karburator

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 17.05.2009 do 18.05.2009, založil/a woody121
řadit dle data
17:39:40
18.05.2009
woody121
-> Gemini 17.05.09 23:50:29: dik gemi od teba si dám povedať aj ja si myslím že to bude lepšie v sobotu asi 1 štart ešte treba nejaké to tesnenie, guferko založit gabiho vačku a 1 jazda 4 5
23:50:29
17.05.2009
Gemini
ja mam mechaniku dva roky a neviem si to vynachvalit, ci na akceleraciu alebo spotrebu....je pravda, ze to chce trocha cviku zo zaciatku,ale potom je to parada
23:13:10
17.05.2009
woody121
-> COL 17.05.09 23:08:09: tak to ti napíšem ked odskúšam 4
23:08:09
17.05.2009
COL
woody121 17.05.09 22:44:06 napsal: → COL 17.05.09 22:25:21: ano presne tak ako vravíš poznám veľa ľudí čo to tak má

otazka je, jak jim to funguje :o)
22:44:06
17.05.2009
woody121
-> COL 17.05.09 22:25:21: ano presne tak ako vravíš poznám veľa ľudí čo to tak má
22:25:21
17.05.2009
COL
werty 17.05.09 19:17:16 napsal: → woody121: Panečku ty jsi koumák… A vysvětlíš mi proč je mechanické otevírání II. komory lepší než to podtlakové? Ptám se, protože musíš mít opravdu skvělé znalosti když víš něco co konstruktéři ne a proto už mechanické otevírání dávno zavrhli.

Konstrukteri spis upustili od karburatoru..... :o) jinak karby s mech ovladanim druhe klapky se stale delaji.
22:14:49
17.05.2009
COL
-> woody121: hele, to je jednoduchy, pokud budes spokojenej, jak ti to s tim jezdi (vc. spotreby, plynulosti chodu, akcelerace atd...), klidne si to tam nech (i kdyby to bylo objektivne na hovno), jinak to vrat do puvodniho stavu. A pokud to budes mit nastaveny, tak, ze bude potreba "se s tim naucit jezdit" tak to spis vyhod... protoze i dobre udelane a hlavne dobre navrzene mechanicke otvirani umoznuje plynulou akceleraci bez "uceni se s tim zachazet".
22:03:06
17.05.2009
woody121
werty 17.05.09 19:17:16 napsal:
→ woody121: Panečku ty jsi koumák… A vysvětlíš mi
proč je mechanické otevírání II. komory lepší než to podtlakové? Ptám
se, protože musíš mít opravdu skvělé znalosti když víš něco co
konstruktéři ne a proto už mechanické otevírání dávno zavrhli.
nie skúsenosti nemám ale pomaly zbieram nikto sa nenarodil ako znalec 10
22:00:26
17.05.2009
woody121
tak teraz som už načisto mimo je to vôbec dobre? motor nebude klasická séria bude upravená hlava vačka od gabiho z fava a ešte nejaké tie úpravy a potom tam chcem nahodiť turbo taktiež od gabiho4 takže neviem či to vrátiť do pôvodného stavu ten karb alebo nechať tak bude to len žroch paliva či to ovplivní aj chod motoru som ešte mladý neskúsený 4 a chcem sa niečomu priučiť tak skúšam dakujem vám !
21:46:28
17.05.2009
COL
Na bezne jezdeni nevyhody prevazuji eventualni vyhody... Ostatne nikdy jsem si nevsiml, ze by motor trpel statickym nedostakem vzduchu pri prudke akceleraci v mensich otackach (v sani by byl znatelne nizsi tlak, nez atmosfericky), kdy hrozi, ze by jeste prutok vzduchu 1. difuzorem neotevrel. Schvalne se nekdy jeste kouknu do nejakych mereni. Mozna, ze pri prudkem seslapnuti se v mechanickem pripade klapka otevre o neco drive, ale to by byla chvilinka.... Na seriovem motoru jsem k tehle uprave dost skepticky, protoze nevidim prostor, kde by se dalo neco znatelne zlepsit.
Krom toho by to urcite chtelo laborovat se polohou prvni klapky, pri ktere se ta druha zacne otevirat a take s prubehem jejiho otvirani, jedine tak pujde dosahnout eventuelniho uspechu. Pokud by sly obe klapky od pocatku soucasne, je to jednoznacny downgrade.
21:01:04
17.05.2009
werty
-> gabo000000: správně... těch je tu jako máku 3
20:53:02
17.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> werty: jj a najlepsi si co nemaju vyplnenu id kartu a vedia robit mudreho vzdy a vsade:)
20:46:49
17.05.2009
werty
-> gabo000000: Takových tu je... 1
20:23:40
17.05.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> werty: niekto je priliz mudry9
20:02:31
17.05.2009
vhml
-> woody121: je to lepší než sériovej podtlak, kterej ti neotevře klapku hned. Série je lepší pro spotřebu čistý chod motoru.
Pokud jsi chtěl rychlejší otevírání druhý klapky tak jsi šel dobrou, leč složitou cestou. Stačilo v podtlaku upravit pružiny a reagovalo by to také podle pedálu...
19:45:14
17.05.2009
woody121
a nieje to lepšie ako podtlakové? ved skôr otvára 2 komoru ako normal a aj lepšie plní valec aspoň si myslím a tak som to aj počul ked nie vyveďte ma z omylu
4 10
19:17:16
17.05.2009
werty
-> woody121: Panečku ty jsi koumák... A vysvětlíš mi proč je mechanické otevírání II. komory lepší než to podtlakové? Ptám se, protože musíš mít opravdu skvělé znalosti když víš něco co konstruktéři ne a proto už mechanické otevírání dávno zavrhli.
upraveno 2x, naposled 17.05.2009 19:19:34
14:53:25
17.05.2009
woody121
asi som sa zle vyjadril myslel som mechanicke otváranie čiže bez ufa:
zvětšit karburator - obrázek od woody121 vložen 17.05.2009 14:53:25
13:45:50
17.05.2009
minno
-> woody121: no počkaj, pokiaľ ma pamäť neklame, na 130 karbe je otváranie druhej komory "urobené" už z výroby4 jedine, že by si toto automatické, podtlakom ovládané otváranie, prerobil na manuálne, resp. mechanické s otváraním "natvrdo". O tom ale v tvojom príspevku nepíšeš, takže si sa buď zle vyjadril, alebo neviem....
Každopádne, pokiaľ máš karburátor v poriadku a ovládanie 2. komory funguje tak, ako bolo navrhnuté pri výrobe (automat), upravovať to na manual nemá žiadny prínos ani zmysel.4
07:00:25
17.05.2009
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> woody121: ahoj, po této úpravě není potřeba nic nastavovat. používáš to jen v oblasti plnýho výkonu. S volnoběhem hýbat nemusíš, akorát bych ti doporučil vyměnit vzdušník na druhé komoře (ze 160 na 140) a našteluj si dobře předstih... pak už jenom stačí se naučit s tím jezdit... pokud ne, je to akorát na spotřebu... taky sem si to delal, je to dobra vec... jinak na druha komora se osazuje 145 tryskou a 140 vzdusnikem, ja dal 135 trysku a 140 vzdusnik a je to OK...
00:37:46
17.05.2009
woody121
zdravým potrebujem poradiť predvčerom som na 130 karbe urobil otváranie 2 komory ako mam nastaviť bohatosti vzduchu a zmesi tak aby to bolo v pohode... 4 ma stým niekto skúsenosť?
Extreme Tyres