Odpojená druhá komora

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 01.08.2009 do 02.08.2009, založil/a packa
řadit dle data
22:54:33
02.08.2009
spartra
-> King: jak tvrdá, je realita a tak trocha zbyla z toho sna140
p.s. je to orientační přístroj 154
22:49:27
02.08.2009
King
-> spartra: Já se nevytahuju, jenom popisuju realitu :)
22:45:18
02.08.2009
spartra
-> King: nu cco se nevytahuj ty zášmírovanej trosko v turbodehtu158
-> packa: máš ro rozbitý, to musí bejt jízda na jednu komoru, k pláči150
21:46:44
02.08.2009
King
-> packa: Echrmm, to je řeč o těch MBčkách, co máš v kartě?
TO by totiž vysvětlovalo ty "kosmický" údaje o rychlosti (160-170km/hod :) - po přepočtu do reality řekněme 130-140. Je potřeba brát v potaz, že SEDR v dnešní době je potřeba zgenerálkovat, aby byl použitelnej a plně funkční. To, co jezdí na většině pojízdnejch 742ek jsou zašmírovaný trosky a ne dvoukomorový karby4
20:34:00
02.08.2009
m8rinek
-> packa: mmch jak jsi dal na 742,136 sání jednokomorák?
upraveno 1x, naposled 02.08.2009 20:34:16
23:39:28
01.08.2009
packa
-> King: To jsme s kamarádem dělali pokusy: Měl jsme tam sedr jel jsem na dánici a dal to až na podlahu. Bylo tam 160. po druhý zase 160. Potom jsme tam dali jednokomorák a na tom samém úseku jsem dal 170. Cvíli jsme s jednokomorákem jezdili a když jsme tam pak dali sedr a to jakýkoliv, tak to zase nejelo. Prostě jsme mladý, tak nevíme co roupama a děláme pokusy.
23:31:07
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Ono by spis bylo dobry kdyz chci by to jelo, tak dat plyn na podlahu 3
23:29:38
01.08.2009
King
-> packa: "pravda teda je, že nejrychlejc to lítalo s jednokomorákem z MB. To jelo víc jak SEDR."

Pak je ovšem něco s tím SEDRem špatně
4
23:27:50
01.08.2009
King
-> packa: Takovej pokusů bylo za posledních 33 let nejspíš víc, ale plně funkční SEDR (DDSR) je asi na poměr výkon/spotřeba optimální4
23:27:32
01.08.2009
packa
-> King: Taže ji asi mužu zase zapojit3 3 3 3 3 3
23:25:37
01.08.2009
packa
pravda teda je, že nejrychlejc to lítalo s jednokomorákem z MB. To jelo víc jak SEDR.
23:25:10
01.08.2009
King
-> packa: Ovládání druhý komory je přes soustavu vzdušníků a membránu v tzv. UFu. Pro aktivaci ovládání 2. komory je potřeba dostatečnej podtlak nad klapkou 1.stupně (dostatečná zátěž motoru) a dostatečné otevření 1. klapky, kdy dojde k mech. odblokování klapky druhé.
Ty dvě podmínky lze splnit na plně funkčním SEDRu jenom za svižnější jízdy a na místě jedině prudkým přidáním plynu na max., kdy roztáčející se setrvačník představuje pro tůrovanej motor zátěž a to způsobí krátkodobou aktivaci 2. klapky. Při pozvolným přidání plynu se 2. klapka z principu ani nehne.
Mattes měl na mysli fakt, že nefunkční druhá klapka při "normálním" stylu jízdy spotřebu spíš zvyšuje. U "dědkostajlu" je to šumák :)
23:23:15
01.08.2009
packa
Já nemám moc rád honění do otáček, mám rád, když motor tahne dole. Tak asi jezdim jako dědek, tak proto se se mnou všichni bojej jezdit.3 3 3 3 3
Já chtě jenom prostě udělat pokus s odpojením a podělit se tu o to.
23:21:27
01.08.2009
matisek
-> packa: Ja som to kedysi skúšal tak že som mal auto vo vzduchu trochu som zatiahol ručnú a normálne na trojke som to skúšal.
No ale to len preto že som to auto už mal na špalkoch zase si nemyslite že by som kôli tomu dvíhal auto.Ale vtedy to bolo pekne vidiet ako chodí tá klapka
23:20:09
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
packa 01.08.09 23:19:30 napsal:
→ Matthes, záškodník z TechWebu: ALE JÁ.


Co ty? 6
23:19:30
01.08.2009
packa
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ALE JÁ.
23:16:41
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> packa: Takze jezdis jako dedek no, asi tu dvojku ani nevyuzivas, proto nepoznas jesi tam je rozdil kdyz je a neni zapojena 6
23:09:23
01.08.2009
packa
-> packa: Je to motor favorit, s novýma pístníma kroužkama a hava snížená o 1mm.
23:07:39
01.08.2009
packa
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Žrát víc? Ježiš jak to? Jak dědek nejezdim a na plnej taky ne. Motor netočim do toček, max tak na 4000. spíš na 3000 - 3500.
23:07:23
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> packa: A coze to mas za motor? U vylitanyho petikanalu je to asi jedno, ale u dobryho motoru je to obr rozdil jestli dvojka chodi nebo ne.
23:04:29
01.08.2009
packa
-> Nwkt: Dobrá, vyzkouším, doufám, že mě to nevcucne. Mě hlavně příjde, že to nejede vůbec blbě, takže asi druhá komora je fakt jenom na plnej neekonomickej knedlík.
23:03:03
01.08.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> packa: Kdyz prvni na volnobeh otevres tak tam takovej podtlak asi nebude aby se otevrela druha naplno, hlavne chudak motor pri tomto testu 36
A pokud budes takhle jezdit tak to bude zrat spis vic nez min pokud teda nejezdis jak dedek.
23:00:40
01.08.2009
Nwkt
-> packa: Sundej filtrbox a za volnoběhu dlaní zacpi karbec, měla by se pohnout
upraveno 1x, naposled 01.08.2009 23:01:05
22:59:54
01.08.2009
packa
-> matisek: Jak to odskouším? Zkusit zabrat za první do otáček a koukat jestli se pohne? No vastně bez druhý komory by to nemuselo chlastat že jo?
22:41:44
01.08.2009
matisek
-> packa: No a ked si mal ten podtlak zapojení tak si si istí že vtedy sa otvárala.Teda ten podtlak že ju otváral?
22:40:05
01.08.2009
LiMaK - 742 forever
membranu mas v řiti, proto ti to jede stejne, vbo ikdyž to zapojis, podtlak hovno saje pres prasklou membranu a 2 klapa se ti stejne nevotevře ikdyž ji mas "pripojenou"

2 klapa se na sedru neotvíra absolutne nijak jinak , než že v tom UFU, co je u druhé klapy je membrana, ktera se podtlakem pohne, vcucne páčku na které je 2 klapa a tim ji votevře....

pokud to mechanicky odpojis (cos udelal) a nebo pokud je netesná membrána...vysledek je porad stejný...2 klapu rucne otevres, ale za jízdy se sama neotevře...

pokud už ti todle nebude jasné, zavez auto do servisu...popis jim problém a pak budes cumet jak ti 2. klapa bude otvírat...
22:34:57
01.08.2009
packa
Né, já jsem se špatně vyjádřil, jako že když hejbu první klapkou, tak se při odpojeném podtlaku na druhékomoře, druhá lapka nehejbe. Jinak je pohyblivá. Mě jenom zaráží, že ať je odpojenej, nebo zapojenej podtlak, jede to pořád stejně.
22:31:35
01.08.2009
105
-> packa: zatuhla ta klapka
22:21:58
01.08.2009
matisek
-> packa: Asi sa ti neotvárala ani so zapojením podtlakom.
22:16:31
01.08.2009
packa
Když odpojím podtlak na druhé komoře u sedru, tak je ještě nějak ovládaná? Já jsem odpojil podtlak a jede to stejně. Když jsem ten karburátor měl venku, tak se mechanicky nehejbala. Proč by to teda jelo stejně?
Extreme Tyres