skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec nastavení ovládání druhý komory
15:26:09
05.06.2009
05.06.2009

zidlik
-> jarda.u1: jj karbec zatim přetryskovanej není to se bude muset udělat
19:01:30
04.06.2009
04.06.2009

jarda.u1
-> zidlik: Mas spatny prechod mezi prvnim a druhym stupnem.Koukam,ze vyhrev sani jsi zapojil,tak bych asi zkusil pretryskovat karburator.Mas-li ho natryskovany jako seriovou 136-ku,tak to na fabku stacit nemusi.Ja zvolil taky jine trysky i vzdusniky.
15:25:52
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
-> Peťa Klíč: já sem normální
jenom to je fakt líný mezi 4.5 a 5tisícema
jenom to je fakt líný mezi 4.5 a 5tisícema
14:04:39
04.06.2009
04.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
fakt jo, kamaráde! my si tady myslíme, chudák, má vysypanej rozdělovač či kýho čerta unavený ventily nebo prožraný potrubí, když chce přidat mu chcípá a DUSÍ se motor, skoro pláčeme nad poruchou, soucítíme, lámeme si hlavy a nakonec se ukáže že si blááázen 

13:33:37
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
-> Peťa Klíč:


12:33:55
04.06.2009
04.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
zidlik 04.06.09 12:29:52 napsal:
→ Peťa Klíč: to znamená že to přestane trochu táhnout
a pak zase jede
já nevim možná sem moc náročnej
takže jsme problém vyřešili, hurá
→ Peťa Klíč: to znamená že to přestane trochu táhnout
a pak zase jede
já nevim možná sem moc náročnej
takže jsme problém vyřešili, hurá
12:29:52
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
-> Peťa Klíč: to znamená že to přestane trochu táhnout a pak zase jede
já nevim možná sem moc náročnej
já nevim možná sem moc náročnej
12:18:14
04.06.2009
04.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
a co znamená vlastně to tvoje přidusí? podle mě je přidusí že spadnou otáčky a chce to chcípnout a zas se to rozjede. no možná bych taky hledal závadu jinde
12:02:42
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
možná 4,5 -5 tisíc ted nevim ale prostě se to v určitym rozmezí votáček trošku přidusí
12:00:09
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
-> technic autotronic: -> Peťa Klíč: karbec je skoro funglovka takže si myslim že by měl bejt vpořádku pružinky sou taky vpořádku prostě co sem tak vypozoroval tak motor táhne tak do5tis krásně pak má tak do5,5tis mezeru a pak zase jede a dělá to na volnoběh i za jízdy
11:46:23
04.06.2009
04.06.2009

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ten motor se dusí, když není dost otevřená 1. klapka, aspoň co sem tak vypozoroval.. je ta druhá klapka správně pověšená na ten systém pružinek?
11:31:54
04.06.2009
04.06.2009

technic autotronic
otvira se to podle zatizeni motoru, tyhle prechody sem mel taky ale uz nevim cim sem to vyresil, koukni na trysky a vzdusniky, mozna taky na ten sroubek smesi na volnobeh, je to divny ale i ten mel u me vliv na chovani motoru za jizdy
11:04:42
04.06.2009
04.06.2009

zidlik
není nákej postup jak to nastavit tak aby to pěkně šlapalo??mě se zdá že at to na tom podtlaku posunu jak to posunu tak to nemá plynulý přechody ted sem to nastavil tak že sem to na tý tyčce posunul uplně nahoru ty dvě matky stou páčkou a zdá se mě že to je lepší(čim vejš to dám tak by se mě měla klapka otevírat dřív je to tak?)-předtim to bylo skoro uplně dole)prostě jak se to dostane do momentu kdy se začne otvírat druhá klapka tak se to trošku přidusí a pak to de až do votáček
jinak karbec sedr ze 136 a motor fabia
neřešte ted že by se ten karbec měl přetryskovat mě jenom zajímá jestli třeba není nák daný vjakejch votáčkách se to má otvírat nebo tak..dík
jinak karbec sedr ze 136 a motor fabia
neřešte ted že by se ten karbec měl přetryskovat mě jenom zajímá jestli třeba není nák daný vjakejch votáčkách se to má otvírat nebo tak..dík
