
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nestartuje po zahrati
13:34:28
01.07.2009
01.07.2009

Turda
-> zborda: ok tak to potom jo, jestli co vidíš na karbec tak asi určitě 

13:31:07
01.07.2009
01.07.2009

zborda
Svíčkama to nebude..musim udělat seřízení směsi v karbecu + ty gumičky...protože jeslti se to samovolně povolilo tka kdo ví kolik tam těch otáček může bejt..( žere to jak dark..! )
takže seženu gumičky a pročistim to a snad to bude v pořádku, jinak to dám známýmu na učňák -mistrovi, at mi to pošteluje a max přehodí za novej..:-D ti by bylo snad nejlepsí řešení..
takže seženu gumičky a pročistim to a snad to bude v pořádku, jinak to dám známýmu na učňák -mistrovi, at mi to pošteluje a max přehodí za novej..:-D ti by bylo snad nejlepsí řešení..
13:26:32
01.07.2009
01.07.2009

Turda
-> zborda: to můžou ale můžou být svíčky který za studena nechytaj a za tepla jo a naopak (teplý/studený), pak taky co za studena prostě nepálej
já měl svíčky a dokud auto nemělo provozní teplotu tak sem nemohl jet, prostě to neposlouchalo plyn, nic, až když se zahřály tak to jelo, vyměnil sem a jezdim v pohodě už od studena krásně, jako třeab to zní jako blbost ale bude to tak
já měl svíčky a dokud auto nemělo provozní teplotu tak sem nemohl jet, prostě to neposlouchalo plyn, nic, až když se zahřály tak to jelo, vyměnil sem a jezdim v pohodě už od studena krásně, jako třeab to zní jako blbost ale bude to tak13:26:15
01.07.2009
01.07.2009

Pavel P..
-> zborda: na šroubu je O kroužek a nejspíš bude už shnilej, dej novej na oba šrouby a nastav je pak podle knížky na základní seřízení a musí to fungovat, kdyžtak to pak doladíš podle toho jaký to bude mít otáčky.
13:22:00
01.07.2009
01.07.2009

zborda
Svíčky jsou uplně nový..maj najeto tak 1500
13:10:17
01.07.2009
01.07.2009

Turda
-> zborda: svíčky, pokud nechytá za tepla....jestli chytá za studena na drc a za tepla ne svíčky....aspoň zkus 

13:09:38
01.07.2009
01.07.2009

BeBe
pozti ru gumicku pokial to ide lahko tak to netesni
13:06:25
01.07.2009
01.07.2009

zborda
Zdravim přiznivce škoda-autosportu, po dlouhe dobe zkouseni a nesnaženi se extra moc zasahovat do serozeni klapky atd..jsem omylem hrabl po sroubu, ktery urcuje směs v karbecu. Řekl jsem si zkusim s nim pootocit a utahnout ho a uvidim jestli to neni přechlastany. A taky že bylo. Experimentálně jsem jej dotahl tak aby motor nestratil na otačkách a šlapal ja hodiny. ( do serizeni vzduchu jsem nehrabal-pro jistotu)
Nejvic mě zarazilo to že tne šroub na štelovaní paliva do karbecu byl uplne volnej, šel otačet jak máslo. Z toho vyvozuji že při otřesech motoru musí codázet k jeho samovolnmu otáčení-a to určitě způsobuje nestabilní start motoru v provozní teplotě.
Mám jednu poslendí otázku: ten šroub by měl mít nějaký odpor při dotahování, že? ( napadá mě že by mohla být špatná gumička , hm? )
s pozdravem Martin
Nejvic mě zarazilo to že tne šroub na štelovaní paliva do karbecu byl uplne volnej, šel otačet jak máslo. Z toho vyvozuji že při otřesech motoru musí codázet k jeho samovolnmu otáčení-a to určitě způsobuje nestabilní start motoru v provozní teplotě.
Mám jednu poslendí otázku: ten šroub by měl mít nějaký odpor při dotahování, že? ( napadá mě že by mohla být špatná gumička , hm? )
s pozdravem Martin
22:37:13
12.06.2009
12.06.2009

Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> zborda: karbec na chuja !!! zadrhava sa klapka ... vymen alebo urob GO karbca
a uvidis sam ... mne to tiez robi ... !!! a ked druhy startuje a pohinam pri toceni motora ufom,tak mi naskoci !!!
a uvidis sam ... mne to tiez robi ... !!! a ked druhy startuje a pohinam pri toceni motora ufom,tak mi naskoci !!!
22:05:18
12.06.2009
12.06.2009

jarda.u1
-> zborda: jj,vysoka hladina a motor se ulejva.Tim,ze musis startovat se seslaplym plynem se dostane do motoru vice vzduchu a motor pak snaze chyti.Studenemu motoru bohata smes nevadi.Serid hladinu dle pokynu vyrobce.
17:22:39
12.06.2009
12.06.2009

zborda
takže to bude ta vysoká hladina ...protože pruhnutý víko není a je tam nový těsnění!
17:10:47
12.06.2009
12.06.2009

Pavel P..
tipuju to na prohnutý víko karbce, špatný těsnění pod víkem a vysokou hladinu.
16:45:01
12.06.2009
12.06.2009

zborda
taky me to napadlo.. například..nechám to zchládnout...a zase chytne nadrc.
Ten karbec jsem nenastavoval já..je možné že je opravdu přehlcen...
Ten karbec jsem nenastavoval já..je možné že je opravdu přehlcen...
16:42:33
12.06.2009
12.06.2009

Šemik
Řekl bych, že je v karburátoru vysoká hladina paliva
16:39:29
12.06.2009
12.06.2009

zborda
prostě jen mele naprázdno a snaží se chytnout..
16:39:03
12.06.2009
12.06.2009

kury
Tohle mi přesně dělala 105ka, když jsem jí koupil
Ale čím přesně to bylo nevím, já dal jiný karbec a bylo to v pohodě.
Ale čím přesně to bylo nevím, já dal jiný karbec a bylo to v pohodě.16:36:02
12.06.2009
12.06.2009

Nwkt
A co to dělá když startuješ?
16:35:28
12.06.2009
12.06.2009

zborda
Zdravim priznivce autosportu.
Mam jeden vazny problem a uz si s nim nevim rady. Moje škoda 120 ( užovka) v zime startuje na drc a v lete po zahrati na provozni teplotu nejde nahodit jen( po 15s s plynem na podlaze! )
Poradil by mi někdo co s tim? ( na karbecu jsou poštelovaný klapky, a bohatost směsi, Karbec Sedr ze 130 )
Diky za pomoc. Martin
Mam jeden vazny problem a uz si s nim nevim rady. Moje škoda 120 ( užovka) v zime startuje na drc a v lete po zahrati na provozni teplotu nejde nahodit jen( po 15s s plynem na podlaze! )
Poradil by mi někdo co s tim? ( na karbecu jsou poštelovaný klapky, a bohatost směsi, Karbec Sedr ze 130 )
Diky za pomoc. Martin
