
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pístní kroužky/dno pístu?
22:09:14
27.07.2009
27.07.2009

Nwkt
-> David29: Dotáhnem, rozřežem do šrotu a bude 

22:08:29
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> Nwkt: Se bojim že tam nedojedu 

22:07:08
27.07.2009
27.07.2009

Nwkt
-> David29: Přijeď do Litně
22:06:05
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> petr s: Když já to nemám čim změřit 
-> jarda.u1: Jojo, na to jsem koukal... vim že jedna byla černá jak uhel (oni teda byly černý všechny, jenže na týhle byly i saze).. akorát jsem už zapoměl, na jamy válci

-> jarda.u1: Jojo, na to jsem koukal... vim že jedna byla černá jak uhel (oni teda byly černý všechny, jenže na týhle byly i saze).. akorát jsem už zapoměl, na jamy válci

21:49:22
27.07.2009
27.07.2009

jarda.u1
-> David29: zmer ty tlaky a podivej se na svicky,jestli treba jedna neni oproti ostatnim zaolejovana.
21:44:40
27.07.2009
27.07.2009

petr s
-> David29: Jedině změřit kompresi jinak se k ničemu nedopracujem a myslel jsem to vážně
21:41:30
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> petr s: Jo, s tim souhlasim..
Jen ted nevim, jestli tvá otázka je míněna vážně
Jen ted nevim, jestli tvá otázka je míněna vážně

21:39:34
27.07.2009
27.07.2009

petr s
-> David29: A nejde to na 3 1/2 ?
21:38:32
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> jarda.u1: Volnoběh má 1000, jinak se celkem klepe... ale to taky možná dělá seřízení...
Na 4 válce na volnoběh jde 100%, pač až když začnu škubat ty VN tak jede znatelně na 3...
Na 4 válce na volnoběh jde 100%, pač až když začnu škubat ty VN tak jede znatelně na 3...
21:29:12
27.07.2009
27.07.2009

jarda.u1
-> David29: a jak tedy ten motor bezi na volnobeh?Neklepe se nadmerne?jde i v malych otackach na 4 valce?a zacalo to delat najednou z niceho nic?
21:24:35
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> Tom.t: Taky si myslim 
Je fakt, že jsem ji občas celkem honil...

Je fakt, že jsem ji občas celkem honil...
21:23:52
27.07.2009
27.07.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> David29: každopádně jestli píst nebo kroužky, válce na tom nebudou o moc líp a skládat to nemá bez nových vložek, pístu, kroužků cenu ..
21:23:17
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> jarda.u1: Kdybych nepotřeboval jezdit, a neměl zkurvený směny od 10 do 18, už je to hotový 
Musí chvilku ještě vydržet a pak tam dám Fávo, a 130ca bude časem na GO...

Musí chvilku ještě vydržet a pak tam dám Fávo, a 130ca bude časem na GO...
21:21:53
27.07.2009
27.07.2009

jarda.u1
-> David29: u 130-tek praskaly i pisty,jak tu pise -> petr s: ,ale to by ti ten motor urcite v malejch otackach nesel na 4 valce.Shod hlavu a vanu a vyndej pisty a uvidis hned.Je to prace na pul dne.Takhle jsou to spis jen uvahy.
21:21:11
27.07.2009
27.07.2009

David29
petr s 27.07.09 21:16:48 napsal:
→ David29: .. ale
nemáme křištálovou kouli
Škoda
→ David29: .. ale
nemáme křištálovou kouli
Škoda

21:16:48
27.07.2009
27.07.2009

petr s
-> David29: Mohou být popraskané písty a kroužky ale nemáme křištálovou kouli
21:13:50
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> darklord: To mě napadlo taky... jenže to nevysvětluje to hulení..
Vana musí dolu každopádně - jednou za čas se stávalo, že v motoru něco rachtilo (pístní čep, axiál?) musim na to juknout...
Vana musí dolu každopádně - jednou za čas se stávalo, že v motoru něco rachtilo (pístní čep, axiál?) musim na to juknout...
21:08:50
27.07.2009
27.07.2009

darklord
-> David29: co tak podpaleny ventil?
EDIT: blbost beriem nazad - tak ako pises je to bud piest alebo kruzky
EDIT: blbost beriem nazad - tak ako pises je to bud piest alebo kruzky
20:38:37
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> jarda.u1: Je to 130, najeto netušim a tlaky neměřil - nevidim ani důvod, co jinýho by mohlo způsobovat, že mám výfuk na ventil-deklu?
20:35:00
27.07.2009
27.07.2009

jarda.u1
-> David29: Copak je to za motor?Meril jsi tlaky?Kolik ma asi tak najeto?
19:14:24
27.07.2009
27.07.2009

David29
-> Karel.: Ted už to volnoběh udrží - ale podrobnosti o polohách šroubků už nevim, byl to hlavně boj nastavit, abych nastartoval...
Zvuk to má stejnej jako na tři válce, táhne ale líp než na tři, ale míň než na čtyři
Každopádně při postupném vytahování VN kabelů, byl znát rozdíl že jeden válec najednou chybí...
Zvuk to má stejnej jako na tři válce, táhne ale líp než na tři, ale míň než na čtyři
Každopádně při postupném vytahování VN kabelů, byl znát rozdíl že jeden válec najednou chybí...19:10:15
27.07.2009
27.07.2009

Karel.
-> David29: drží ti ten motor volnoběh? Pokud ne, tak je píst KO, i když pístní kroužek......to nevím, ale taky může být hlava v řiti.........Jede to na všechny válce?
19:07:58
27.07.2009
27.07.2009

David29
Panové, jakej je rozdíl v projevování týhle závady?
Každopádně motor nejede, seřídit ho je tařka nemožné a z klikovky se valí kouře vic, než z vejfuku-)
Podle mě sou to jednoznačně kroužky, ale pak jsem zapřemejšlel, že by to klidně mohl bejt píst v prdeli... Jak to vidíte vy?
Každopádně motor nejede, seřídit ho je tařka nemožné a z klikovky se valí kouře vic, než z vejfuku-)
Podle mě sou to jednoznačně kroužky, ale pak jsem zapřemejšlel, že by to klidně mohl bejt píst v prdeli... Jak to vidíte vy?
