Pístní kroužky/dno pístu?

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 27.07.2009 do 27.07.2009, založil/a David29
řadit dle data
22:09:14
27.07.2009
Nwkt
-> David29: Dotáhnem, rozřežem do šrotu a bude 3
22:08:29
27.07.2009
David29
-> Nwkt: Se bojim že tam nedojedu 3
22:07:08
27.07.2009
Nwkt
-> David29: Přijeď do Litně
22:06:05
27.07.2009
David29
-> petr s: Když já to nemám čim změřit 8

-> jarda.u1: Jojo, na to jsem koukal... vim že jedna byla černá jak uhel (oni teda byly černý všechny, jenže na týhle byly i saze).. akorát jsem už zapoměl, na jamy válci 40
21:49:22
27.07.2009
jarda.u1
-> David29: zmer ty tlaky a podivej se na svicky,jestli treba jedna neni oproti ostatnim zaolejovana.
21:44:40
27.07.2009
petr s
-> David29: Jedině změřit kompresi jinak se k ničemu nedopracujem a myslel jsem to vážně
21:41:30
27.07.2009
David29
-> petr s: Jo, s tim souhlasim..

Jen ted nevim, jestli tvá otázka je míněna vážně 3
21:39:34
27.07.2009
petr s
-> David29: A nejde to na 3 1/2 ?
21:38:32
27.07.2009
David29
-> jarda.u1: Volnoběh má 1000, jinak se celkem klepe... ale to taky možná dělá seřízení...
Na 4 válce na volnoběh jde 100%, pač až když začnu škubat ty VN tak jede znatelně na 3...
21:29:12
27.07.2009
jarda.u1
-> David29: a jak tedy ten motor bezi na volnobeh?Neklepe se nadmerne?jde i v malych otackach na 4 valce?a zacalo to delat najednou z niceho nic?
21:24:35
27.07.2009
David29
-> Tom.t: Taky si myslim 8

Je fakt, že jsem ji občas celkem honil...
21:23:52
27.07.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> David29: každopádně jestli píst nebo kroužky, válce na tom nebudou o moc líp a skládat to nemá bez nových vložek, pístu, kroužků cenu ..
21:23:17
27.07.2009
David29
-> jarda.u1: Kdybych nepotřeboval jezdit, a neměl zkurvený směny od 10 do 18, už je to hotový 1
Musí chvilku ještě vydržet a pak tam dám Fávo, a 130ca bude časem na GO...
21:21:53
27.07.2009
jarda.u1
-> David29: u 130-tek praskaly i pisty,jak tu pise -> petr s: ,ale to by ti ten motor urcite v malejch otackach nesel na 4 valce.Shod hlavu a vanu a vyndej pisty a uvidis hned.Je to prace na pul dne.Takhle jsou to spis jen uvahy.
21:21:11
27.07.2009
David29
petr s 27.07.09 21:16:48 napsal:
→ David29: .. ale
nemáme křištálovou kouli

Škoda 3
21:16:48
27.07.2009
petr s
-> David29: Mohou být popraskané písty a kroužky ale nemáme křištálovou kouli
21:13:50
27.07.2009
David29
-> darklord: To mě napadlo taky... jenže to nevysvětluje to hulení..

Vana musí dolu každopádně - jednou za čas se stávalo, že v motoru něco rachtilo (pístní čep, axiál?) musim na to juknout...
21:08:50
27.07.2009
darklord
-> David29: co tak podpaleny ventil?
EDIT: blbost beriem nazad - tak ako pises je to bud piest alebo kruzky
upraveno 1x, naposled 27.07.2009 21:09:32
20:38:37
27.07.2009
David29
-> jarda.u1: Je to 130, najeto netušim a tlaky neměřil - nevidim ani důvod, co jinýho by mohlo způsobovat, že mám výfuk na ventil-deklu?
20:35:00
27.07.2009
jarda.u1
-> David29: Copak je to za motor?Meril jsi tlaky?Kolik ma asi tak najeto?
19:14:24
27.07.2009
David29
-> Karel.: Ted už to volnoběh udrží - ale podrobnosti o polohách šroubků už nevim, byl to hlavně boj nastavit, abych nastartoval...
Zvuk to má stejnej jako na tři válce, táhne ale líp než na tři, ale míň než na čtyři 3 Každopádně při postupném vytahování VN kabelů, byl znát rozdíl že jeden válec najednou chybí...
19:10:15
27.07.2009
Karel.
-> David29: drží ti ten motor volnoběh? Pokud ne, tak je píst KO, i když pístní kroužek......to nevím, ale taky může být hlava v řiti.........Jede to na všechny válce?
19:07:58
27.07.2009
David29
Panové, jakej je rozdíl v projevování týhle závady?

Každopádně motor nejede, seřídit ho je tařka nemožné a z klikovky se valí kouře vic, než z vejfuku-)
Podle mě sou to jednoznačně kroužky, ale pak jsem zapřemejšlel, že by to klidně mohl bejt píst v prdeli... Jak to vidíte vy?
Extreme Tyres