
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
urezany filterbox
21:49:53
26.07.2009
26.07.2009

Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: co mam dělat když mi ty poslední příspěvky přijdou zábavné 

21:45:07
26.07.2009
26.07.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Evž@: Bacha na to, minule jeden tenhle smaci smajlik spustil obrovskou snuru problemu s tomasem 

21:37:30
26.07.2009
26.07.2009

Evž@

20:59:15
26.07.2009
26.07.2009

Speeder15
-> Tom.t 26.07.09 18:10:37: ...olej je tam novyyy....ma asi tyzden...tak nevidim dovod ho menit

18:10:37
26.07.2009
26.07.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Speeder15: nevymýšlaj kokotiny a radšej vymeň olej
17:58:52
26.07.2009
26.07.2009

ferrari
No, ja som mal iba sundaný ten nátrubok, teleso filtra zostalo a výsledok - výkonovo žiadny rozdiel, filter sa asi zasiera rýchlejšie, ale pokiaľ je to v aute s vlečkou (=omnoho tichšie auto, ako s kyvkou), tak po otvorení 2. komory naberie krásny barytón...proste som stúpil na plyn a od cca 3500 ot. to malo krásny hlboký zvuk...super...ale inak k ničomu pozitívnemu to nebolo...a s kyvkou to ani zvuk nedodalo, tam to proste hučí stále, či už z nátrubkom, alebo bez nátrubku...
16:43:57
26.07.2009
26.07.2009

Kaprof-Pisařík
-> Speeder15: uplně k hovnu

16:41:42
26.07.2009
26.07.2009

LiMaK - 742 forever
žádné, je to jen o image a jak víme, image je nanic, poslouchej žízen...ehm...potřeby motora..
jako kdysik sem ho mel taky urezaný, v prvním momente strasná radost že to vypadá turbo-sportovně, po nastartování a jízdě strašný-machrovský efekt toho že to pekně "syčí" v otáčkách, ale opravdu kord v léte, když je sucho, tak filter byl zralý na výmenu po mesíci (2000km). úplne černý bordelem. jinak žádné převratné změny nenastaly, nejelo to ani hůř, ani líp, jen to proste slyšitelněji sycelo v zátěži, což ocenili spolujezdci, jakože to má pjekný zvuk, když to saje a já tem méně zdatnějším lhal, že je to turbo :-)
no a pak jsem vyrostl z toho večného měnění filtru, bo sem ho menil 6x do roka jak blázen...ted mám trochu silnejsi motor, lekr karbec, na nem upravený filtrbox ze 120tky, ale neni rezanej,zkracovanej...pro ste origo a filter sem menil po roce a byl jeste celkem schopný...nebyl černý...asi tak...jede to porad stejne.Vono mě to sralo každej mesic kupovat za 100,- papirak a lezt pod kapotu jak blazen...
jako kdysik sem ho mel taky urezaný, v prvním momente strasná radost že to vypadá turbo-sportovně, po nastartování a jízdě strašný-machrovský efekt toho že to pekně "syčí" v otáčkách, ale opravdu kord v léte, když je sucho, tak filter byl zralý na výmenu po mesíci (2000km). úplne černý bordelem. jinak žádné převratné změny nenastaly, nejelo to ani hůř, ani líp, jen to proste slyšitelněji sycelo v zátěži, což ocenili spolujezdci, jakože to má pjekný zvuk, když to saje a já tem méně zdatnějším lhal, že je to turbo :-)
no a pak jsem vyrostl z toho večného měnění filtru, bo sem ho menil 6x do roka jak blázen...ted mám trochu silnejsi motor, lekr karbec, na nem upravený filtrbox ze 120tky, ale neni rezanej,zkracovanej...pro ste origo a filter sem menil po roce a byl jeste celkem schopný...nebyl černý...asi tak...jede to porad stejne.Vono mě to sralo každej mesic kupovat za 100,- papirak a lezt pod kapotu jak blazen...
14:57:20
26.07.2009
26.07.2009

Petkar1
žádné, je to k hovnu
14:31:05
26.07.2009
26.07.2009

Evž@
-> Speeder15: nevyhoda že budeš mít asi 10x rychleji zasrany filtr......jinak vyhody asi žádné....
14:27:50
26.07.2009
26.07.2009

Fén
Pokud k němu nepřivedeš studenej vzduch a neodstíníš teplej, tak jenom vzhledové.
14:23:45
26.07.2009
26.07.2009

Speeder15
chcel by som sa spytat ake vyhody popripadne nevyhody prinasa do polovice odrezany filterbox na skodovke

