skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
mazání
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyreseno
Zastavil:Cmoud
10:48:18
21.05.2009
21.05.2009

Cmoud
-> Tom.t: -> MOLSO: -> Matthes, záškodník z TechWebu: -> Evž@: -> Syny: -> Jakub M.: tak to bylo cidlo vymenil jsem ho a je to v poradku;) diky za rady
23:09:53
20.05.2009
20.05.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Cmoud: žeby ložiska na klice ? kolik má najeto ? 350000?
22:15:16
20.05.2009
20.05.2009

MOLSO
-> Cmoud: sice blba otazka ale nedal si tam nejaky "super extra polosynteticky alebo synteticky olej" ?
19:32:18
20.05.2009
20.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Cmoud: Ne ty dva sroubky na to vliv mit nemuzou. No a ten motor predtim mel kdo? V jakym je vubec stavu?
A uz si zkusil to cidlo? To byva nejvetsi problem...
A uz si zkusil to cidlo? To byva nejvetsi problem...
19:17:45
20.05.2009
20.05.2009

Cmoud
-> petr s: nene jen mezi vanu a blok tesneni;) na kos jsem vubec nesahal vyjma teda toho ze jsem utahl ten plech na dne vany ty dve desitky
19:15:52
20.05.2009
20.05.2009

petr s
-> Cmoud: Jak přetěsnil dals pod sací koš těsnění?
19:11:34
20.05.2009
20.05.2009

Cmoud
-> Matthes, záškodník z TechWebu: zas tolik tomu nerozumim takze jestli mi to muzes trosicku vysvetlit. jakou prirubu? na jakej sai kos? myslis saci kos v olej vane?(tu jsem mel taky dole pretesnit tak mozna jsem tam neco posral ja utahoval jsem vevnitr ve vane ty dva sroubky co drzi ten plech na dne tak treba jestli nemaj mit trosku vuli nebo neco takovyho?
18:04:47
20.05.2009
20.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jakub M.: Ne proste kdyz ty sroubky moc utahnes tak se to muze zkroutit
Musel sem tu prirubu srovnat... Pak sem to uz dotah jen lehce tim rovnym nastavcem z goly...
Musel sem tu prirubu srovnat... Pak sem to uz dotah jen lehce tim rovnym nastavcem z goly...17:48:53
20.05.2009
20.05.2009

Jakub M.
hm.. podobnej problém... celá mazací soustava 100% OK... vyzkoušený čidla od čtyřech různejch výrobců, vyměnil jsem kola v oil. čerpadle za fovoriťácký (mam 130tku před 8.87) a prostě když se ohřeje, tak do 1500ot. svítí kontrolka.. přitom olej se bezproblémů téměř okamžitě dostane k vahadlům (nejvzdálenější místo) .... neřešim.. jezdim... ND je tu na 130tku dost.. takže když něco zaklepe, jen to vyměnim.. ale taky mi to vrtá hlavou čim by to mohlo být...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jak to myslíš .."přetáh"? jako že jsi dal moc dlouhej šroubek a ten ti zespodu "naboural" hlavní šálku na klice či co? ...
-> Cmoud:
ten sací koš, jak píše Syny, je velmi pravděpodobnej...
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
jak to myslíš .."přetáh"? jako že jsi dal moc dlouhej šroubek a ten ti zespodu "naboural" hlavní šálku na klice či co? ...

-> Cmoud:
ten sací koš, jak píše Syny, je velmi pravděpodobnej...
17:01:14
20.05.2009
20.05.2009

Syny
Zadelanej saci kos...
16:51:08
20.05.2009
20.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Jojo nejdriv cidlo...
Delals s tim motorem neco? Ja mel treba problem ze sem kkt pretah prirubu saciho kose.
Delals s tim motorem neco? Ja mel treba problem ze sem kkt pretah prirubu saciho kose.
16:45:59
20.05.2009
20.05.2009

Evž@
zkus dát jiné čidlo....
16:33:43
20.05.2009
20.05.2009

Cmoud
zdravim panove mam problem... menil jsem motor 105 za 130 vsechno probehlo bez problemu tudis jsem menil i olej a filtr, a do 2000 otacek mi sviti nebo problikava hodne problikava mazani nad 2-2,1tis to zhasne... cim to muze byt? olej je tam filtruz si taky cucnul takze je to dolity a sviti...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
vyreseno
Zastavil:Cmoud
