skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ojnice troska
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 21.06.2009 do 21.06.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
15:21:52
21.06.2009
21.06.2009

Olgoj Chorchoj
óóó, kdybys byl ochoten mi ty ojnice porovnat tak mi to moc pomůže (i rozdíl délky oproti favoritím, průměr píčepu - tuším že se dělalo jak 18 tak 20, systém mazání, rozměry pánví a otvoru pro ně...) díky!
14:48:25
21.06.2009
21.06.2009

FORM - zlomená ojnice
Stejné nejsou, bude možná jiná délka, konstrukce mazacích kanálů a třeba u průměr pístního čepu. Jestli chceš, můžu v mototechně porovnat nové ojnice na 1203 třeba s favoriťáckými nebo s ojnicemi pro 105-120. Jinak mají ještě celkem dost troskových dílů do motoru, třeba by se ti něco hodilo, kdyžtak mi napiš.
12:44:23
21.06.2009
21.06.2009

lukas135
hele ty panve ubec nevim jestli sou stejny se 120, a ojnice s 1202 a 1203 i taz 1500 jsou stejne rozmery tak i matrosem,a ty odlehceny ojnice soutaky ale je to uplne zbytecni strasne mala zivotnost podle toho na co to chces


12:11:57
21.06.2009
21.06.2009

Olgoj Chorchoj
zajímá mě, jaký je průměr ojničních ložisek na klikách 1203 a 1500 (např pánve shodné se stodvacítkou...?)?? Je mezi ojnicema z těchto motorů (1203 a 1500) nějaký rozdíl (délka, materiál??). A případně, kdo stavíte ty hasičské agregáty, používáte normálně sériové ojnice??
Díky
Díky
