
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor ze škody 130
18:02:07
03.08.2009
03.08.2009

rolls
-> petr s: mozes poradit ako davas novu tesniacu gumicku na srob pridavneho vzduchu? uz sa mi ich podarilo rozdrbat sedem a nijako som to tam nevedel dostat, kde je problem? okrem teda mojich ruk, tie bohuzial vymenit tiez neviem

15:12:03
02.08.2009
02.08.2009

rolls
-> dorem: z mensou tryskou to ide lepsie

14:39:56
02.08.2009
02.08.2009

dorem
Opravil přehodil jsem trysky ze svý 120 do tý 130 maj jiné rozměry a jede to líp

21:31:19
31.07.2009
31.07.2009

rolls
-> petr s: SEDR 2940? take cislo aspon ja slepec vidim a existuje len EDSR 2940 nie? alebo ake cislo vidis ty?
21:06:29
31.07.2009
31.07.2009

105
-> COL: zas špatne

21:05:31
31.07.2009
31.07.2009

petr s
-> rolls: Existuje www.skoda110r.cz/article.
php?id=286
21:01:14
31.07.2009
31.07.2009

rolls
-> petr s: nemam
no ale mozno to aj sudruhovia urobili, co povies na tento karbec, SEDR s takym cislom neexistuje, len EDSR, teda aspon podla mudrej knizky, mozno je este nejaka mudrejsia

no ale mozno to aj sudruhovia urobili, co povies na tento karbec, SEDR s takym cislom neexistuje, len EDSR, teda aspon podla mudrej knizky, mozno je este nejaka mudrejsia
20:47:53
31.07.2009
31.07.2009

petr s
-> rolls: To někdo skombinoval dej správné víko
20:04:37
31.07.2009
31.07.2009

rolls
trocha sa prizivim, ak teda mozem
otazka, dnes som rozobral karbec, podla veka EDSR cislo 2938. uz zo zaciatku sa mi to nezdalo, lebo ovladacie prvky mal ako SEDR nie EDSR, myslim srob zmesy a pridavneho vzduchu. ked som ho teda rozobral a porovnal trysky a vzdusniky podla nejakej mudrej knizky o skodovkach, tak mi to vyslo ze mam SEDR, teoreticky 2932. mam to pripisovat tomu, ze sudruhovia z AZNP davali a skladali ako sa to akurat hodilo alebo ze niekto len prelozil viecko?

otazka, dnes som rozobral karbec, podla veka EDSR cislo 2938. uz zo zaciatku sa mi to nezdalo, lebo ovladacie prvky mal ako SEDR nie EDSR, myslim srob zmesy a pridavneho vzduchu. ked som ho teda rozobral a porovnal trysky a vzdusniky podla nejakej mudrej knizky o skodovkach, tak mi to vyslo ze mam SEDR, teoreticky 2932. mam to pripisovat tomu, ze sudruhovia z AZNP davali a skladali ako sa to akurat hodilo alebo ze niekto len prelozil viecko?
23:54:50
30.07.2009
30.07.2009

Zeke-ten šestý
-> Matthes, záškodník z TechWebu: me to dela 130 karbec taky, akorad ze druha klapka se neotevre, nebo otevre a nezavre a potom to zere jako blazen

23:44:24
30.07.2009
30.07.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tom.t: Ja bych neco rekl, ale radsi drzim hubu 
-> dorem: A fakt se dvojak otvira? Treba to nakrmi dostatecne jen prvni komora a druha uz neni cejtit, to chce koumat...

-> dorem: A fakt se dvojak otvira? Treba to nakrmi dostatecne jen prvni komora a druha uz neni cejtit, to chce koumat...
22:36:47
30.07.2009
30.07.2009

COL
-> 105: ty zaslepky otvoru ovladani 2st jsou zepredu, ne? Z boku jsou volnobezne/prechodove systemy.
22:21:45
30.07.2009
30.07.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dorem: 120-tka a tah ?

21:33:59
30.07.2009
30.07.2009

105
-> dorem: muze byt zacpana tryska podtlakoveho ovladani 2. komory.. na levem boku je sroubek a pod nim tryska zkus profoukat:)
20:50:14
30.07.2009
30.07.2009

dorem
Zdravím
Má nějaký vlik, když jsem dal do své škody 120 karburátor ze škody 130. Po pár úpravách se nezkratovalo o filtr a jede ale u starého karburátoru 120 to mělo znát sepnutí druhé komory a následný tah při 3500 otáčkách a u toho 130 to neni nějak poznat.Ale druhá komora chodí.
Co vy na to ?
Díky
Má nějaký vlik, když jsem dal do své škody 120 karburátor ze škody 130. Po pár úpravách se nezkratovalo o filtr a jede ale u starého karburátoru 120 to mělo znát sepnutí druhé komory a následný tah při 3500 otáčkách a u toho 130 to neni nějak poznat.Ale druhá komora chodí.
Co vy na to ?
Díky
