praská řemenice

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.07.2009 do 17.07.2009, založil/a Vitek
řadit dle data
17:03:17
17.07.2009
Vitek
Kola jsou lehce soustruzene srovnane lestene do zrcadla. kytovane brousene metaliza lak. Jinak pred renovaci byla zachovala a piskovaly se jen lehce.
16:29:07
17.07.2009
Vitek
-> Nwkt: už pro ně nemá využití,si myslim,že by nemuseli byt ani nějak prožrany když se mu je povedlo tak vyleštit
16:27:49
17.07.2009
Nwkt
-> Vitek: Myslim že cena je adekvátní, jestli jsou všechny takhle rozleštěný, proč je prodává?
16:25:12
17.07.2009
Vitek
-> Nwkt: jj
16:22:43
17.07.2009
Nwkt
-> Vitek: To je fotka přímo těch kol?
16:20:42
17.07.2009
Vitek
-> petr s: já právě nevím,sou teda obuty s 90% vzorkem,já se pravě moc v cenách těchto věcí nevyznám,tak se rači ptám
16:02:43
17.07.2009
petr s
-> Vitek: Vypadají pěkně ale není 16 000 dost?
16:01:01
17.07.2009
Vitek
nechce se my zakladat nový tema tak se zeptam tady mužu mít 5ks těchdle kol za 16tis,byla by to dobrá koupě?
zvětšit praská řemenice - obrázek od Vitek vložen 17.07.2009 16:01:01
15:59:41
17.07.2009
Vitek
-> m8rinek: si to promyslim a dam vědět.
13:51:27
17.07.2009
m8rinek
-> Vitek: osu k větráku můžu nabídnout uplně novou 4
12:30:34
17.07.2009
aceboss
Já mám na 136 tu starší s labyrintem a gufero jak se zdá zatím docela drží6
07:06:57
17.07.2009
jerrom
-> Vitek: jen starý měly labyrint a nový měly gufero...ale je to prý záměnné a labyrintová na guferu vydrží.
21:23:26
16.07.2009
Vitek
-> aceboss: uplně novou zalitou ještě ve vosku.Podle mně je to stejný mb - erko
21:22:03
16.07.2009
Vitek
-> petr s: ok diky
21:21:05
16.07.2009
aceboss
-> Vitek: No ted zaleží jaká(jaký typ) a jak dlouho vydrží že by zase nějaký ten měsíc?8
21:20:22
16.07.2009
petr s
-> Vitek: To jsou stejné je tam zdvih 68mm
21:18:56
16.07.2009
Vitek
-> petr s: a 100-110?
-> aceboss: řemenice už je sehnaná
21:10:59
16.07.2009
petr s
-> Vitek: Nejsou 105-120 má jiný zdvih
21:10:37
16.07.2009
aceboss
-> Vitek: Klínek pasuje,ale řemenice je záměna leč není funkční1
-> petr s: Má originální motor4
21:08:35
16.07.2009
Vitek
mam origo 110r a myslim,že kliky od 100 do120 sou stejny,ale jistej si nejsem
20:37:40
16.07.2009
petr s
-> Vitek: Ale jakej máš motor favoritová klika pasuje do 130
20:36:42
16.07.2009
Nwkt
-> Vitek: Ne
20:35:57
16.07.2009
Vitek
-> petr s: parada diky,hele klikovky sou taky stejny?
20:22:04
16.07.2009
petr s
-> Vitek: Favorit je taky stejný
20:20:26
16.07.2009
Vitek
-> petr s: a dá se koupit?
19:44:19
16.07.2009
petr s
-> Vitek: 120 se dá použít
19:37:45
16.07.2009
Vitek
tak jsem dneska ten klinek vytahl a je po něm,bude stačit vyměnit klinek? ještě jsem si všiml,že mi lehce hází oska od chladiče,mohlo by to na to mít vliv? ten klinek dá se použít ze 120?
19:09:14
15.07.2009
Vitek
tak sem chtěl dneska okouknout ten klinek a nemužu ho dostat ven
20:53:45
14.07.2009
Vitek
-> 105: já to zitra blejsknu,nebo tam mám hodit novej,ze 120ci by tam mohl sedět,nebo ne?
20:52:28
14.07.2009
105
-> Vitek: radsi hod foto
21:02:53
13.07.2009
petr s
-> Vitek: Prohlédnout klínek
21:00:58
13.07.2009
Vitek
takže vyměna klikovky?
07:42:30
10.07.2009
105
-> aceboss: maš pravdu hrkat porad asi ne... ale jestli tam ma velkou vuli tak by ''vnitrek'' te remenice mohl pri tom narazet do toho klínku a ponevadz ta remenice je myslim z ''litiny'' (nevim presne:D) tak je sic tvrda ale krehka.. stalo se mi že treba pri sebeopatrnejši montazi se stalo že praskla..8 a zase by nadmerny kmitani mohl pozorovat i na klinaku ..no uz me nic nenapada3 snad se to nejak vyřeši1
21:36:33
09.07.2009
aceboss
-> Eidy: Aha, jasný už vím co myslíš ono je to fakt i když to máš jak koliv napnutý pořád tam určité kmitání je to je pravda4
21:01:11
09.07.2009
Eidy
-> aceboss: aceboss 09.07.09 19:13:56 napsal: Jedna otázka jak může řemenice hrkat SEM a TAM?Když motor se točí pořád ve stejném směru a řemenice je pod napětím dvou řemenu?1
Na tohle jsem reagoval. I když se motor točí jedním směrem, vznikají tam kmity.
20:47:23
09.07.2009
aceboss
-> Eidy: Ted přesně nevím na co tím narážíš na to hrkání?7 Jinak to cos edějě nebo neděje v motoru je mi jasné.Co se týče té řemenice tak si myslím že už je jasno.Já jsem měl stejný názor jako -> petr s: Kdyby byla řemenice třeba z duralu tak by bylo po problému.On každý material se chová v daném zatížení jinak což je dáno jeho chemickým složením a jeho mechanickými a fyzickými vlastvostmi.
-> 105: To máš sice pravdu a to co píšeš je fakt to nepopírám4,ale i přesto si myslíš zě to může hrkat?Jedině se krátkodobě přenese napětí nebo se jen zmenší,ale pokud by hrkalo tak by se muselo rovnat nule respektivně působit stejnou silou ma druhé straně...
20:33:23
09.07.2009
105
-> aceboss: pod pojmem hrkani sem-tam bych si predstavil treba u razeni..vysoky tocky >spojka otacky klesnou a jak preradi a motor zabere tak tam ta remenice muze hrkat ne?
19:24:42
09.07.2009
Eidy
-> aceboss: Jo hochu, v motoru se dějou věci...
Takovej příklad. Někdy v 70. letech, když jezdil Ford F1 si postavili novej motor V8 akorát jim pořád praskaly vačkový hřídele (hnaly je ozubenejma kolama). Mazání mazalo, nic se nezadrhávalo, ale když nainstalovali tenzometrický snímače tak zjistili, že na vačkách vznikají kmitáním kliky a rozvodovýho mechanismu větší točivý momenty než jakej byl výstup krouťáku na klice. Po přechodu na ozubený řemeny se vše vyřešilo.
To jen pro ilustraci. Stejný to bude u tý řemenice. Ačkoliv to slyším poprvně, nic není nemožný.
upraveno 1x, naposled 09.07.2009 19:25:35
19:13:56
09.07.2009
aceboss
ferrari 09.07.09 18:34:44 napsal: To znie, akoby nebola dotiahnutá a na klínku hrkala sem-tam…
Jedna otázka jak může řemenice hrkat SEM a TAM?Když motor se točí pořád ve stejném směru a řemenice je pod napětím dvou řemenu?1
19:11:00
09.07.2009
aceboss
petr s 09.07.09 18:32:31 napsal: → Vitek: Není vůle mezi řemenicí a klikou?
Ted jsi uhodil hřebíček na hlavičku.
-> Vitek: Pokud je řemenice na klice volná(i v řádech setin či desetin mm) tak energice při přenosu otáčivého pohybu se nepřenáší tak jak má,ale koncentruje se do uzkého pásma tedy na hranu klinku a dážky řemenice.Jelikož v místě drážky je litinová řenemice zeslabena je to nejslabší místo kde dochází k cyklickému namáhání a v jeho důsledjk k lomu4 jak u první a i u druhé řemenice.
Bud sežen nějakou tesnější řemenici nebo větší kliku7
18:50:13
09.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vitek: zisti..daj remenicu a skus ci to ma vôlu
18:47:05
09.07.2009
petr s
-> Vitek: Tak skontrolovat klínek nesmí to tam kvedlat jinak se povolí a praskne
18:43:40
09.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vitek: klin je OK?
18:42:25
09.07.2009
Vitek
-> petr s: tak to asi nešla
18:40:49
09.07.2009
petr s
-> Vitek: Ale než ji utáhneš tak tam musí jít těsně
18:38:54
09.07.2009
Vitek
myslim,že byla dotahla dost,ale už mi praskla po druhé uplně stejně
18:34:44
09.07.2009
ferrari
To znie, akoby nebola dotiahnutá a na klínku hrkala sem-tam....
18:32:31
09.07.2009
petr s
-> Vitek: Není vůle mezi řemenicí a klikou?
18:31:06
09.07.2009
Vitek
-> gabo000000: no tu čast kde je klinek celou a pak se to otočí tak,že se uloupne tak cm2
18:16:24
09.07.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vitek: po dlzke tej casti kde je klin a cez celu prejde prasklina?
Extreme Tyres