skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pruzinky rozdelovace
16:43:55
24.06.2009
24.06.2009

Klubko_
-> Adam6666 - zrušená registrace: tak sem se dival a oznaceni mam DCHC 12. Cim myslis, ze je zpusobeny, ze u SEDRuje prudkej narust vykonu na 4500 otackach a jde az do 6500 kdezto u polma ten narust neni a tahne "jen" do 5800-6000?
11:43:41
21.06.2009
21.06.2009

Klubko_
-> MOLSO: ty, Nouf to ma na LPG a se sedrem jezdil za cca 9,5lpg a ted kolem 8
no a me se spotreba trochu zvedla, asi o 0,5l/100km, ale to prisuzuje tomu, ze uz mam ten karb vychozenej a lina mi kolem klapek 
no a me se spotreba trochu zvedla, asi o 0,5l/100km, ale to prisuzuje tomu, ze uz mam ten karb vychozenej a lina mi kolem klapek 
07:46:03
21.06.2009
21.06.2009

MOLSO
-> Klubko_: aha dik a ked to tam nahodim ... nestrojnasobi sa spotreba ?? 

15:21:11
20.06.2009
20.06.2009

Klubko_
-> MOLSO: byvalo to v polskych fiatech 1500
21:22:59
19.06.2009
19.06.2009

MOLSO
-> Klubko_: juu a na ktore motory sa to montovalo ? zacnem sa asi poobzeravat po nich 

13:04:38
19.06.2009
19.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Klubko_: jinak s rozdelovacem taky nejsem porad spokojeny, budu provadet nejaky mensi upgrade te 105tky co tam mam...
12:15:03
19.06.2009
19.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
ono je jich vic typu, tak aby jste se pak nedivili ze to nejede

11:49:23
19.06.2009
19.06.2009

Evž@
-> Klubko_: jej...nedavno sem měl možnost si ho tu koupit....sem prohloupil 

10:29:21
19.06.2009
19.06.2009

Klubko_
-> MOLSO: sezen si ho taky, muzu jedine doporucit 

09:21:58
19.06.2009
19.06.2009

havlik
-> MOLSO: polská výroba licenčních weberů
07:44:18
19.06.2009
19.06.2009

MOLSO
-> Adam6666: co je to to polmo ? 

00:25:32
19.06.2009
19.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Klubko_: ja ho mam odzkouseno oproti serii Sedru a upravenemu sedru 23/26, polmo ma 24/26 ale taky uplne jiny system pripravy smesi, jinak trysky atd.. rozdil je hodne znatelny, se sedrem je to uplne zabite, ale je treba aby ten karburator byl v perfektnim stavu... ted momentalne znam 5 motoru co jezdi s polmem...
00:18:29
19.06.2009
19.06.2009

Klubko_
-> Adam6666: snad je z 1500, ale jiste to nevim. Na vrakaci sem ho bral z motoru, auto uz tam nebylo
. Podivam se na to cislo a difuzory. Sem si vsiml, ze mas taky polmo. Jako v porovnani s LEKRem rozdil rozhodne byl, ale cekal sem podobnou zmenu u polma, jako pri vymene tech pruzinek u sedra.
. Podivam se na to cislo a difuzory. Sem si vsiml, ze mas taky polmo. Jako v porovnani s LEKRem rozdil rozhodne byl, ale cekal sem podobnou zmenu u polma, jako pri vymene tech pruzinek u sedra.23:41:24
18.06.2009
18.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Klubko_: co to je za polmo? je z trinactky nebo patnactky? posledni cislo je 13 nebo 12 ? pripadne jake to ma difuzory? spis bych zaivestoval do pruzinek na ventily, jede to obstojne i s klasikou rozdelovacem... prvni odladit tak aby to slapalo paradne s klasikou bez uprav a potom zkusit carovat s rozdelovacem...
23:31:19
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
-> Adam6666: j, to sem zapomnel dopsat, jde mi prave o to vyladeni polma. Jak na to? Pruzinky sem menil protoze mi bylo doporuceny pouzit nizkej rozdelovac. Ale protoze nechci prijit o vyhody bezkontaktu zkusil sem jen vymenit ty pruzinky.
23:22:33
18.06.2009
18.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
vyladit polmo...
23:19:09
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
resi se tu ruzny pruzinky do rozdelovace, tak bych potreboval poradit, z jakyho rozdelovace pouzit v kombinaci: karb. Polmo, bezkontakt. zapalovani, vacka 280/280 motor 781.135.
Proc se ptam. Zpocatku sem jezdil LEKR(4500-5500 nejvetsi tah, slo to hladce i do 6000), pak presel na polmo a nic nemenil, motor tahl skoro stejne odspodu az do max pouzilenejch otacek, ty vsak klesly k 5500. Mirnej narust kolem tech 4500 byl, ale ne tak jak s LEKR.
Pak sem na chvili nahodil SEDR ze 130tky, nemenil predstih nic, jen ten karb. A motor totalne ztratil vykon, nedalo se s tim jezdit. Zkusil sem dat do rozdelovace pruzinky z nizkyho rozdelovace a jelo to tak, jak melo. Ocekaval sem tedy, ze kdyz ted namontuju polmo, zaznamenam jeste narust vykonu, lec vykon se nekona. Jede to stejne, jak s puvodnima pruzinkama bezkontaktu.
Poradite, co pouzit, nebo co vyzkouset pro vyssi vykon? Chci dal pouzivat kombinaci bezkontakt+polmo.
Proc se ptam. Zpocatku sem jezdil LEKR(4500-5500 nejvetsi tah, slo to hladce i do 6000), pak presel na polmo a nic nemenil, motor tahl skoro stejne odspodu az do max pouzilenejch otacek, ty vsak klesly k 5500. Mirnej narust kolem tech 4500 byl, ale ne tak jak s LEKR.
Pak sem na chvili nahodil SEDR ze 130tky, nemenil predstih nic, jen ten karb. A motor totalne ztratil vykon, nedalo se s tim jezdit. Zkusil sem dat do rozdelovace pruzinky z nizkyho rozdelovace a jelo to tak, jak melo. Ocekaval sem tedy, ze kdyz ted namontuju polmo, zaznamenam jeste narust vykonu, lec vykon se nekona. Jede to stejne, jak s puvodnima pruzinkama bezkontaktu.
Poradite, co pouzit, nebo co vyzkouset pro vyssi vykon? Chci dal pouzivat kombinaci bezkontakt+polmo.
