skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Výfuck
14:08:48
20.05.2009
20.05.2009

Ratoo
-> Evž@: Teď sem před ten tlumič navařil ještě jeden malinkej jakoby rezonator, ale v podstatě to je zase absobční tlumič akorát bez tý drátěnky jen s tou děrovačkou a musim říct že to pomohlo. U škodovek je nahovno že mají krátký výfukový potrubí a všechen tlak z motoru expanduje v tom tlumiči a vyhází ti tu vatu.
08:07:09
20.05.2009
20.05.2009

Evž@
-> Ratoo: 4 mm je dobré...to nech tak..ja mam taky tolik...třeba v plánku pro příčňák je 5 mm
07:55:41
20.05.2009
20.05.2009

Ratoo
-> Evž@: no právě že tam sou 4mm díry, zkusim tu rouru vyměnit za jinou tak s 3mm dírama a uvidíme. tu vatu si tam narval hodně velkou silou?
07:35:37
20.05.2009
20.05.2009

Evž@
-> Ratoo: taky sem to řešil u příčňáku.....jakmile vata vyfučela tak kravál jako hrom.....tak sem ho rozřezal a napěchoval skelnou vatou...asi nejlíp to utlumí....záleží jak velké díry maš v tej děrované trubce...jesli sou velké tak je to o ničem
07:18:45
20.05.2009
20.05.2009

Ratoo
Čus hoši potrebuju poradit jak odstranit vysoký frekvence z výfucku (je to plnoprůtokovej absorbční výfuck), když sem ho koupil byl origo naplněnej čedičovou vatou, perfektní zvouček, ale za 14dní byla vata pryč a znělo to jakoby byl někde prasklej, narval sem do něj sibralovou rohož a zvuk zase libovka, jenže zase za tejden prázdnej tlumič, teď sem tam nacpal špony na parkety a je to hrůza když se rozjíždim tak řve jak prasklej. Potřebuju poradit čim ho naplnit aby to vydrželo a mělo to hlubokej zvuk, už mě to nebaví pořád řezat a vařit. Jo je to ve 120
