skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vačka 280/280
prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 18.06.2009 do 18.06.2009, založil/a Matthes, záškodník z TechWebu
23:04:04
18.06.2009
18.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> HodanL: predstih pod hranici detonaci, pokud mas tvrde pruziny udelal jsi dobre, 6 tisic tocit na takovem motoru je k hovnu protoze ten motor jede s takovou vackou poradne asi od 4-4,5 tisic........a kdyz ti to u 5500 zdechne tak je to k nicemu...
23:01:06
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
-> HodanL: predsih bych pravda taky potreboval odladit...
Silnejsima pruzinkama urcite nic nezkazis, ja jezdim celoudobu bez nich, ventilovou vuli davam 0,3 myslim. Vsude se tady mluvi o tom, ze vuli musim mit danou vyrobcem, ale kdyz sem vacku dostal tak jak Matthes, tak vim prd a proste davam o neco vic, nez serie. Da se to vytocic do cca 6500 ale smysl to ma asi jen do 6000
Silnejsima pruzinkama urcite nic nezkazis, ja jezdim celoudobu bez nich, ventilovou vuli davam 0,3 myslim. Vsude se tady mluvi o tom, ze vuli musim mit danou vyrobcem, ale kdyz sem vacku dostal tak jak Matthes, tak vim prd a proste davam o neco vic, nez serie. Da se to vytocic do cca 6500 ale smysl to ma asi jen do 6000
22:59:16
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> HodanL: To fakt zalezi na motoru a rozdelovaci a karbu, musis laborovat, treba se dostanes o hodne vys... Nebo i min na zakladu...
22:56:01
18.06.2009
18.06.2009

HodanL
Matthes, záškodník z TechWebu 18.06.09 22:51:35 napsal: → HodanL: Predstih musis pokoumat sam, ja mam treba 2° zaklad s kontaktnim… Jinak 6000 zvlada serie, nektery tunerove tady tocej 10 000 otacek se serii tak si z toho neco vyber
Díky. Začnu tedy testovat od 2 stupňů a uvidíme kam se to vyšplhá.
Díky. Začnu tedy testovat od 2 stupňů a uvidíme kam se to vyšplhá.22:51:35
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> HodanL: Predstih musis pokoumat sam, ja mam treba 2° zaklad s kontaktnim... Jinak 6000 zvlada serie, nektery tunerove tady tocej 10 000 otacek se serii tak si z toho neco vyber 

22:50:40
18.06.2009
18.06.2009

HodanL
Jestli jsem to dobře pochopil, do 6000 stačí sériovky.
22:48:59
18.06.2009
18.06.2009

HodanL
Matthes, záškodník z TechWebu 18.06.09 22:45:13 napsal: → HodanL: Tocim max 5500, vyjimecne 6000. A kolik tedy může maximálně točit? Mam totiž tuto vačku a na doporučení jsem i osadil tuhé pružiny. S motorem jsem ještě nejel. Apropo jaký by měl být přibližně předstih? 7 , 8 stupňů?
22:45:13
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> HodanL: Tocim max 5500, vyjimecne 6000.
22:44:32
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: To uz zazivam s timhle motorem
Ale asi to neni takovy no... Hlavne kdyz jedu na okresce pred nakym "lepcim" autem a sme pred kopcem takovym velkym tady tak si urcite rika jeeeee skodovka to zas pojedem 50 nahoru a ono ja sem uz nahore a on teprv v pulce s otevrenou hubou cumi 
Ale asi to neni takovy no... Hlavne kdyz jedu na okresce pred nakym "lepcim" autem a sme pred kopcem takovym velkym tady tak si urcite rika jeeeee skodovka to zas pojedem 50 nahoru a ono ja sem uz nahore a on teprv v pulce s otevrenou hubou cumi 
22:42:34
18.06.2009
18.06.2009

HodanL
Pánové a co ventilové pružiny nebude třeba dát tužší aby ventily ve vysokých otáčkach neodskakovali(y?)?
22:34:43
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: volnobeh, tak 800-1000. Jde i pod tech 800, ale tam uz je ten motor takovej neklidnej a klepe se. Odlehceny nemam nic. Ale ver tomu, ze az budes plkat za nejakym loudalem 80 na 5tku a loupnes tam 3, abys to dostal do tech optimalnich otacek, naknedlis tomu a jen ho zahlidnes ve zpetnym zrcatku, budes tu vacku milovat 



22:22:26
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: No mesto je minimum... Ale obcas jo no, jaky mas volnonbeh? Popripade jesi nemas odlehceno... Vim ze v tom 120 motoru volnobeh byl uplne OK ale taky nebyla zadna komprese na tu vacku, ale jelo to lip jak ostatni 120. Kdyby se nekdo ptal co to je za kravinu tuhle vacku mit ve 120 tak odpovim ze sem ji dostal a jinej motor nemel...
22:18:26
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: musim rict, ze po dlouhodobejsi zkusenosti s touhle vackou bych na normalni jezdeni, zvlast po meste volil neco "tupejsiho" asi bych zustal u te 254/254. Musi se to fakt vic vytocit, aby ses rozjel, coz zvlast v kolone neni uplne echt. Ale tak jezdim s tim uz 2 roky mezimesto i po meste a zvladam.
22:00:23
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Ja mam SEDR a je to auto na normalni jezdeni no...
21:59:14
18.06.2009
18.06.2009

Klubko_
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mam 280/280 pisty 135 snizenou hlavu o 1mm a oproti seriove 781.135tkove vacce je to fest rozdil. Ale zas to taha az od 4500. Do 4500 nic moc. A s LEKRem jezdim za 7-7,5l
21:56:19
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Fiha no tak to zas bude den. Rano musim vstat abych Křupovi poslal balik, tak vacku vyndam zatim aspon a v nedeli vymenim s karamadem + gufero mrkve.
21:52:13
18.06.2009
18.06.2009

Evž@
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja mam 280 vačku a ještě menši upravy k tomu a mam rozhodně menší spotřebu než kdejaká 120
....da se jet i za 6 litru
....da se jet i za 6 litru21:49:16
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Ultim: A co spotreba?
21:38:34
18.06.2009
18.06.2009

jarda.u1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ja si s ni v praci taky ulehcuju nekdy praci.Je to fofr
21:37:44
18.06.2009
18.06.2009

Ultim
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jako prinos to met bude,pokud je to origo skoda,tak bude met velke zdvihy a kazdych par koni je dobrych. Ja jsem daval do auta 265 co je fakt traparna,ale ziskal jsem 56KW. Coz je prirustek oproti serii 10KW a uz to bylo hned lepsi. Nerikam ze super,ale dobre. Samozrejme ze tech 10kw neni jen vackou

21:37:04
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> jarda.u1: To sem jednou udelal 

21:33:15
18.06.2009
18.06.2009

jarda.u1
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak si vezmi akuvrtacku,az budes povolovat vanu a mas to hned


21:31:52
18.06.2009
18.06.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: me se nikdy nechce vypoustet ten olej
jinak dal uz je to traparna... to chces jen aby to nejak jelo? nebo jako neco aby to jelo dobre? tam je rozdil
jinak dal uz je to traparna... to chces jen aby to nejak jelo? nebo jako neco aby to jelo dobre? tam je rozdil
21:30:50
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Ultim: Hlavne vana me sere, ale jde o to, zda se to oplati...
21:18:01
18.06.2009
18.06.2009

Ultim
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jaka prace? Udelas pri tom i rozvody. Sak je to jen vypustit olej,sundat prsa, povolit....... vlastne jo,kdo by se s tim delal

21:04:53
18.06.2009
18.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Hosi, jakej rozdil se da ocekavat kdyz vymenim vacku 254/254 za 280/280? Motor je brutalne upravena 136 (cti snizena hlava tzn KP 9,8) na prevodovce 4,22 ve skodovce...
Tedy abych to priblizil, mam starej motor 120L v koute a je v nem tovarni skodovacka 280/280 (cislo ted nevim kdyz je v motoru...). Stalo by to za to vymenit? Vtip je v tom ze ji mam a kupovat ji nebudu zejo (prodavat taky ne), ale zas ta prace s tim...
Tedy abych to priblizil, mam starej motor 120L v koute a je v nem tovarni skodovacka 280/280 (cislo ted nevim kdyz je v motoru...). Stalo by to za to vymenit? Vtip je v tom ze ji mam a kupovat ji nebudu zejo (prodavat taky ne), ale zas ta prace s tim...
