Vacka favo 50kw.

prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 04.07.2009 do 16.07.2009, založil/a sejdir
řadit dle data
08:48:24
16.07.2009
technic autotronic
-> sejdir: mám takovou skušenost, že motor ze stříkačky jede na karbci líp a motor z karbce na stříkačce jede hůř, největší změnu sem pozoroval když byl motor z Fe MPi 1999 ve Fa na BMM to už byl solidní rozdíl
23:13:13
14.07.2009
sejdir
A kdyz das na strikacku motor karburator tak kvuli tomu menis vacku?A taky to jede ne?
11:10:29
11.07.2009
ferrari
-> sejdir: No, na margo tej 254/254 vačky by som iba povedal, že ten uhol asi nie je jediná hodnota a teda sa nedá povedať, že keď funguje 280/280 vačka, musí fungovať aj 254/254...ak tomu správne rozumiem, je to hodnota, ktorá udáva, koľko z otáčky vačky budú otvorené ventily...ale dôležitý údaj je, v ktorej polohe sa začína otvárať ten-ktorý ventil a toto sa z čísla 254/254 nik nedozvie...takže sa nedá brať iba hodnota 254/254, ale celý diagram - ako je už vyššie popísané...ale ak sa nemýlim, aj Motor Excel má iné vačky pre karbec a iné pre vstrek, takže niečo na tom asik bude...
16:36:30
10.07.2009
jerzy
-> technic autotronic: dikes
09:19:50
10.07.2009
technic autotronic
-> merfolk: ta v pravo by měla být nejlepší, jo jo, ten diagram je jen pro názornost

-> jerzy: kdyz otevřeš třeba Andrta, tak to tam všecko je
zvětšit Vacka favo 50kw. - obrázek od technic autotronic vložen 10.07.2009 09:19:50
23:03:28
09.07.2009
jerzy
porad tady nic neresi puvodni problem, obrazky vacek kde neni videt klinek jsou v podstate bezucelne a diagram cyklu motoru a obrazek toho jak otvira a zavira vacka to stale neukazuje, nemate nekdo ten obrazek zavirani, otvirani ventilu pro ruzne vacky? to by vyresilo cely problem (nebo aspon to co me zajima)
22:34:27
09.07.2009
merfolk
Podle těchto diagramů je vhodnější vačkou otočit proti otáčení motoru (sání otevře dřív a také dřív zavře, takže u motorů škoda směrem do leva) a proto je asi nejvhodnější ta vačka na obr. úplně vpravo, souhlas? Nevěřím, že mezi skoro stejným časováním je na vačkách tak velký rozdíl nastavení vůči kliky (takže ten obr. není úplně vypovídající). A ta erková je nejtupější z jednoduchého důvodu, je nejstarší 1 a zub času (ojetí) se na ní podepsal 5. Jo a ten PV diagram je taky nakreslen jen teoreticky ne?
22:04:22
09.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> technic autotronic: Ja to mel jen jeden semestr :( Ale dobrej predmet, Traktory a dopravni prostredky, vetsina spoluzaku na ty veci cumela jak tele na nova vrata.
upraveno 1x, naposled 09.07.2009 22:05:01
21:59:46
09.07.2009
technic autotronic
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj přesně, ale to není až tak důležitý, ve škole nás učili různý vzorce, ale jen pár jich bylo podstatnejch
21:25:24
09.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> technic autotronic 09.07.09 09:40:47: Zname 1 Pak se tam da vyznacit pi jako tlak indikovany - prumerny tlak za cyklus pro pocitani vykonu a tak podobne.
21:16:59
09.07.2009
HavajskejBubeník
-> technic autotronic: Prej PV diagram, zda se mi ze uz sem to nekde videl3 3 jen doufam ze ne ve skole 10
09:43:20
09.07.2009
technic autotronic
použití ostřejší nebo tupější vačky záleží na tomto PV diagramu
09:40:47
09.07.2009
technic autotronic
a kdo tomu rozumí tak jistě zná tohle
zvětšit Vacka favo 50kw. - obrázek od technic autotronic vložen 09.07.2009 09:40:47
09:19:03
09.07.2009
technic autotronic
koukněte na tenhle diagram, celá ta věda spočívá v tom, že se prodlužuje nebo zkracuje doba otevření ventilu
zvětšit Vacka favo 50kw. - obrázek od technic autotronic vložen 09.07.2009 09:19:03
00:00:00
09.07.2009
AZmotor
-> vencl: ten kdo neco umi a vi, tak pro to aby z vacky 280 dostal nejaky vysledek upravi pulku motoru a vsechno optimalizuje prave pro ni, kdezto radoby tunič ktery sezene vacku s casovanim 254, z toho je 90 procent obycejna vacka z favorita z burzy kterou prodavajici oznaci za vacku z mpi se ji snazi odladit stylem pokus omyl mnohdy bez zakladnich znalosti nejakych serizovacich technik.po pul roce serizovani a badani nad tim proc mu to nejede se na to vysere a napise na forum typu skoda-virt ze to nejde...
23:23:28
08.07.2009
vencl
sejdir: Souhlasím s názorem, proč by nešla doladit 254 vačka když jde 280?
14:27:34
08.07.2009
sejdir
Kdyz se davaj ostry vacky tak se ten motor musi pak chvili ladit to je jasny,myslim ze k tomu oba nakonec dojdeme protoze mi jeste porad nikdo nevysvetlil proc by mela bejt vacka 254° horsi nez ostatni.Co treba vacka 280° ta se taky lisi na strikacku a karbec?Asi ne.Podle me to je o konecnym vyladeni vsech soucasti motoru aby si perfektne rozumnely.Tak diky za rady a pevny nervy s nasimi stroji!4
11:48:09
07.07.2009
sejdir
A odkdy ti to takhle blbe jede?Dalsi casti motoru mas jaky resp. z ceho?
09:02:08
07.07.2009
ferrari
Ak by som zohnal Rkovú a z Favo50kW karbec, asi by ma to pálilo skúšať...bo s touto z BMM 50 kW to zaboha nejde doladiť...furt volačo, raz výkonová diera (= diery v prechodoch), teraz zasa slabá dynamika (po zapojení ohrevu sania)...len je mi záhada, prečo mi tu už raz išlo tak super a to som nemal zapojené vyhrievanie sania - nemal som žiadne problémy s prechodmi, motor šiel krásne vytáčať, bol živý...proste paráda...a už sa k tomu stavu asi nikdy nedostalnem :-(((
06:47:53
07.07.2009
sep
-> MOLSO: -> jerzy: :účel nebyl porovnat "ostrost" ale posazení palců vůči klínku,vačky jsou víceméně srovnané.-)
01:29:04
07.07.2009
jerzy
-> MOLSO: na prvnim obrazku to neni vubec poznat, protoze se tam blbe lame svetllo, akorat kdyz se podivas na ty zadni tri saci palce, tak se zda byt nejtupejsi ten uplne v pravo. na te druhe fotce ta vacka vlevo zkresluje, protoze je prisunuta bliz nez ostatni a navic je to focene z pohledu mezi prvni a druhou vackou.

kazdopadne tohle nic neznamena, od oka se to tezko pozna, me jenom zajimalo jak je to s tim casovanim vuci klinku u jednotlivych vacek, jinak obrazky pekne, si hezky ulozim 6
17:25:35
06.07.2009
MOLSO
-> sep: neviem rpečo ale ta 110R sa mi zda zo vsetkych najostrejsia - ma najtupši palec 6
10:38:09
06.07.2009
sep
10:37:31
06.07.2009
sep
Zleva:110R.přebrus pravděpodobně MPI,136X
zvětšit Vacka favo 50kw. - obrázek od sep vložen 06.07.2009 10:37:31
20:35:26
05.07.2009
jerzy
-> sejdir: vhml podle me myslel ze ta vacka bude pootocena jinak vuci rozvodu, ale me se nezda a jestli to tak je, tak to znat v realu neni...
upraveno 1x, naposled 05.07.2009 20:36:01
20:24:41
05.07.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> sejdir: No jelikoz mam MPI vacku ve favo motoru ve skodovce s karbem tak to nebude ono 1
20:07:32
05.07.2009
sejdir
Prave proto mi to prijde divny,proc by to melo fugovat hur nebo co?Proc se teda davaj ostry vacky do zavodaku?Vacka pro strikacku zavira driv ventily a karbec to nestiha plnit nebo jak?Tak by to nekdo mohl uvest na pravou miru.8
17:47:39
05.07.2009
jerzy
-> darklord, vhml: mohl bych to chapat tak ze kdyz dam seriovou felicii MPI pouze upravenou do skodarny, s karbecem a kontaknim rozdelovacem, tak to pojede hur jak ve felde s ridici jednotkou a 4bodovym vstrikem? zkusenosti mluvi jinak....
12:50:13
05.07.2009
darklord
-> sejdir: ma proste inaksie celkove casovanie, nejde len o dobu otvorenia ventilu ale aj o cas kedy je ventil otvoreny. Lepsie pre karburator by si mal vacku z 781.136X (forman 50kw karburator) pripadne z 110LS/R.
upraveno 1x, naposled 05.07.2009 12:50:30
11:28:38
05.07.2009
sejdir
Jak to myslis?
11:27:17
05.07.2009
vhml
-> sejdir: ostřejší sice je, ale jelikož je dělaná pro vstřikování tak na karburátoru nebude fungovat tak pěkně jak to vypadá...
11:23:23
05.07.2009
sejdir
Dik za tabulku.Ty blaho ona je jeste ostrejsi nez u karbecu tak to jsem zvedavej jak ten motor bude behat 4 .
15:42:56
04.07.2009
darklord
13:55:02
04.07.2009
peti
-> sejdir: ak dobre viem nieje
13:35:15
04.07.2009
sejdir
Kdyz uzjsem v tech otazkach.Je vacka z fava 50kw karbec stejna jako u fava 50kw strikacky?1
Extreme Tyres