Nestartuje po zahrati

prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 12.06.2009 do 01.07.2009, založil/a zborda
řadit dle data
13:34:28
01.07.2009
Turda
-> zborda: ok tak to potom jo, jestli co vidíš na karbec tak asi určitě 4
13:31:07
01.07.2009
zborda
Svíčkama to nebude..musim udělat seřízení směsi v karbecu + ty gumičky...protože jeslti se to samovolně povolilo tka kdo ví kolik tam těch otáček může bejt..( žere to jak dark..! )
takže seženu gumičky a pročistim to a snad to bude v pořádku, jinak to dám známýmu na učňák -mistrovi, at mi to pošteluje a max přehodí za novej..:-D ti by bylo snad nejlepsí řešení..
13:26:32
01.07.2009
Turda
-> zborda: to můžou ale můžou být svíčky který za studena nechytaj a za tepla jo a naopak (teplý/studený), pak taky co za studena prostě nepálej 3 já měl svíčky a dokud auto nemělo provozní teplotu tak sem nemohl jet, prostě to neposlouchalo plyn, nic, až když se zahřály tak to jelo, vyměnil sem a jezdim v pohodě už od studena krásně, jako třeab to zní jako blbost ale bude to tak
13:26:15
01.07.2009
Pavel P..
-> zborda: na šroubu je O kroužek a nejspíš bude už shnilej, dej novej na oba šrouby a nastav je pak podle knížky na základní seřízení a musí to fungovat, kdyžtak to pak doladíš podle toho jaký to bude mít otáčky.
13:22:00
01.07.2009
zborda
Svíčky jsou uplně nový..maj najeto tak 1500
13:10:17
01.07.2009
Turda
-> zborda: svíčky, pokud nechytá za tepla....jestli chytá za studena na drc a za tepla ne svíčky....aspoň zkus 4
13:09:38
01.07.2009
BeBe
pozti ru gumicku pokial to ide lahko tak to netesni
13:06:25
01.07.2009
zborda
Zdravim přiznivce škoda-autosportu, po dlouhe dobe zkouseni a nesnaženi se extra moc zasahovat do serozeni klapky atd..jsem omylem hrabl po sroubu, ktery urcuje směs v karbecu. Řekl jsem si zkusim s nim pootocit a utahnout ho a uvidim jestli to neni přechlastany. A taky že bylo. Experimentálně jsem jej dotahl tak aby motor nestratil na otačkách a šlapal ja hodiny. ( do serizeni vzduchu jsem nehrabal-pro jistotu)

Nejvic mě zarazilo to že tne šroub na štelovaní paliva do karbecu byl uplne volnej, šel otačet jak máslo. Z toho vyvozuji že při otřesech motoru musí codázet k jeho samovolnmu otáčení-a to určitě způsobuje nestabilní start motoru v provozní teplotě.

Mám jednu poslendí otázku: ten šroub by měl mít nějaký odpor při dotahování, že? ( napadá mě že by mohla být špatná gumička , hm? )

s pozdravem Martin
22:37:13
12.06.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> zborda: karbec na chuja !!! zadrhava sa klapka ... vymen alebo urob GO karbca 4 1 a uvidis sam ... mne to tiez robi ... !!! a ked druhy startuje a pohinam pri toceni motora ufom,tak mi naskoci !!!4
22:05:18
12.06.2009
jarda.u1
-> zborda: jj,vysoka hladina a motor se ulejva.Tim,ze musis startovat se seslaplym plynem se dostane do motoru vice vzduchu a motor pak snaze chyti.Studenemu motoru bohata smes nevadi.Serid hladinu dle pokynu vyrobce.
17:22:39
12.06.2009
zborda
takže to bude ta vysoká hladina ...protože pruhnutý víko není a je tam nový těsnění!
17:10:47
12.06.2009
Pavel P..
tipuju to na prohnutý víko karbce, špatný těsnění pod víkem a vysokou hladinu.
16:45:01
12.06.2009
zborda
taky me to napadlo.. například..nechám to zchládnout...a zase chytne nadrc.
Ten karbec jsem nenastavoval já..je možné že je opravdu přehlcen...
16:42:33
12.06.2009
Šemik
Řekl bych, že je v karburátoru vysoká hladina paliva
16:39:29
12.06.2009
zborda
prostě jen mele naprázdno a snaží se chytnout..
16:39:03
12.06.2009
kury
Tohle mi přesně dělala 105ka, když jsem jí koupil9 Ale čím přesně to bylo nevím, já dal jiný karbec a bylo to v pohodě.
16:36:02
12.06.2009
Nwkt
A co to dělá když startuješ?
16:35:28
12.06.2009
zborda
Zdravim priznivce autosportu.
Mam jeden vazny problem a uz si s nim nevim rady. Moje škoda 120 ( užovka) v zime startuje na drc a v lete po zahrati na provozni teplotu nejde nahodit jen( po 15s s plynem na podlaze! )

Poradil by mi někdo co s tim? ( na karbecu jsou poštelovaný klapky, a bohatost směsi, Karbec Sedr ze 130 )

Diky za pomoc. Martin
Extreme Tyres