Hadička z filterboxu pod druhú komoru

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 23.05.2009 do 26.05.2009, založil/a MOLSO
řadit dle data
16:25:45
26.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> vhml: hmm?
13:33:13
26.05.2009
Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> COL 26.05.09 12:25:54: Taky si myslím. Pokud by bývalému papežovi Janu Pavlovi vyndali nějaké hadičky, tak taky nebude utíkat rychleji. 1
12:25:54
26.05.2009
COL
MOLSO 23.05.09 18:39:10 napsal: Takže chcem sa opytat na čo slúži alebo aké ma opodstatnenie. Dnes som ju zaslepil – klesol brutálne volnobeh, po doladení otáčok mám asi 2 až 3 sekundy lepší čas pri akcelerácii 0–100.Može to niečomu vadiť ked je zaslepená ?

pokud nastalo ono zlepseni casu akcelerace, tak to urcite nebylo tou hadickou....
zlepseni casu 0-100 u skodovky o 2-3 sec., je asi tak 10-15kW vykonu navrch... baj oko..
upraveno 1x, naposled 26.05.2009 12:28:52
11:18:41
26.05.2009
vhml
-> gabo000000: a co výpis z GPSky :-D
10:16:53
26.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: gps z 0-100 je dost obtiazne zmerat kedze tam anskakuju cisla dost pomali...ja som si svoj tachometer skalibroval podla GPS a na 175/70/13 mi to ukazuje s ma odchylkou 2Km/h a s tym som si skalibroval uz aj otackomer ktory tiez ukazuje celkom presne..nie ako tu niektory ludia tvrdia1 1 1
22:26:02
25.05.2009
minno
-> MOLSO: tie tvoje vysledky 3
19:19:02
25.05.2009
Nwkt
Já měřil GPSkou 0-100 za 16 s, 80-120 13 s pokud si to dobře pamatuju
upraveno 1x, naposled 25.05.2009 19:19:31
19:16:15
25.05.2009
MOLSO
-> Labros: urcite ej to presnejsie ako z tachometra (aj ked mi podla vypočtov z TW ukazuje dobre) a neviem ako tebe ale mne točkomer nelieta hore dole 4

dnes som to bol schvalne merat a vysledky 13.5 - 14,2 sekundy 4
19:13:30
25.05.2009
Labros
A zapomeň, že by cokoliv, co funguje při zavřené škrticí klapce, mohlo ovlivnit maximální výkon motoru.
19:10:41
25.05.2009
Labros
-> MOLSO: No tak to je strašně přesný, měření rychlosti otáčkoměrem 4 Změř si zrychlení z 0 na tachometrovejch 110 a máš to daleko přesnější, než podle otáčkoměru. S motorem, co máš popsanej u auta, budeš rád za 15s.
18:47:34
25.05.2009
vhml
-> Tuner#2: a nějaký sprinty jsem jezdili asi za 16,5. ALe jak to bylo dlouhý netuším. Už aby ale byla nová převodovka :-)
18:33:55
25.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml: Těch 9,5 s Vaším motorem by tak odpovídalo dle časů z Běšin a porovnání s mýma asi 11,5s.4
18:30:26
25.05.2009
vhml
Tachometrovejch 100 za 7,2. Tachometrovejch 120 a tak reálnejch 100 asi za 9,5 pokud si to dobře pamatuju :-)
17:45:36
25.05.2009
MOLSO
-> Tuner#2: podla otackomeru 4 preratane cez 5Q4,22 a 165/70R13
17:44:31
25.05.2009
Nwkt
-> Tuner#2: 100 km/h dle tacho je 90 dle GPS, mam odzkoušený všechny možný kombinace 3
17:41:28
25.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO: No na to, že já mám skoro 12s, tak 13 je hodně odvážné tvrzení. Na jakou 100km/h to bylo? Na tu tachometrovou? Tak to se podívej do diskuze o Doksech. Já jel 120 a Pyroman 145km/h. Já dle digitálu, on podle tachometru.
17:32:19
25.05.2009
MOLSO
-> Tuner#2: aha lebo by som bol velmi prekvapeny keby si mal taky cas 47 lebo ja som dal 0-100 za 13 - 14 sekund 2
17:26:23
25.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO: Ne to mám v popisu za kolik, ale 400m jezdím kolem 18s a tam mám přes kilo, tak jsem si to z toho odvodil.4
17:20:33
25.05.2009
MOLSO
-> Tuner#2: ty mas 0-100 za 18 sekund ? 9
15:56:36
25.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 23.05.09 18:39:10: Takže to zacpu a na Hrocháči budu jezdit časy o 2s lepší, takže na úrovni 16s? Tak do toho jdu, to by mohlo stačit možná i na TUNERa 3

A teď vážně, taky jsem zkoušel to mít ucpané, ale krom toho, že bylo potřeba zvýšit volnoběh jsem nic nepozoroval. Mělo to teda takový divnější a "tvrdší" volnoběh a je lepší, když to prostě pomáhá vyrovnávat tlaky v bloku tak jak má hlavně na ten volnoběh.
15:33:24
24.05.2009
Ultim
-> MOLSO: Sak rikam... Ono se tim da kompenzovat opotrebeni klapek... Pokud to chces zaslepit,tak si trosku prizvedni klapky az tam muze proudit vzduch ... Ja jsem to kdysy taky zkousel a mistr co me to steloval na Bublinkovaci,tak si toho vsiml a rikal ze se to prave musi trochu prizvednout ... Proste musis mit urcity prutok vzduchu karbecem pri zavrenych klapkach,pokud jsou opotrebene,tak je vetci,takze neco jineho zaslepis a zase se dostanes do spravnych hodnot...
Nerikam ze je to zrovna to nej reseni,ale funguje ...
11:36:34
24.05.2009
MOLSO
-> Ultim: ked som ju zaslepil tak srob pridavneho vzduchu bol skoro uplne vysrobovany ....

asi polaborujem s mechanickym otvaranim druhej komory ale to zase pojdem co kilometer to liter 40
11:05:24
24.05.2009
Ultim
-> Alenka: Ono zalezi jak dobre jde bez te hadice volnobeh seridit. Napr. na novem karburatoru by po odpojeni te hadice mel sroub volnobehu uplne vysroubovany a treba by to jeste nestacilo. Ale karbec ktery ma vybehane klapky a sroub volnobehu ma jen tak lechce o jednu tocku vysroubovany by se tak dal upravit ... Viz muj prispevak tady skoda-virt.cz/cz/.../1122 35-vysychani-sedru?gotopos t=1...
08:51:38
24.05.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Alenka: A co tam nechat jen velkou a na malou se vyprdnout?
upraveno 1x, naposled 24.05.2009 08:51:59
08:47:35
24.05.2009
Alenka
Je to na odvětrávání klikové skříně při volnoběhu. Pokud máš odpojenou i velkou hadici nad karburátorem, tak odpoj i tuhle a seřiď si volnoběh tak, aby ti to běželo normálně i bez ní.
00:27:44
24.05.2009
Syny
-> MOLSO: Tu tam nech... Pokud reaguje volnobeh na jeji ucpani, tak to je v poradku... Ale nech ji tam. Je to prave kvuli volnobehu...
21:00:00
23.05.2009
peti
-> MOLSO: nie som si isty a mozno trepnem blbost ale ja tak viem ze j to na prisavanie vzduchu prave pri volnobehu, a asi neni dobre ked je zaslepená4
20:53:31
23.05.2009
MOLSO
nikto nevie ? 8
18:39:10
23.05.2009
MOLSO
Takže chcem sa opytat na čo slúži alebo aké ma opodstatnenie. Dnes som ju zaslepil - klesol brutálne volnobeh, po doladení otáčok mám asi 2 až 3 sekundy lepší čas pri akcelerácii 0-100.

Može to niečomu vadiť ked je zaslepená ?
Extreme Tyres