skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Proudeni smesi v sání
19:54:34
17.06.2009
17.06.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: podla mna ked bude dookola nejaky milimetrik taknevadi velmi ale tak velke hrany tam urcite nerobia dobre
07:41:11
17.06.2009
17.06.2009

m8rinek
-> Syny: jo jo tak jsem to nejak myslel, nicmene jsem byl linej to kreslit :)
sakra mam dilema zda to nechat zavarit, vim, ze nekolik zdejsich clenu to samy sani takhle...
sakra mam dilema zda to nechat zavarit, vim, ze nekolik zdejsich clenu to samy sani takhle...
00:22:44
17.06.2009
17.06.2009

Syny
-> m8rinek: Tedy nejak takto :) Jen mysli na to, ze rozsirenim sani, se te zpomali proud vzduchu. Sice se te to rozsiri "jen" o 4mm, ale prece :)
00:15:22
17.06.2009
17.06.2009

Syny
-> m8rinek: Turbulence tam vznikne urcite v tom "slepem" miste, ale nemyslim si, ze by to bylo nejak drasticky... Bude to vypdat asi hodne podobne jako tady na obrazku. Sice tady jde jen o clonu, tim padem minimalni prutok je az za ni a ne primo v miste rozsireni, ale vylsedek proudeni bude obdobnej. Rozdil bude jen v tom ze v miste kde se te kanal rozsiri se zacne rozsirovat i proudnice...
23:36:58
16.06.2009
16.06.2009

m8rinek
Mám sání pro Webery, ale problem je, že hned za karburátorem má větší průměr, takže karburátor má d40mm a sání je tvaru elipsy s nejmenším průměrem cca 41mm a největším 45mm.
Zajímá mě co se bude dít v sání a jaké to bude mít následky, případ A je ideal, případ B a C mám já, nevěřím, že se proudění zachová u B jako u A, ale spíš se přikláním k turbulencím jako u C, otázka zní jaký bude následek a zda to bude fatální, abych sání nechával vařit a znovu frézovat.
Díky m8
Zajímá mě co se bude dít v sání a jaké to bude mít následky, případ A je ideal, případ B a C mám já, nevěřím, že se proudění zachová u B jako u A, ale spíš se přikláním k turbulencím jako u C, otázka zní jaký bude následek a zda to bude fatální, abych sání nechával vařit a znovu frézovat.
Díky m8
