skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky vs. úprava
20:48:35
06.07.2009
06.07.2009

favo110lrs
-> Rapid22: BOsch platinum nejni seriová svíčka,a je to asi nejpouživanějsi svíčka v závodnich motorech škoda.
17:23:54
05.07.2009
05.07.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: facko ma 25 a felda 27 ..uz aj BMM ma 27mm
14:07:20
05.07.2009
05.07.2009

vhml
-> gabo000000: fáčko má právě že jenom 25. Tech 27 mají všechny feldy jenom ty poslední MPi?
13:36:45
05.07.2009
05.07.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: ale felda ma okolo 26-7 a ked odstranis nerovnosti dostanes 28...moja 30ka je mozno nezmysel ale co clovek neskusi to nevie

13:32:02
05.07.2009
05.07.2009

vhml
-> gabo000000: standartní je 25. Na závodní se používá kolem těch 28. Tvoje nesmyslná díra kamsi je úplně jiná kapitola 

13:26:10
05.07.2009
05.07.2009

Minik03
Fakt, no tak v tom pripade nevim jak velke jsou, kazdopadne v nich je hrabnuto a celou dobu ziju v domeni ze je mam 28, rozdelavat potrubi se mi ale nechce
13:19:01
05.07.2009
05.07.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Minik03: to je bezny rozmer

13:16:25
05.07.2009
05.07.2009

Minik03
samo 28mm, sem olaf ze sem to takhle splet... a hlava je felda
13:15:31
05.07.2009
05.07.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: alebo chcel napisat 28...lebo s feldovej hlavy je problem udelat 34....ludia ktory chceli 35mm kanal rozmrdali 3hlavy a pak sa im to podarilo az na cisto novej hlave s niekolkymi zvaraniami

13:13:02
05.07.2009
05.07.2009

vhml
-> gabo000000: 38 tipuju tak na Liazku :-D
13:10:45
05.07.2009
05.07.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> Minik03: na akej hlave?
12:37:50
05.07.2009
05.07.2009

Minik03
Mam kanaly prumer 38, a vuli ventilu zatim 20/20
10:48:03
04.07.2009
04.07.2009

vhml
-> Rapid22: pokud se ti svíčky uchlastávali za chodu, tak bych nehledal chybu ve svíčkách, ale v nastavení karburátoru...
23:28:38
03.07.2009
03.07.2009

Rapid22
Kvalitní svíčky pro upravený motor jsou nezdílnou součástí dobrého chodu motoru. Čím bělejší izolátor středové elektrody u nepoužité svíčky, tím bývá kvalitnější svíčka-středová elektroda a kvalita jiskry. Jak velký máš sací kanalky/ventily ? A vůly ventilů ?
19:06:46
03.07.2009
03.07.2009

Minik03
take mam problem naladit prechodovovou fazi, a doufam ze alepson z casti to pomuzou vyresit prave ty svicky
18:46:36
03.07.2009
03.07.2009

Rapid22
Vačka byla tovární vyroby, zdvih nevím. Jede to sní docela dodře, jen je občas problém správně naladit motor v přechodovem režimu. Bosch není špatná značka do seriového motoru. V upraveným mororu mi po krátké době odešly, vlivem dohaté směsi se měly tendenci uchlastávat-propálení izolátoru a přestaly házet jiskru.
13:05:22
03.07.2009
03.07.2009

Mlhoš - zrušená registrace
-> Rapid22: jak si spokojeny s tou vackou??kolik ma zdvih??a kdo ti ju brusil??
08:24:23
03.07.2009
03.07.2009

vhml
-> Rapid22: myslíš, že svíčky, který se v prvovýrobě dávali do 50kW fábii, jenom s jinou tepelnou hodnotou, budou špatný?
22:53:16
02.07.2009
02.07.2009

Rapid22
Bosch nikdy, to radši za poloviční cenu Brisk, NGK je nejlepší a nejspolehlivější řešení ( mám upravenou 136 s vačkou Argentina 305/305, péra BMW m3 e30, hlava-2mm, kanály S 28, zapalování Direct Ignition, dvojitý karbec z Tatry 613a NGK se mi osvědčily).
22:42:54
02.07.2009
02.07.2009

favo110lrs
-> Minik03: hm me to je jedno já obavu nemám neboj:)
15:37:20
02.07.2009
02.07.2009

vhml
Nejlepší volba za rozumný peníze je Bosch Platinum FR5DP pokud se má jednat o závodní motor. Kdyby byly moc studený tak dát FR6DP.
15:31:05
02.07.2009
02.07.2009

Minik03
-> favo110lrs: z netu to neni, neboj. kdybys videl chod motoru asi bys nepochyboval o pravosti hodnot techto dilu.
15:29:39
02.07.2009
02.07.2009

Minik03
Pokud nemam jistotu, nechce se mi utracet a testovat motor na drahych svicich. mam spadeno na NGK BPR8ES, ale chci se jeste poradit.
15:26:47
02.07.2009
02.07.2009

favo110lrs
-> Minik03: a jeste mě řekni kde si sehnal vačku a péra pokud to más z internetu tak nepocitej že to jsou tyhle dily.pokud ano dal bych tam samozřejme BOSCH platinum.
13:40:49
02.07.2009
02.07.2009

Petrson
-> Eidy: jj ale k této upravě kterou píše Minik03 mi přijdou densa adekvátní....
13:29:31
02.07.2009
02.07.2009

Eidy
Utrácet hned za Denso mi přijde zbytečný. Možná budou stačit obyčejný Brisky, možná nějaký NGK, kdo ví. Každýmu to jede nejlíp na něco jinýho. Chce to zkoušet.
11:31:08
02.07.2009
02.07.2009

Petrson
Denso iridium.Bosch Platinum W3AP,určitě studenější
10:57:32
02.07.2009
02.07.2009

Minik03
Ahoj, chtel bych se zeptat, jake svicky bych mel asi pouzit pro motor 781.136 s nasledujicimi upravami:
vacka 280/280
vypoukle T-pisty
ventilová péra Mini Cooper
upravene spalovaky, zvetsene kanaly, hlava -1mm
karburator pretryskovany a EDSR s jinymi difuzory
rozdelovac pritvrzeny S105
predstih 3°
mam tam dat svičky pro seriový motor, či studenější, popř. přesný model? Děkuji
vacka 280/280
vypoukle T-pisty
ventilová péra Mini Cooper
upravene spalovaky, zvetsene kanaly, hlava -1mm
karburator pretryskovany a EDSR s jinymi difuzory
rozdelovac pritvrzeny S105
predstih 3°
mam tam dat svičky pro seriový motor, či studenější, popř. přesný model? Děkuji
