cudny kus plechu pod karburatorom

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 02.06.2009 do 05.06.2009, založil/a milox
řadit dle data
22:52:31
05.06.2009
ferrari
Matthes, záškodník z TechWebu 02.06.09 10:15:24 napsal:
Tzv komunisticky tuning, zhorsi to vykon a zvysi spotrebu, uz se to tu resilo
47
Ono to je ale relatívne, bo napr. mne tie "vrtuľky", čo sa dávajú pod karbec na otcovej šáde fungovali...nemyslím ale toto ozubené čudo, ale taký medený plech, čo bo vyrezaný do tvaru vrtuľky - pridával sa pod karbec...nie je to ten, o ktorom sa tu bavíte, iba chcem poukázať na to, že nie vždy je to zbytočné a bráni to prietoku zmesi...každý si musí vyskúšať, myslím, že to nie j eproblém...
11:52:49
05.06.2009
Klubko_
-> milox: tj, ale pak se ti to este vic zpomali v napojeni na hlavu. Tam je nepletu-li se mensi dira, jak v sacim.
11:37:55
05.06.2009
milox
Lebo hned na zaciatku toho kanala kde sa spajaju oboje komory z karburatora je taky skaredy zub z odlievania. A myslim si ze pri tej rychlosti prudenia zmesy to asi vadi.
11:16:26
05.06.2009
Klubko_
-> milox: takovej narust, jak na babete tam nebude. Na seriovym motoru asi dokonce nepozorovatelnej.
10:24:29
05.06.2009
milox
Nechcem zbytocne zakladat novu temu a chcem sa opytat ci vlastne to lestenie kanalov je poznat na vykone.

Lebo napriklad ja ked som si na Babette vylestil prefuky na valci a odstranil nedostatky z vyroby tak vykon isiel o 50% hore 1
11:42:18
04.06.2009
technic autotronic
kdyz uz ste u tech plechu, tak ja tam skousel dat takovy ty vrtulky, ale efekt 0
00:17:51
03.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Ok no, ja uz nepametam, ale vim ze sem to dal pryc 3 No rapidi sani ma ovalnou diru a z ni hned jdou 4 kanaly do hlavy... Proste hned dolu... neni to jako u petikanalu ze ta smes musi nejdriv jakoby pod druhou komoru a pak teprv do motoru... To je zas popis jak od debila, snad to chapes 3 Ten plech sem chtel zachovat kvuli odstineni tepla... Mam sani, pertinax, plech, pertinax, karb.
00:09:36
03.06.2009
Syny
-> Škodící Mattttthes: Pod 1. 4 Rapid to ma spojeny ovalne jako to melo eRko, ne? Ten tam zadny plisky nema, ne? Tohle je jen u litinovejch hlav - a ja myslim ze to je proste pro lepis promichani a zvireni smesi pro 5ti kanaly...
upraveno 1x, naposled 03.06.2009 00:11:31
23:43:53
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Venca: Ja nejak ztratil prehled, pod kterou komorou sou ty spicky? Pod druhou ne? Ono treba kdyz se da rapid sani tak tam je dolu jedna velka dira, tam to dle me fakt nema smysl...
23:35:25
02.06.2009
Syny
-> milox: A vis jak casto se otevira druha klapka oproti prvni? Navic kdyz jedes pomalu a po meste, tak treba druhou klapku vubec neotevres. U skodovky to je celkem znat ta druha komora. Takze pri beznej jizde, druhu komoru pouzijes minimalne (pokd to netocis do 5ti furt). Takze povetisnou te jde smes pres prvni a proto tam je asi tahle blbost co to ma lipr promichat nebo usmernit. V pripade ze jedes pilu a nebo to hodne tocis, tka se otevre i druha, ale to uz je tam takovej podtlak, ze by tam byli naky plisky k nicemu, prote ten prutok je pak velikej. Ta druha tam je spis aby to motor dokazalo ve vyssich otackach ukrmit. Zkus si odpojit podtlak 2. komory a jed se projet z ostra. Uvidis, ze to moc svizny nebude...
22:27:46
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Nevim ja delal opravu karbu. Celkove to jede lip ale jesi naka % pripadaj na ten plech nevim...
22:26:43
02.06.2009
Klubko_
-> milox: taky sem to tak mel bohuzel to fakt jelo furt stejne 10
22:24:36
02.06.2009
Klubko_
-> Syny: sem nad tim pak premyslel a vlastne ne no. Jen se to odpari.
22:12:01
02.06.2009
milox
A ide aspon trosicku lepsie....aspon o trosku?
22:08:56
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
No ja to dal dorite a horsi to urcite neni :)
21:50:53
02.06.2009
milox
Ale keby to tam malo nejaky normalny vyznam napriklad pre vyrenie zmesy zo vzduchom tak preco to na druhej klapke nemam? Tam mam normalne vystrihnutu velku dieru od vyroby. Ale na prvej klapke to je, nechapem. Dnes som to ostrihal a zabusil do hladka. Uz len kupit benzin a skusit to1
21:44:11
02.06.2009
Rabbit
Syny:
Tak tak, stává se že přívodní hadička na karbu netěsní. Ten plech tam je aby v takovym případě nekapal benzín na rozpálenou hlavu nebo svody. Soused vyprávěl jak někomu ta hadička vypadla a bylo po škodovce.
14:26:27
02.06.2009
Syny
-> Klubko_: Benzin jako takovej od svodu nechytne :) Ale pravdou je, ze ten plech je skutecne na pripadny odkapavani benzinu.
14:23:43
02.06.2009
Syny
-> milox: Ma to snad udajne rozvirit smes a tim lepe smichat benzin se vzduchem. Vim, ze sme s Pedrosem laborovali a pry to po ostrihani jelo trochu hur co rikal. Ja nevim, asi bych to nechal tak jak to je...
14:17:51
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Klubko_: Njn 105 40
14:06:57
02.06.2009
Klubko_
-> milox: na svoji 105tce sem je taky ustrihl, ale jako zadnej efekt8
12:55:15
02.06.2009
milox
To ano, to som si vsimol. Aj na Babette mam pod karbecom tiez ten plesok na odkvapkavanie. Chcel som ten plech tam rovno vobec nedat, ale vsimol som si ze sluzi na zachatavanie benzinu tak radsej ho tam necham a len odstranim tie spicate srandy 1
10:22:05
02.06.2009
Klubko_
ten plech tam ma este funkci zachytavani benzinu. Kdyz se na nej dobre podivate, tak ma vsude okraj zvednutej, ale v jednom miste ne. Vsiml sem si toho, kdyz mi unikal benzin z karbca. Predpokladam, ze je to delany takle proto, aby nahodou uniklej benzin nekapnul na rozpaleny svody a pozar je na svete.
10:21:44
02.06.2009
milox
To som chcel pocut4 Karbec mam uz dolu uz len zoberem noznice na plech, brusku a idem upravovat 1
10:15:24
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Tzv komunisticky tuning, zhorsi to vykon a zvysi spotrebu, uz se to tu resilo 47
10:11:34
02.06.2009
milox
Tak to planujem aj ja, ze to ostriham a zabrusim a ten plech dam naspat. Ale nejde mi do hlavy naco tam taku blbost dali. Nemyslim cely plech ale tie spicky. To akoze tym skrtia motory?
09:54:34
02.06.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
No ja to udelal tak ze ty spicky sem ustrihal a obrousil otvor dokulata jako je ten druhej... Pak to nicemu nebrani. Ten plech odstinuje trochu plovakovku od tepla z motoru takze bych ho nedaval pryc. Obzvlast kdyz sem resil vysychani karbu po zastaveni...
09:13:17
02.06.2009
milox
Naco prosim vas sluzi ten cudny plech co je medzi karburatorom a sacim potrubim? Na jednu komoru ma normalne otvor a v otovre pre druhu klapku trcia akesi pliesky. Take spicate. Nieje to hlupost? Ved to musi branit prudeniu zmesy, nie? Bude to vadit ked to tam nedam?
Extreme Tyres