karbec si dela co chce

prohledat
34 příspěvků (zobrazeno 1 až 34) od 27.07.2009 do 28.07.2009, založil/a Rider skoda
řadit dle data
23:48:45
28.07.2009
Syny
-> jarda.u1: On ma trochu nestandartni motor :)
23:46:39
28.07.2009
jarda.u1
-> Nwkt: to mas ale za tepla,ne?Jinak vule ventilu by se v tomto tematu asi moc resit nemely3
23:44:26
28.07.2009
Nwkt
-> jarda.u1: Na svym motoru mam vůlem 0,35 a 0,45 a žádnej problém nemam 3
23:42:24
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: jestli mas 120,tak vule jsou 0.15 sani a 0.20 vyfuk.Zmatl me-> Nwkt: ,tak jsem myslel,ze mas motor 130.Vule ventilu opravdu nevyresi tvuj problem.4
21:29:46
28.07.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Rider skoda: klidne 0,15 a 0,20 ale tvůj problém dle toho co popisuješ to moc nevyřeší a budeš časem měnit motor ..
21:01:31
28.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: ne ja mam motor 120ku! Takze kolik ty vule ja prave mam pocit,ze nedavno mi nekdo take rikal 0,15 a 0,20 a ted se dohaduju s Nwkt jak teda.Nejak mi to nehraje.Nevim4
19:33:13
28.07.2009
105
-> jarda.u1: dik za upresneni
19:24:53
28.07.2009
jarda.u1
-> Nwkt: on ma vlastne motor 130,tak to potom ano-0.20
19:23:32
28.07.2009
jarda.u1
-> 105: Jenom bych chtel upresnit,ze odvetrani klikove skrine neni kvuli kolovani oleje motorem,ale kvuli netesnosti spalovaciho prostoru,kdy se cast plynu ze spalovaciho prostoru dostava prez pist a pistni krouzky do klikove skrine.Zadny motor neni 100 % tesny.S rostoucim opotrebenim se zvysuje i netesnost spalovaciho prostoru.
19:18:29
28.07.2009
Nwkt
-> jarda.u1: Ne, oboje 0,20
19:09:00
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Vule ventilu mas dobre 0.15 sani a 0.20 vyfuk4
16:34:19
28.07.2009
Rider skoda
je to divny....moc tomu nejak nechci verit ze by byly v haji krouzky...Protoze si nemyslim,ze tolik fouka mi to prijde jeste v mezich,tezko popisvoat,by musel clovek videt sam.Jestli to nebude fakt necim v karbu(i kdyz asi tezko nevim no)?.Jinak na litinovym 5ti kanalu s zeleznyma tyckama jsou vule saci 0,15 a vyfukovy 0,20?
16:28:33
28.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: melu kraviny uz jak chvatam,beham z garaze k PC a obracene.SAmozrejme kompresi jsem myslel.Kompresni pomer me ani nezajima a je seriovy.
upraveno 1x, naposled 28.07.2009 16:30:26
15:25:25
28.07.2009
105
-> Rider skoda: kompresni pomer se meri ouplne jinak :)
15:24:24
28.07.2009
105
-> Rider skoda: ze maš zapeceny krouzky znamena ze si mu musel davat slusny švedsky kapky a tim ze se spatne chladil (jak vodou tak olejem) tak se krouzky zapekli a netesnej .. zkus este poradne seridit ventele a jestli to bude delat furt je to jasny.. potom umerit tlaky a vykrouzkovat :) odvetravani klikovky je tam k tomu aby tlak oleje ktery vznika behem motoru porad koloval motorem ... kde vvypary oleje kondenuzji na stene flitrboxu a dou do karbu :) takze blok >viko> karb
15:17:53
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Tlakomerem zjistis kompresi,ale ne kompresni pomer,ten se musi vypocitat.Jasne,chvilkovo u ztratu mazani ten motor vydrzi,ale zalezi zda je to pri volnobehu,nebo pri zatezi,tam je pak velky rozdil.
15:09:58
28.07.2009
105
-> jessy: přesne u tvojeho ale este kdyz ho mel fero .. sem to spravoval na ceste 3
14:57:37
28.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: jsem zvedavej kolik ted vydrzi:( ale preci pri vymene oleje kdo nenapusti olejovy filtr olejem tak taky jaksi dobu bezi motor naprazdno.Kdybych zkusil zmerit tim tlakomerem kompeesni pomer tak bych zjistil jestli jsou krouzky zapekle ne?
14:22:42
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Tim ze motor nachvili prestane mazat se urcite nezapecou krouzky,tim spis motor pridres.
upraveno 1x, naposled 28.07.2009 14:23:45
14:08:34
28.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: tak o je opravdu prima....ten filtrik hned rozslapu az prijdu do garaze.Tak asi dam normal hadici nekam úpod auto na vydech motoru co?protoze karbec se dusi jak to asi moc fouka...do karbu.Tak zkurvenej filtrik mi znicil da se rict motor.DObry no.Na koruzkach se zapekl myslis tim jak treba obcas na 5vterine prestal mazat?
14:00:30
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Tak jestli jsi mel na motoru na vydechu takovy ten filtrik "k nicemu",tak to by vse mohlo vysvetlovat.Filtrik se casem zanese,az se ucpe uplne a motor zacne vyhazovat olej ven kudy to ma nejmensi odpor.A proc ti nechce se zapojenym odvetranim do filtrboxu drzet volnobeh?Nejspis se ti ten motor jeste zapekl,takze pistni krouzky netesni a motor se udusi vlastnimi plyny.Kdyz to pustis mimo filtrbox,tak to bezi,to je logicke.
13:54:52
28.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: tak od te doby co jsem resil postrikane celo zadni od oleje tak jsem to vcera pretesnil a dal jsem take jeste predtim nez jsem zacal pretesnovat odfuk klikovky do filtrboxu.(mel jsem tam jen ten oddech filtrik) a za boha mi nejde nastavit vubnec volnobeh nedrzi to,tak ze sundam box a pujdu po plovaku a zjistil jsem kdyz jsem od boxu odpojil ten odfuk od kliky tak normalne nadherne drzi volnobeh a necha se to stelovat9 cim to je?mam stejne rozberat karB?protoze kdyz dam odfuk kliky jak ma byt tak to nedrzi volnobeh a neni se neda naladti sroubkama ,jak o vypojim uz to vali,.
10:03:42
28.07.2009
jessy
-> 105: mojeho fanóša že??? ten taky vymýšlel podobný věci.
09:21:54
28.07.2009
jarda.u1
-> 105: Jj,dobra zavada4
09:11:11
28.07.2009
105
-> jarda.u1: jo taky sem delal favorita kterej mel plovak prasklej... delalo to presne tohle... 6
07:48:23
28.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Jestli mas SEDR,tak myslim ze 1,5 otacky na bohatosti a 2,5-3 otacky na vzduchu.
22:42:13
27.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: ok zitra provedu.JO a prosim nevite nekdo jak se dela zakladnui nastaveni karbece (bohatosto + volnobeh) kdyz oba srouby( vzduch a benzin) zatoscim nadoraz do karbu tak o kolik otacek povolit jako zakladni nastaveni?
18:38:08
27.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Zkus ohrat motor na provozni teplotu,pak sundej filtrbox a vypni motor.Potom se hned podivej do difuzoru,zda na klapky nekape benzin.Pokud ano,tak mas bud vysokou hladinu a nebo je poskozeny prave ten plovak.
18:13:52
27.07.2009
Rider skoda
-> jarda.u1: jasny no ale mne volnobeh drzi..jen nejde za tepla natocit totalne a taky zavru sroub bohatosti a furt motor bezi.
18:01:33
27.07.2009
jarda.u1
-> Rider skoda: Ted nedavno jsem delal panovi 120 a tomu za tepla taky nechtela chytat a ani drzet volnobeh.Nakonec jsem zjistil,ze ma praskly plovak v karburatoru,takze nezaviral jehlovy ventil a motor se utapel v benzinu.Zkus vyndat plovak a zaklepat s nim.Pokud bude praskly,tak v nem bude splouchat benzin.
17:32:00
27.07.2009
105
-> Rider skoda: velka hladina v plovakovce
17:22:56
27.07.2009
Rider skoda
tak jsem to byl projet a kdekoli jsem to chicpl tak jsem to nemohl zaboha natocit tocil jsem ten motor jakou dobu dycky treba 10 vterine nez chytnul.Takze asi prechlastanej a nechtel ulitej chytit kdyz byl teplej.ALe to jsem mel ten sroub dotazeny na doraz takze minimalni smes tak to uz tuplem nechapu:(
15:59:23
27.07.2009
105
-> Rider skoda: vule v klapkach
15:29:28
27.07.2009
Rider skoda
Vzdy jsem si sam stelovat volnobeh a bohatost smesi na karbecu.Jednou se mi stalo,ze to prestalo drzet tak jsem otevrel motro poladil a seridil a ok...i kdyz se mi zda ze ty sroubky jdou stuha tak jsem nechapal jak by se to mohlo rozladit...No a nedavno zase nedrzel volnobeh tak jsem otevrel motor a steluji a otacenim sroubu pridavani paliva jsem ho zatiocil na doraz dovnitr a motor furt bezel,jakoze palivo uzavrene tim sroubem a motor furt bezel...to neni mozne???vzdy kdyz jsem ho dotahl na doraz tak to zhaslo,takze jsem z toho zmatenej cim to muze byt?
Extreme Tyres