781.135 a Mpi co s nema?

prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 12.07.2009 do 16.07.2009, založil/a Klubko_
řadit dle data
13:54:07
16.07.2009
Petrson
-> Petkar1: přesně ME je jistota zaručené kvality
12:35:15
16.07.2009
Petkar1
Kromě zdvihu je tam ještě rozdíl právě ve tvaru palce, v náběhu a dalších X věcech, které ani nepostřehneš ale vývojáři je dlouho počítali, zkoušeli, brzdili....
upraveno 1x, naposled 16.07.2009 12:36:45
12:33:44
16.07.2009
Petkar1
-> Klubko_: Čepek a Chovanec jsou v tomhle špička. Na Mucka a další "komerční" úpravce už panujou rozdílný názory, ale špatný asi taky nebudou. Motor Excel je jistota. Tyhle vačky jsou vyzkoušené a odbržděné a hlavně je k nim know-how. Když to všechno dodržíš (nastavení, správné KP, ventil vůle...), nárůst výkonu tam opravdu bude znatelnej. V praxi to vypadá tak, že ty když máš nějakou přebroušenou "no name" 280ku vačku, tak ti to sice bude točit k 6000, ale krouťák bude nízkej třeba díky pidizdvihu. Líp než série to pojede, ale když si vedle tebe na sprint stoupne někdo s 265kou vačkou od ME tak ti naloží. Sice bude řadit někde u 5500, ale bude mít k dispozici 15-20 Nm navíc....Snad víš co tím myslím.4
21:37:34
15.07.2009
AZmotor
-> Klubko_: jo ve vyslednem vykonu a parametrech...6
21:28:42
15.07.2009
Klubko_
-> Petkar1, AZmotor: jojo, vim, ze se to tady resilo mockrat. Nejednou sem taky cetl. Ale prave me furt zajimalo, co je to ta "poradna" vacka. Vis jak, to byly furt prispevky typu "jedine chovanec nebo cepek, prebrus hod do kopriv" a tak podobne, ale zadny konkretni informace.

A ted me zajima, pomineme-li povrchovou upravu, muze mezi obyc prebrus a "poradnou" rozdil v nicem jinym, nez ve zdvihu?
upraveno 1x, naposled 15.07.2009 21:29:19
16:59:41
13.07.2009
Petkar1
-> Klubko_: Tak tak, přesně jak říká -> AZmotor:
13:32:13
13.07.2009
AZmotor
-> Klubko_: rozdelovac jde dat bez uprav.
vsechny tyhle vacky jsou jen prebrousene, povrchova uprava je dulezita, dulezity je co nejvetsi zdvih..... a tak nejak vacky od chovance a cepka jsou odzkousene ze tam opravdu nejaky vykon je i s kroutakem, uz se to tu sak resilo snad tisickrat...
00:43:01
13.07.2009
Klubko_
jak poznam, co je to za MPi?
-> Petkar1: nooo, LEKR je fajn, ale vyzkousej Polmo a LEKR zustane lezet ve skrini, jak ten muj 1. A az na to rucni ovladani sytice, kterej stejne za chvili od startu vypinam nema chybu. Vyssi vykon a nizsi spotreba mluvi za vse. 6

Musim se podivat, esi ta MPi ma diru na AC pumpu a pujde tam bez uprav dat rozdelovac? twe, to sou otazky, jak od tutana, co nikdy nevidel motor 3 mel bych se na to jit mrknout a ne se blbe ptat. 6
Este me prosimte rekni, co je to ta poradna vacka. V cem je prebrousena horsi. Ma zmeneny casovani, zachovanej zdvih. Maximalne neni povrchove upravena.
15:58:07
12.07.2009
Petkar1
Co to že už nemáš LEKR?
15:57:55
12.07.2009
Petkar1
Dát do toho MPi pořádnou vačku (ME, Chovanec), snížit na KP k vačce a zastavět do škodovky. Záleží jaké MPi - chce to 50KW s kuželovejma pružinama, schánim ho taky....4
14:52:06
12.07.2009
Klubko_
mam 781.135 vacka 280/280, hlava -1mm, v dobre kondici a seriovej MPi motor, kterej jel udajne jako ohen.

Co s nema?

Vyuziti sade a motoru bude na vikendove vyjizdky, na srazy a na amatersky zavody do vrchu. Karb pouziju Polmo a suchou prevodovku 4,22
upraveno 2x, naposled 12.07.2009 15:03:49
Extreme Tyres