Škoda Favorit - motor zajímavý problém

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 10.06.2009 do 10.06.2009, založil/a hertzwatt
řadit dle data
11:07:43
10.06.2009
technic autotronic
ty membrany stojej cca 700 - 1000kc
11:01:19
10.06.2009
hertzwatt
Sterele membrany LPG.Taky moznost dela to dele ze kolisa volnobeh ale pak se to vzdy po cca dvou dnech spravilo.Prikladal jsem to netesnosti v sacim potrubi.Ale taky uvazuji nad tim.Je mozno aby membrany v redukotu sterely po ujeti 46 tisic na LPG cca 3roky.To mi je divne.....Kdyz vim ze Lovata a BRCka ujedou 80 az 100tis.Hmm ale taky moznost skusim zjisti kolik kostuji membrany ale obavam se ze radsi kupim novy reduktor :-)
El.mag ventili tak skontroluji...taky muze byt problem tam.Skusim A koureni myslim si taky ze taky jehla na plovaku nebo plovak spise....u LPG ne nezavira ventil ale jsem si skoro na 99proc jistej ze to nebude protoze jsem nechal zavreny mech.ventil na LPG bombe a nechal vysicet plyn z reduktoru....a dymi stejne a nedrzel vol.otacky proste zdechl...Zatim to smeruje stale ke karburatoru .... 1
10:33:19
10.06.2009
technic autotronic
to že nedrží volnoběh na plyn, bych viděl ve stvrdlejch membránách v reduktoru, že to kouří černě je bohatá směs, 1. možnost nezavírá ventil LPG, 2. méně pravděpodobná, nějakej problém v karbecu, možná jehlový ventil neuzavírá palivo, v ničem jinym to na 99% nemuže bejt
10:27:42
10.06.2009
hertzwatt
Mechanicky je motor v naprostem poradku.Rozvody rozdelovac AC pumpa vodni pumpa voda v oleji neni.Olej neubiva nikde netece krom vika ventilu ale tam jsem nedaval nove tesneni protoze tam budu lez jeste par krat nes si sedne hlava.Mel jsem podezreni na podpaleny valec jenze to by motor nesel na plyn ktery je na nizkou kompresi nachylny navice byli by zahazene svicky od oleje a to nejsou na plyn jsou ciste a elekrody do cihlove cervene barvy.
Takze tak....
09:31:05
10.06.2009
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
pokud je ten motor mechanicky ok, tak začni tím karburátorem jak píšeš4
08:38:28
10.06.2009
hertzwatt
Kluci chci se zeptat Motor S.Favorit 135 B Karburator r.v 90. s LPG. 86 tis najeto
Chova se nasledovne na Benzín nejede z výfuku jede cerny dym jak diesel musim drzet na plynu zdechne blbe chyta.LPG jede vesmes normal ale nedrzi volnobezne otacky a kolisaji ma maly tah.Pred tim motor jel normal na LPG na benzin jel tak normalne ale pul roku jsem na benal moc nejel tak max 100km i to je moc.Menila se hlava protoze bylo zerane tesneni a zral motor vodu a tlakoval do expanzky.Tesneni bylo jak cednik.Dala se nova srovnana lapovana hlava se vsim vsudy.Pred montazi hlavy jsem skontroloval v jakem stavu jsou vlozky pred horni uvrati a dolni uvrati pistu su jak na zajetem motoru vubec zadne prohluben jak na vymlacenem motoru.Motor netlakuje olej si myslim nezere jina by dymil i na plyn. Podezreni mam na karburator.Ucpane trisky nevim blba podtlakova regulace ja nevim prasky plovak...co je dost mozne kdyz neni dlouho v karbu benal...a uchlastava motor...Taky blby predstih ale ten by as taku paseku nedelal.Pred tym nez to rozhodim tedy karbec se chci jen zeptat na nazor.Nejsem lama udelam na favoritu vsechno krom emisi a STK a srovnani hlavy :-) takze poprosim fundovane odpovedi chci si jen vyvratit potvrdit teorie.Dekuji moc.
Extreme Tyres