26:30
06.08.2009
petr s
-> Rapid135 - doktor: Ale tam je jiná klika menší průměr
20:24:10
06.08.2009
Rapid135
a neslo by pouzit nejaky adekvatni viko rozvodu pro tu remenicu? nesu si ted jiste kolik ma kolik mm ale jen me to napadlo
12:56:08
06.08.2009
Vitek
-> aceboss: na par erkach jsem to tak už viděl,ale chapu origo je origo,to bys mohl použit spiš jako prozatimni řešeni
12:13:43
06.08.2009
venni
-> Dušan: se divim že ta řemenice nepraskla a nedělala žádný kravál 9
12:09:39
06.08.2009
Dušan
no asi takhle. Za mych mladych let co jsem netusil ze jsou 2 rozmery tak jsem na to normalne nasadil vetsi remenici, dotahl a jezdil. Zjistil jsem to az po 10t km, kdyz jsem menil vacku 1 . Pak uz jsem to teda vymenil za upravenou, ale jezdilo by to asi porad 3 .
08:29:16
06.08.2009
aceboss
-> Vitek: Elektrika Ti motor neuchladí4
23:19:43
05.08.2009
Vitek
-> aceboss: no při nejhorším budeš muset dat elektrickou vrtuli na chlazení
21:53:24
05.08.2009
aceboss
-> petr s: Škoda.
Nikdo jinej neřešil stejnej problé?10
18:10:05
04.08.2009
petr s
-> aceboss: nemám výkres
18:07:54
04.08.2009
aceboss
-> petr s: Ano klika má již udělané ložisko.Celý motor je po Go a je upraven jak spodek tak vrch jezdil v eMku s plochým řemen takže tam to nevadilo.Já ho ted chci dát do eRka a dělá mi to problém.Náhodou ty by jsi nenašel někdě výkres původní litinové řemenice z Š100-110.Já žádnou na víc nemám z které bych oměřil rozměry a zanesl soustružníkovi a s autem jezdím takže tu brát nechci aspon ted8
17:56:59
04.08.2009
petr s
-> aceboss: Není jednodušší dát kliku s favoritu? stejně máš ji předělanou na ložisko?
upraveno 1x, naposled 04.08.2009 17:57:36
17:46:20
04.08.2009
105
-> aceboss: ja bych byl pro 3ti moznost
17:37:09
04.08.2009
aceboss
Před chvilkou jsem byl v garáži a chystal jsem motor MPI do eRka zjistil jsem jednu nemilou věc a to,že na MPI kliku nepasuje klasická dvouřemenice z eRka10(respektivně kliková hřídel má průměr 30mm a eRková řemenice má vnitřní průměr 32mm) což je u mě problém jelikož ponechávám původní okruh chlazení.
Je tu někdo kdo řešil stejný problém?? A jak ho na konec vyřešil.
Ted jak jsem na to jen tak rychle koukal tak mě napadli 3 způsoby řešení.

1)Na původní řemenici MPI přidat část klasické jednochodé osoustružené řemenice pro klasický řemen.A nějakým rozumným způsobem je spojit.

2)Nechat udělat mezi klikovou hřidel a eRkovou řemenici distanční vložku(cca 2mm s výřezen pro pero) kterou by se rozdíl vyrovnal.

3)Nechat podle litinové řemenice z eRka udělat duralovou jen s menší průměrem na kliku.

Jestli někdo podobný problém řešil budu jen rád za pomoc ono víc hlav víc ví.4
Extreme Tyres