
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
fávo umírá!!!
20:44:07
27.07.2009
27.07.2009

Kaprof-Pisařík
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: zalez ty Strejdo 

20:41:52
27.07.2009
27.07.2009

myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: nerej do něj,má pravdu přecedo!

18:38:57
27.07.2009
27.07.2009

Tomaso435
Kaprof-Los Koramos 27.07.09 10:14:15 napsal: ten nadpis je sen vetšiny virtaků
vyhul

vyhul

17:04:30
27.07.2009
27.07.2009

Bullit22
borci dík za rady skusím co pude... pokud se nic zásadního včetně té šílené spotřeby nezmění tak de do kytek!!!

13:54:41
27.07.2009
27.07.2009

Syny
-> 105: Tak tim spis...
13:41:52
27.07.2009
27.07.2009

Kapřík
-> Bullit22: seřídit a musí to trochu jet. Pokud máš šroub bohatosti směsi povolený jen o půl otáčky, tak se není čemu divit. Někomu to zavez kdo tomu rozumí...To určitě nebude na vyhození. Je to hold pořádně rozhašenej karbec

12:10:22
27.07.2009
27.07.2009

105
-> Syny: co vim ja tak zrovna neni zkladanej z ''overenych''dilu
12:07:43
27.07.2009
27.07.2009

105
-> Bullit22: vole sem ti rikal ze pul točky je malo

11:56:04
27.07.2009
27.07.2009

Nwkt
-> Bullit22: Tak si zajeď na seřízení za někym kdo na to má přístroje
11:47:57
27.07.2009
27.07.2009

Syny
Ja osobne bych ten motor vyhodil a dal jinej... Pokud je "potunenej" a ty sam nevis ani jak, tak uz to je poukazka na pruser :) Takze sezen jinej s nejakou jistou minulosti a vymen je...
11:05:15
27.07.2009
27.07.2009

Kaprof-Pisařík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: za co


11:03:29
27.07.2009
27.07.2009

OndraKrupi
Kaprof-Los Koramos 27.07.09 10:14:15 napsal: ten nadpis je sen vetšiny virtaků
styď se!!!!!!!

styď se!!!!!!!

10:43:11
27.07.2009
27.07.2009

Petkar1
-> Bullit22: Přesně, půl otáčky je fakt hodně málo. To neseřídíš nic. Zkus pootočit benzínem tak ještě o 2 otáčky a uvidíš....
10:18:47
27.07.2009
27.07.2009

werty
Bullit22 27.07.09 09:34:27 napsal: seřízení mám to
seřízený jak kamoš a otec půl otáčky benzínu zbytek doladit vzduchem
Jen půlotáčky z utažené polohy? To si děláš srandu? Vždyť základní seřizovací poloha šroubu bohatosti volnoběžné směsi je 2,5 - 3 otáčky z utažené polohy... pak se provádí jen lehčí korekce. A na LEKRu neladíš vzduchem protože šroub přídavného vzduchu nemá... To co myslíš je doraz klapky I. stupně kterým se nastavují volnoběžné otáčky.
seřízený jak kamoš a otec půl otáčky benzínu zbytek doladit vzduchem
Jen půlotáčky z utažené polohy? To si děláš srandu? Vždyť základní seřizovací poloha šroubu bohatosti volnoběžné směsi je 2,5 - 3 otáčky z utažené polohy... pak se provádí jen lehčí korekce. A na LEKRu neladíš vzduchem protože šroub přídavného vzduchu nemá... To co myslíš je doraz klapky I. stupně kterým se nastavují volnoběžné otáčky.
10:14:15
27.07.2009
27.07.2009

Kaprof-Pisařík
ten nadpis je sen vetšiny virtaků

09:34:27
27.07.2009
27.07.2009

Bullit22
co je z vačkou opravdu nevim setrvák je tam už dávno normální rozdělovač funglovka rozvody sou jeste dobrý, ventily seřizovaný, sériovej výfuk, palivový hadice mám taky funglovky, všecko dotažený nic neteče neuniká... včera sem dělal předstih i seřízení mám to seřízený jak kamoš a otec půl otáčky benzínu zbytek doladit vzduchem a a jim to slape jak hodinky (na volnoběh se motor ani nehne) drtijou z tím felicie a fábie bez nějakých problémů a mě se to třepe jak stará kurva furt to zdecha a mám prácu z tím předjet trabanta... to už aj ta IFA v autoskole slape milionkrát líp! Tak asi pude motor do věčných lovišť no...

08:52:54
27.07.2009
27.07.2009

105
-> Nwkt: jo tlaky sem chtel zjistit taky...bohuzel neni kde..predstih bohuzel za beziciho motoru bez strobo..(az byli otacky klido) a co majitel udelal potom se smesi nevim :) na karbeci se menil obohacovaci ventil, veškšry tesneni
08:49:46
27.07.2009
27.07.2009

105
-> Bullit22: jestli je vacka brousena a nenitridovana tak se nediv..nevysroubovals sroubek bohatosti moc?nezracis nekde benal ? hadice , spoje , odbublinkovac?
22:25:35
26.07.2009
26.07.2009

Nwkt
-> Bullit22: Jak je to seřízený? Jaký má ten motor tlaky?
22:25:11
26.07.2009
26.07.2009

Tuneman2
-> Bullit22: nemá klika třeba vule v uložení??...no ta vačka je udajne erková...ale jak rika kolega...druhej motor a mas klid...litr maximalne...
22:22:48
26.07.2009
26.07.2009

Bullit22
-> werty: koukal jsem na něj je v pořádku.... a sání je taky dotažený dobře
nemůže to dělat vačka??? je tam bůch ví jaká vim akorát že né seriovka.
nemůže to dělat vačka??? je tam bůch ví jaká vim akorát že né seriovka.22:22:14
26.07.2009
26.07.2009

werty
-> Tuneman2: Jo takhle... Tak pak bych se na celé hledání závady vyprdnul a koupil jiný motor. Jestli se to odfláklo pak to zřejmě teď dělá bordel...
22:17:54
26.07.2009
26.07.2009

Tuneman2
-> werty: ten motor byl "udajně" poladěný..měl by tam byt lehkej setrvak a řemenice na klice...a takovy ptakoviny...beztak je ot rozesrany tím
22:16:07
26.07.2009
26.07.2009

werty
Těsnění pod sacím potrubím a výfukovým kolenem tzv. brýle vyměněné? Tudy ti taky může utíkat podtlak..
21:57:14
26.07.2009
26.07.2009

Tuneman2
Davide to dělalo už i mě...ten motor je buhvico zač...za par korun sezenes dneska fackovej motor tak to prohod...toho auta je skoda..pro me to byla srdcovka a tobe sem ho prodal pac sem vedel ze se o nej dobre postaras:-)
21:53:24
26.07.2009
26.07.2009

Bullit22
téma vložil: jessy (zapoměl jsem heslo)
21:52:21
26.07.2009
26.07.2009

Bullit22
zdravím všechny potřeboval bych nejlépe dobrou levnou radu. mám problémy ze 135 karburátorem... je šíleně líný doslova umírá v kopcích a to mám 70kilo a to jezdím sám a žere jak tank. novej posilovač hadile podložka pod karbem prostě všechno čím by mohl utíct podtlak a stejně má kolísavý otačky jak na volnoběh tak za jízdy dokonce i na 4kvalt... po ránu chytne na drc okamžite umře a nechce se nechat držet ani pod plynem většinou až po třetím startu zmateně reaguje na plyn. už je tam jednou měněný karburátor a je to jestě horší. prosím poradte sem v koncích. líbý se mě a vyhodit bych ho jestě nechtěl...

