skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volnoběh
20:38:47
24.05.2009
24.05.2009

Evž@
-> Marcius: no ono ta jehla se zasune....ale když odpojim tak nevyjede...potom jsme to rozdělali...vytahli jehlu a dali tělěeso zpátky takže tam žádný odpoovač vlatně nebyl......otáčky byli kolem 500..už to tolik nezdechalo...ale horší startování
20:04:39
24.05.2009
24.05.2009

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Evž@: elektromagnetický ventil funguje tak, že když zapneš zapalování, přivedeš proud do cívky a ve tvém případě se jehla, ucpávající trysku volnoběhu, zasune směrem do těla ventilu, pokud ti tohle nedělá, je v háji. Co se týká toho volnoběhu, asi ti někde netěsní něco (možná klapky), protože, když to máš všechno OK a nejde ventil, tak sundáš nohu z plynu a zdechne.
19:51:11
24.05.2009
24.05.2009

Evž@
odhalil jsem nejspíš závadu v elektromagnetickém odpojovači......jen se zasune ale ven se už nevrací....mohlo by to být tím?...rozdělal sem ho a chybí tam nejspíš pružinka.....
14:41:01
24.05.2009
24.05.2009

Evž@
hojte..mam takový menší problém....zničeho nic se mi snížil volnoběh z cca 800 otáček asi na 400 ....nejde to seštelovat aby tam bylo zase těch 800....jde max těch 400...nebo to chcípne...karbec byl ted vyčištěný,srovnaná příruba....jedná se o karbec EDSR ze 120...motor fáčko
