vaha dilu motoru

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.06.2009 do 28.06.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
řadit dle data
22:20:42
28.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: da sa nieco okrem odlahcenia upravit na pieste? a to ma taky prinos ze sa to môze pouzit potoms 300vackou a bez toho odlahcenia by sa nemohlo?
22:18:10
28.06.2009
Eidy
-> Gemini: Jenže já myslel sériový tak jak je koupíš v obchodě. Pokud je nějakým (rozumným) způsobem upravíš, tak pak je to v pořádku.
21:20:49
28.06.2009
Gemini
-> Eidy: mam ale stale su to len seriove piesty a seriove ojnice......
19:53:24
28.06.2009
Eidy
-> Gemini: Nevím jaks to myslel, ale ty máš dost věcí upravených.
22:44:53
22.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> zidlik: to sa da
22:44:37
22.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: 3 3 3 3 3 3
16:27:48
22.06.2009
zidlik
ale je to na zimních gumách 185/70 takže to bude možná tim
16:25:24
22.06.2009
zidlik
-> gabo000000: to zase ne3 při normální jízdě ne ..jenom když tomu naložim tak při přeřazení na dvojku začne hrabat ale jako že bych vklidu přeřadil na dva a pak dal plnej to asi nezahrabe..ale normálně prostě jedu jednička plnej hrabačky vytočim tak do 6tis. a pak přeřadim a normálně to hrabe na dvojku-stálej převod 3,9...ale tak sorry že sem to sem napsal si mě nevěřte žejo mě to je jedno4
00:10:47
22.06.2009
vhml
-> Gemini: já též 1
00:06:52
22.06.2009
Gemini
Eidy 18.06.09 16:36:53 napsal:
→ Mlhoš: Stavět motor se 300° vačkou a sériovými
písty, ojnicemi atd. je pikačovina.


a ja som Pikatchu 3 3
upraveno 1x, naposled 22.06.2009 00:07:13
20:40:46
21.06.2009
Klubko_
-> vhml: 333
-> Alenka: temer rachiticky uz sem, ted jen tu formuli 1
20:25:50
21.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: vylej na silnici olej, dej staly prevod 6,0 a bude ti hrabat aj trojka...40
upraveno 1x, naposled 21.06.2009 20:26:02
20:10:48
21.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nie si sam
20:07:32
21.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> gabo000000: Nevim, divny 8 Se mi nak nezda 1
20:04:42
21.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mozno dal kola s tica6 ale mozno ma dobry motor...nikdy nevies1
19:46:17
21.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> gabo000000: Treba ma mekke gumy 135/100 R13 1
18:51:40
21.06.2009
Nwkt
-> vhml: 3 3 3
18:49:18
21.06.2009
vhml
Co dělám špatně když mám ve 130tce závodní motor z fábie a nehrabe mi to ani na jednotku? ...ááá, už vím, umím se s tím rozject 1
18:37:45
21.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> zidlik: hrabes na 2 ku tak ze normalne preradis do 2ky ides kludne das na podlahu a na betone ti zacne hrabat..v tom pripade sa klaniam...mas uzastny motor
16:58:12
21.06.2009
Alenka
-> zidlik: na nějaké formuli s loukoťovým setrvačníkem a rachitickým pilotem to asi poznáš, když se budeš dostatečně soustředit, ale v 900kg těžkém autě s metrákovým řidičem to, co se týče zrychlení, bude jen placebo.
15:08:10
21.06.2009
zidlik
-> gabo000000: tak já na dvojku hrabu i na betoně a nemusim mít vodlehčenej setrvák3 ale řikám já měl na minulym motoru vodlehčenejch asi jenom 1,5kg tak se mi nezdálo že by se něco změnilo
16:39:37
19.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> zidlik: je tam rozdiel..znatelny..pri extremnom odlahceni pri preradzovani vela upadaju otacky a pri pridani na plynu na sotolite ked mas dobry motor treba uz aj na 2ke od spodu prehrabavaju kolesa...vaha zotrvaku tu uz bola preberana velakrat...ja soma j nieco vyskusal a aj som to tu velakrat pisal...
00:37:30
19.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> zidlik: v akceleraci to jde poznat...
00:33:20
19.06.2009
matisek
Podľa tých zakladov fyziky je jasné že max výkon nebude večší ale jasné je aj to že tak ako ľahšie koleso na aute skôr zabrzdíš, tak ho aj skôr rozbehneš.No a toto platí aj pre zotrovačník.Takže auto z lahším zotrovačníkom by malo mat lepšie zrýchlenie.Ovšem ten rozdiel asi nebude niak zvlášť veľkí vzhladom k tomu že je to len jedno kolečko v stroji.Lahšími kolesami by sa podľa mna dosiahlo viac. To len teoretizujem neskúšal som to.
20:14:14
18.06.2009
zidlik
-> Adam6666: no jak myslíš já nikdy neměl moc vodlehčenej motor max 1.5kg na setrváku a pár gramů na řemenici a poznal sem to akorát na neutrál ale v záběru už si myslim že to bylo vždycky stejný
19:49:00
18.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> zidlik: rozdil tam je znatelny
19:37:01
18.06.2009
zidlik
-> Adam6666: nojo ale vodlehčenej setrvák a řemenice není zase takovej rozdíl v záběru tam ten motor točí stolika věcma že to je zanedbatelnej rozdíl
19:30:33
18.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Mlhoš: ano funguje to i v zaberu... staci se projet s odlehcenym a neodlecnym....
19:20:26
18.06.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> zidlik: kdyz to vytoci motor rychlej na volnobeh tak by to melo fungovat i rychlej v zaberu ne?
19:11:22
18.06.2009
zidlik
-> Mlhoš: základní rozdíl je vtom že ti to na neutrál rychlejc vytočí ale maximální votáčky to bude mít stejný jako nevodlehčenej motor4
18:15:43
18.06.2009
COL
Myslim, ze

Eidy 18.06.09 13:53:12:

to vystihl naprosto presne.
17:23:07
18.06.2009
Petrson
Eidy 18.06.09 16:36:53 napsal: → Mlhoš: Stavět motor se 300° vačkou a sériovými písty, ojnicemi atd. je pikačovina. tak to je snad jasný néé
17:09:57
18.06.2009
Mlhoš - zrušená registrace
jasne jen mna zajima ten rozdil 4
16:36:53
18.06.2009
Eidy
-> Mlhoš: Stavět motor se 300° vačkou a sériovými písty, ojnicemi atd. je pikačovina.
Petrson 18.06.09 12:31:50 napsal: → m8rinek: to asi ne ale čím menší hmotou otáčím tím více mužeš „točit“ motor…ale taky to záleží na vačce, hlavě klice,atd Rotační hmotnosti nemají na výkon žádný vliv. Ani na otáčky.
Přestantě tady teoretizovat když neznáte základy fyziky.
15:09:06
18.06.2009
Petrson
-> m8rinek: Petrson 18.06.09 12:31:50 napsal: → m8rinek: to asi ne ale čím menší hmotou otáčím tím více mužeš „točit“ motor…ale taky to záleží na vačce, hlavě klice,atd zapoměl sem udělat čárku mezi hlavou a klikou3 mno jak myslíš teoretizování.... já píšu akorát co si myslím
14:33:56
18.06.2009
m8rinek
-> Petrson: co znamena hlavne klice?

jinak zase tema plny slusnyho teoretizování
14:28:38
18.06.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> Eidy: toto je dobre a kolik to moze delat na upravenem motoru....myslim webry 300vacka vykon treba 130koni krutak 130nm - vse odlehceno........a kolik by ten motor mel kdyby se to udelalo ze sriovych dily (pisty ojnice)proste nic neodlehcene ??????zajimalo by me zhruba to procento jestli to nekdo zkusal nebo pocital????
13:53:12
18.06.2009
Eidy
Zmenšením hmotnosti rotačních částí nelze získat ani půl klokana navíc. Změní se pružnost motoru, ale odbržděný výkon bude stále stejný.
Výkon lze nahnat snížením hmotnosti posuvných částí jako písty, ojnice, čepy a rozvodový mechanismus. Dojde ke zmenšení setrvačných sil, které musí motor cyklicky překonávat, klesá tření a tím lze získat větší výkon. Ale nikdo si od toho neslibujte nic extra. Na sériovém motoru bohatě stačí vyvážení a víc nemá smysl.
13:47:18
18.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no ale on chce vykon a ne volnobeh. na zavody si muze nastavit volnobeh 1500 nebo 2000 to je jedno..
13:44:56
18.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Adam6666: None, ale kdyz odlehci vse vcetne setrvaku hlavne... tak nebude mit volnobeh 750, ne?
13:39:38
18.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja bych rekl ze vaha ojnic pistu cepu a kliky nema na prubeh krouticiho momentu vliv....
upraveno 1x, naposled 18.06.2009 13:40:13
13:35:37
18.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Adam6666: Zas ale F1 netahne vocpoda.
13:34:25
18.06.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Mlhoš: prinos to ma, jinak by to nikdo nedelal a F1 by jezdila s 20 kilovou litinovou klikou a pisty z traktoru...
13:21:28
18.06.2009
ZdenoR
pokud jenom odlehcis bez dalsich uprav(plneni casovani ...) bude prinos temer nulovy
13:08:57
18.06.2009
Mlhoš - zrušená registrace
jasne ja sa ptam pouze kdyz to vsechno odlehcim jestli tam bude nejaky vyssi vykon???
12:31:50
18.06.2009
Petrson
-> m8rinek: to asi ne ale čím menší hmotou otáčím tím více mužeš "točit" motor...ale taky to záleží na vačce, hlavě klice,atd
12:16:22
18.06.2009
m8rinek
-> Petrson: jenze do setrvacniku energii ukladas a on ti ji zase vraci, takze vykon nezvednes4
11:38:49
18.06.2009
Petrson
-> Mlhoš: myslím že joo.. tak u setrváku a řemenice zmenšuješ rotační hmotu,čím menší rotační hmoty,tím menší moment setravčnosti musí motor překonat...
upraveno 1x, naposled 18.06.2009 11:43:44
11:36:20
18.06.2009
Mlhoš - zrušená registrace
kdyz mas seriovy motor a cely ho odlehcis tak dosahnes vyssiho vykonu bez toho aniz bys pridal smesi?
11:30:21
18.06.2009
Petrson
-> Mlhoš: samozřejmě..proč se asi odlehčují setrváky,řemenice atd
Extreme Tyres