Zástavba motoru Š130 ?

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 03.07.2009 do 05.07.2009, založil/a OndraST
řadit dle data
12:19:27
05.07.2009
Tampajs
Já se 130kou prošel dvakrát evidenčku a i emise a technickou a to mám 105
23:28:43
03.07.2009
Petrson
Evž@ 03.07.09 23:26:44 napsal: → OndraST: když už nelegálně tak jsi tam měl hodit aspoň 136-tku ne? 6 …ale je fakt že ten 130 motor od 120 nerozezná k aždýasi tak..
23:26:44
03.07.2009
Evž@
-> OndraST: když už nelegálně tak jsi tam měl hodit aspoň 136-tku ne? 6 ...ale je fakt že ten 130 motor od 120 nerozezná každý
21:56:23
03.07.2009
jarda.u1
-> OndraST: Tak to tam pak sedne jak prd..el na hrnec 4
21:17:40
03.07.2009
OndraST
-> petr s: Ne, ani převrtávat už jsem to měřil.
21:14:04
03.07.2009
petr s
-> OndraST: Možná budeš muset vyměnit štefty na uchycení motoru a spojka je stejná
21:13:26
03.07.2009
Pavel P..
pokud máš ten 130 motor i se setrvákem tak bez obav... přítlačák a lamela je stejná. 190ka
21:11:39
03.07.2009
OndraST
A jak je to se spojkou ?, to mě momentálně zajímá nejvíc, jinak motor je komplet osazený, svody, výfuk.....vše pouze prohodit a jezdit
21:08:16
03.07.2009
Pavel P..
nejsou potřeba.. opletený jsou určený na 136, akorát vejfukový svody maj 10ky štefty takže budeš muset převrtat díry na vejfuku
21:07:18
03.07.2009
OndraST
Mě třeba jde o to jestli mám shánět nový hadice na chlazení, za ty silnější opletený ?
21:04:10
03.07.2009
Pavel P..
je to stejný....
21:03:34
03.07.2009
OndraST
Prosím o radu, co vše vyměnit a na co si dát pozor při zástavbě 130kového motoru do Š120 eMko r.v. 86.
Extreme Tyres