
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
742 - škube při jízdě a střílí do výfuku
11:00:54
07.08.2009
07.08.2009

Labros
-> Magiver: jj zkus to, a poslouchej ty rány z rozdělovače 

22:39:44
06.08.2009
06.08.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Magiver: Co je na tom divnyho? Kdyz nemas kondik vubec, tak ti kontkaty nerozpoji proud do civky pac se tam vytahne oblouk.
22:34:47
06.08.2009
06.08.2009

Magiver
-> COL: No je to možné, jen mne překvapilo - že by kondenzátor dělal až takovou paseku?

00:16:53
06.08.2009
06.08.2009

COL
z popisu se zda, ze to bylo kondenzatorem.....
00:03:37
06.08.2009
06.08.2009

Magiver
Zdravím.
Tak se to asi podařilo vyřešit:
1. Vyměnil jsem výfuk za zánovní-neděravý
2. Nějak se mi nezdály kladívka - nakonec v nich opravdu byly opálené krátery a taky to nějak divně dávalo jiskru - při protáčení klikovkou se zapnutým zapalováním nešla jiskra z VN kabelu, ale mezi kladívky. Tak jsem ten pajšl vymontoval, kladívka obrousil a plochy slícoval (nová nestojí za nic, zvláště ta s tím plastovým krámem, co se opírá o vačku) a přitom vyměnil kondík za starý (Tesla za ještě starší Teslu).
3. Nakonec jsem mrknul na předstih a trochu ho poladil.
Výsledek: Po zahřátí a zkušební jízdě mohu konstatovat, že už to nestřílí a zatím jsem nepozoroval jakékoliv cukání či škubání
.
Tímto děkuji všem diskutujícím za dobré rady, díky nimž už zase mohu vrčet a frčet
.
Tak se to asi podařilo vyřešit:
1. Vyměnil jsem výfuk za zánovní-neděravý
2. Nějak se mi nezdály kladívka - nakonec v nich opravdu byly opálené krátery a taky to nějak divně dávalo jiskru - při protáčení klikovkou se zapnutým zapalováním nešla jiskra z VN kabelu, ale mezi kladívky. Tak jsem ten pajšl vymontoval, kladívka obrousil a plochy slícoval (nová nestojí za nic, zvláště ta s tím plastovým krámem, co se opírá o vačku) a přitom vyměnil kondík za starý (Tesla za ještě starší Teslu).
3. Nakonec jsem mrknul na předstih a trochu ho poladil.
Výsledek: Po zahřátí a zkušební jízdě mohu konstatovat, že už to nestřílí a zatím jsem nepozoroval jakékoliv cukání či škubání
.Tímto děkuji všem diskutujícím za dobré rady, díky nimž už zase mohu vrčet a frčet
.13:36:13
03.08.2009
03.08.2009

Turda
No já nevim ale první bych asi opravdu vyměnil výfuk 

12:33:55
03.08.2009
03.08.2009

Labros
Tipuju slabou jiskru. Na volnoběh ještě stačí, ale v jiných režimech už nestíhá. Kladívka, kondík jsou první na ráně. Jak říká jarda - zkontrolovat odtrh a dosedací plochu kladívek.
21:46:20
02.08.2009
02.08.2009

jarda.u1
-> Magiver: Jak vypadaji kladivka v rozdelovaci?Nemaji pecku?Nebo maly odtrh?
21:44:15
02.08.2009
02.08.2009

petr s
Ten výfuk vyměn
21:40:54
02.08.2009
02.08.2009

Magiver
Zdravím.
Nevím si rady na co se dřív podívat, aby mi auto jelo normálně a bohužel nemám momentálně moc času se v tom vrtat a měnit vše systémem pokus-omyl, než přijdu na to čím to je.
Vozidlo: S 125L-1989, SEDR 32, vše původní bez úprav.
Asi týden nazpět mi začalo auto při jízdě z kopce a brzdění motorem střílet do výfuku (byl už sice trošku děravý a rezavý, ale do té doby jezdil v pohodě). Střelilo to tak, že je v něm teď pořádná díra.
Co je horší, když jsem dole pod kopcem přidal plyn, motor velmi trhavě reagoval (silné škubání), až měl tendenci zhasnout (akcelerace praticky žádná). Při vyšlápnutí spojky volnoběh jel normálně.
Teď už to začalo dělat prakticky pořád - rozjedu se, jedu tak za 2 nebo za 3 a najednou, nahodile to začně škubat, při přidání plynu škube dál a střílí do výfuku. Prakticky se přes to škubání s tím nedá rozumně jet.
Demotoval jsem víko karbece a kontroloval vnitřek - čistý, stejně tak i všechny seshora dostupné trysky - čisté. Svíčky jsou téměř nové, barva lehce do bíla.
Zhruba před dvěma týdny jsem s tím byl na EM i ST a všude v pohodě - ještě říkali, jak je ta škodovka ještě v super stavu... ... a dneska takhle zlobí.
Budu rád za každou Vaši užitečnou a věcnou radu. Zítra vyměním výfuk, ale trochu pochybuji, že to bude jenom tím...
Nevím si rady na co se dřív podívat, aby mi auto jelo normálně a bohužel nemám momentálně moc času se v tom vrtat a měnit vše systémem pokus-omyl, než přijdu na to čím to je.

Vozidlo: S 125L-1989, SEDR 32, vše původní bez úprav.
Asi týden nazpět mi začalo auto při jízdě z kopce a brzdění motorem střílet do výfuku (byl už sice trošku děravý a rezavý, ale do té doby jezdil v pohodě). Střelilo to tak, že je v něm teď pořádná díra.
Co je horší, když jsem dole pod kopcem přidal plyn, motor velmi trhavě reagoval (silné škubání), až měl tendenci zhasnout (akcelerace praticky žádná). Při vyšlápnutí spojky volnoběh jel normálně.
Teď už to začalo dělat prakticky pořád - rozjedu se, jedu tak za 2 nebo za 3 a najednou, nahodile to začně škubat, při přidání plynu škube dál a střílí do výfuku. Prakticky se přes to škubání s tím nedá rozumně jet.
Demotoval jsem víko karbece a kontroloval vnitřek - čistý, stejně tak i všechny seshora dostupné trysky - čisté. Svíčky jsou téměř nové, barva lehce do bíla.
Zhruba před dvěma týdny jsem s tím byl na EM i ST a všude v pohodě - ještě říkali, jak je ta škodovka ještě v super stavu... ... a dneska takhle zlobí.

Budu rád za každou Vaši užitečnou a věcnou radu. Zítra vyměním výfuk, ale trochu pochybuji, že to bude jenom tím...

