Zvláštní volnoběh

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 19.07.2009 do 29.07.2009, založil/a Tampajs
řadit dle data
18:08:25
29.07.2009
Petkar1
-> Kočislav: Princip jak to funguje vim, jenom se mi nezdá, že tam sám od sebe utíká ten podtlak. Dřív byl pedál furt stejně měkkej dokud se třeba nenašlapal, teď je tvrdej sám od sebe...
17:46:32
29.07.2009
Kočislav
-> Petkar1: To, že je po stání ten pedál tvrdý je naprosto normální. Zkus si někdy za takové situace na ten pedál šlápnout a nastartuj, to, že pedál změkne a klesne značí právě to, že posilovač funguje. To, že z něj unikne vzduch při vypnutém motoru je naprosto normální, proto nemůžeš - nebo se to samozřejmě nedoporučuje - jezdit z kopce s vypnutým motorem.
-> Tampajs: Já být tebou se oba seřizovací šroubky vyšroubuju a kouknu jak vypadají ty "o" kroužky.
15:16:39
29.07.2009
Petkar1
-> jarda.u1: Přesně, takže to asi někde nebude těsnit co? Taky se mi stává že když hodně dupnu na brzdu, tak se pomalu propadá když silně tlačim....
14:34:58
29.07.2009
jarda.u1
-> Petkar1: Jestli mas na mysli pedal brzdy,tak je to tim,ze ti utece podtlak z posilovace.
upraveno 1x, naposled 29.07.2009 14:35:19
13:51:03
29.07.2009
Petkar1
Pokud se -> Tampajs: nebude zlobit, rád bych se přidal. Nemám ani tak problém s volnoběhem, ale pokaždý, když stojím třeba den, dva, tak přijdu k autu a než ho nastartuju, tak je pedál tvrdej jakoby se přes noc napumpoval. Dřív mi to nedělalo....
23:49:25
28.07.2009
Tampajs
-> Turda: Ne tak samozřejmě by reagoval.. Já to neberu jako závadu.. beru že nereaguje protože je někde problem
Jinak já na tu fabii nasadil svuj funkční karbec co sem měl na 130.. Tam chodil tu ne
upraveno 1x, naposled 28.07.2009 23:50:42
23:45:22
28.07.2009
Syny
-> Tampajs: Tos to ano, cim lip posiluje, tim je to horsi :D Vlastni zkusenost... Posilovac co prisaval posiloval tak, ze byl naprosto krasne mekkej pedal a kdyz sem jemne slap na brzdu tak sem malem prekous volant. Posilovac co byl technicky ok, ma tvrdej pedal a brzdi hur... Nedokazu to vysvetlit, ale vyzkousel sem asi 7 posilovacu z toho 3 prisavali a vzdycky to bylo jak pisu... Nejvic to saje pres ten spodni ventil. Holt jak to je stary, tak se to vybeha... Dela to hodne moc skodovek a majitele to ani nevi...
23:43:29
28.07.2009
Turda
-> Tampajs: no právě že reagoval dobře, kdyby nebyl problém nikde jinde krásně doladíš, tohle je divný, co zksuit ještě naposled z borůvky?? nehejbat s nim jak je tak ho dát do tvýho...když nebude změna tak hledat jinde
23:38:52
28.07.2009
Tampajs
-> Turda: dobře regauje ale v celim rozsahu šroubu na 100-200 otáček a to je máloo
-> Syny: Skontroluju ale nevim nevim posiluje dobře8
23:34:39
28.07.2009
Turda
-> Tampajs: na šroubky reaguje ale tam chyba nebude určitě8
23:17:21
28.07.2009
Syny
Zkontroluj cestu k posilovaci... Nekde to mozna prisava...
22:41:59
28.07.2009
Tampajs
Tak pánové dnes sem se do toho zas pustil.. Jinej karbec rovnej všechny spoje skontrolovaný a ne a ne prostě.. na šroubky nereaguje...Pomooooc
11:30:53
20.07.2009
Bobesh
vhml 19.07.09 22:49:41 napsal:
Že zůstane viset na 2000 je příznak té pootevřené klapky. Jinak pokud
ti motor nereaguje na šroubek tak ti někde bude přisávat. Víko,
příruba…
Jsem za. A co takhle podtlak posilovače...?
22:57:36
19.07.2009
Tampajs
-> havlik: Nene řekl bych že ne...
Ale to přisávání pod přírubou mi přijde realný protože za prvé je od pohledu vidět že přiruba je uprostřed víš než po krajích a za druhé mám svíčky bílý
22:51:24
19.07.2009
havlik
a neměl si zapuchlý gumičky na těch šroubkách ?
22:49:41
19.07.2009
vhml
Že zůstane viset na 2000 je příznak té pootevřené klapky. Jinak pokud ti motor nereaguje na šroubek tak ti někde bude přisávat. Víko, příruba...
22:39:38
19.07.2009
Tampajs
Měl sem problem s volnoběhem na motoru po tom co seem ho dostavil adal do auta.. prostě nedržel a to ani po skoro uplnym vytočení šroubů bohatosti a vzduchu.. Provizorně sem to vyřešil tak že sem vytočil trochu červíka pod páškou plynu a pak sem to doladil šroubama teď drží kolem 1000 ale strašně se auto klepe a za druhé když přidám tak je to v pohodě ale když uberu tak mi otáčky zůstavaji vyset někde u 2000 a pak pomaličku spadnou přitom mi začnou signalizovat kontrolky progress metru (napojený na podtlak samozřejmě) a pak drží.. Napadlo mě jediný a to prohlá příruba karbecu ale dělalo mi to i na jinej a ten předtim jezdil OK8 Ale jinak přechody a jízda pecka.. Jen ten volnoběh.. Tak co to.. Děkuji
Extreme Tyres