motor po zhasnuti

prohledat
30 příspěvků (zobrazeno 1 až 30) od 10.07.2009 do 11.07.2009, založil/a shrekzv
řadit dle data
21:54:17
11.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Ale dva a dva pisty jsou spolu takze vysledek je 2
21:53:54
11.07.2009
David29
-> petr s: ALe zase si tak uvědomuju, že funguje nějaký pořadí zapalování... takže už je mi to jasný.. chápu to dobře?
21:53:25
11.07.2009
David29
-> petr s: Tak dejme tomu že se zastaví v okamžiku, kdy nějaký píst "kompresuje" a už neni neni jiskra v dalšim válci, aby ttu kompresi na vedlejšim válci utáh... kolik je válců? 4... Kolik je teda možností, taky 4 ne?
21:47:48
11.07.2009
petr s
-> David29: Nepřemýšlej
21:45:38
11.07.2009
David29
-> petr s: Já jen nechápu, že se motor moh zastavit je ve dvou polohách...
Můžete mi to někdo pěkně prosím vysvětlit?
19:22:33
11.07.2009
shrekzv
-> petr s: nepochybujem:D....teda logicky je ta poloha presne opacna kedze zotrvak byva obdraty oproti seba1 cize ked jednotka ide palit a 4ka ma vymenu.........mozem zakladat.....
18:34:43
11.07.2009
petr s
-> shrekzv: Nepochybuj a podívej se na setrvák kde je nejvíce odrbán
18:32:27
11.07.2009
shrekzv
-> petr s: ok....tak aka je ta druha?...bo mi motor 5x po sebe zastal v tejto jednej...tak som zacal pochybovat1
18:29:36
11.07.2009
petr s
-> shrekzv: Zastavuje ve dvou polohách
18:26:59
11.07.2009
shrekzv
hmm.....alebo fakt v jednej...skusal som teraz na motore.......pred palenim vo 4 valci....tj prvy valec po vyfuknut von ..pred otvorenim sacieho ventilu.....tu zastava......pre vsetkych chudobnych studentov co chcu usetrit
13:47:11
11.07.2009
shrekzv
-> ferrari: aj ja som bol v tom ze zastava v jednej...ale zastava v dvoch
10:46:42
11.07.2009
ferrari
No, ja chápem otázku Shreka, ale bohužiaľ neviem odpovedať...ja si myslím, že motor zastane vždy v jednej polohe, ale neviem, v akej...ale myslím, že keď nasadíš veniec zotrvačníka tak, aby boli všetky piesty cca v strede, tak nemôžeš urobiť chybu...
08:50:14
11.07.2009
shrekzv
len to aby som potom urobil flexou nabeh
01:22:41
11.07.2009
Eidy
-> shrekzv: A nebo ten věnec sklepni dolů a dej ho aspoň obráceně.
17:09:59
10.07.2009
Kapřík
-> shrekzv: asi tak...šetříš a řešíš blbosti. Kup nový věnec (stojí pár korun) a dej ho tam. Máš pokoj už napořád když už to máš rozdělané. Nějaké laborování o tom na který straně je lepší je nesmysl. Jak psal Eidy, pastorek ti stejně běhá po celém věnci a to že zasouvá v určitých místech a tam může být víc vydraný..no možná jo, ale dalo by se o tom polemizovat. Zkrátka když už to řešíš, tak dej novej věnec. A nebo tam praskni tenhle starej jak tě napadne. On pokud není úplně očesanej tak svůj účel bude plnit vesele dál4
17:03:08
10.07.2009
jarda.u1
Souhlasim s -> Kapřík: ze je to uplne jedno jak tam ten setrvak nasadis,protoze je vyvazen.Kdyz koupis novy setrvak,tak ho tam namontujes taky jak te napadne.Navic motor se ti zastavi pokazde v jine poloze,tak nevim nad cim laborujes s tim vencem???Myslim,ze tve snazeni je k nicemu.Pokud mas spatne zuby na venci,tak kup novy venec a usetris si tim dalsi rozebirani.
14:38:15
10.07.2009
shrekzv
-> Eidy: ano prebehne sa vsade..ale ide o to kde zasuva....tam je veniec zodraty....
13:44:49
10.07.2009
Eidy
-> shrekzv: Teda nevím jak ty, ale já bych sháněl jiný věnec, než abych vymejšlel jak tam nasadit ojebanej věnec "líp". To stejně nejde, protože pastorek se proběhne po věnci úplně všude.
13:36:39
10.07.2009
Kapřík
Pokud správně chápu diskuzi tak je jedno jak se zastaví motor. Setrvák má 4 polohy ... 4 šrouby = 4 možnosti jak ho nasadit.

Taky se mi jednou stalo, že jsem sundal setrvák a značku si smyl. Po dlouhém zkoumání jsem žádnou otisklou dírku nic nenašel, takže jsem ho dal jak mě napadlo...a najel s tím dost km bezproblému. U sériového motoru na to kašlat. Nasadit a hotovo...
13:21:25
10.07.2009
shrekzv
-> Eidy: motor zastava v 2 polohach...oproti sebe...este si nevydel vydraty veniec?....ja potrebujem vediet ze aka je to poloha....aby som vedel podla toho nahodit zotrvak aby nebol vydratym ozubenim pri novom startri......nemozem zalozit hocijako.....
upraveno 1x, naposled 10.07.2009 13:22:55
13:09:42
10.07.2009
Eidy
-> petr s: To občas bývá. A pokud ne, tak ať to tam mrskne jakkoliv.
13:05:05
10.07.2009
petr s
-> Eidy: Může ale bývá ještě vidět otisklá ta jedna volná dírka
13:02:19
10.07.2009
Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Možná se motor zastavuje ve dvou polohách, ale když má smytý značky tak ho může dát jakkoliv, ne?
13:00:45
10.07.2009
Eidy
-> petr s: No dobře, ale pokud tam mám 4 šrouby tak jsou 4 polohy. Nevim teda o jakym autě se bavíme. Pokud o moderní stříkačce tak by měla být jen jedna poloha ne? U BMM jsou 2, to jo.
Jenže shrekzv má v ID 105ku a tam jsou polohy 4.
12:58:03
10.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Eidy: No setrvak... ale motor se zastavuje ve dvou polohach 4
12:50:32
10.07.2009
petr s
-> Eidy: Ale vždy máš 2 válce ve stejné poloze
12:43:32
10.07.2009
Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jakto, že ve dvou? Když tam jsou 4 šrouby (bavímeli se o 1000-136). Hoď sem link na tu diskuzi.
12:15:16
10.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: Ve dvou polohach. Uz sme rikali na TW ze to je sumak.
12:14:06
10.07.2009
MOLSO
da sa dat iba v 4 polohach 4 a ked nepocitam vyvazenie je to uplne jedno ako ho das
12:07:52
10.07.2009
shrekzv
v akej polohe ostane stat motor po zhasnuti?....ze napr prvy valec ma vymenu a nvm kolky nvm co...potrebujem dat veniec na zotrvak....len som si omylom zmyl znacku z kluky...a nvm ako bola....bo som potreboval tocit motorom....a nvm ako mam dat veniec so zotrvakom aby nebol pridraty pri startri.....
Extreme Tyres