Upravený motor a problém s volnoběhem

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 04.07.2009 do 08.07.2009, založil/a Schade.žabka
řadit dle data
12:41:10
08.07.2009
Labros
to vypadá, že to máš hodně bohatý, mělo by to být cítit...
00:06:09
08.07.2009
Petkar1
Nebo zkus Fáčkovej karbec. Mě se osvědčil, ale špatně se na něj shánějí trysky....
12:52:58
05.07.2009
darklord
-> Schade.žabka: no az na radikalne vecsiu spotrebu to nebude nic moc, je pravda ze som ho skusal moc nenaladeny ale lepsie ako DDSR to neslo
23:39:06
04.07.2009
Schade.žabka
No pravda je že ten karbec už je starší ale když jsem měl ve škodovce serioveho Favorita tak problem nebyl. Přemyšlím že bych koupil karburator Weber 30 BDIC , nemáte s tím někdo zkušenost???
22:08:12
04.07.2009
vhml
Hledej chybu v karburátoru. Falešný vzduch, prohnuté víko atd atd
22:03:03
04.07.2009
Vrba
zkus seridit ventily za tepla na 0,45
21:00:07
04.07.2009
Schade.žabka
Dobrý den pánové, mam dotaz: mam poskládaný motor- blok Favorit a v něm naskládaná Felicie, hlava Felicie snížená o 1mm,podložené ventily, ostrá vačka 280/280, odlehčený setrvák a řemenice na kliku. Na tomto motoru mam karburátor ze ŠKODY RAPID 136, ale nemůžu nastavi volnoběh, motor na volnoběh kucká a víc jak 400 otáček z toho nedostanu. Čím by to mohlo být?? DĚKUJI.
Extreme Tyres