skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Prapodivné vaření stroje
08:56:37
13.05.2009
13.05.2009

palinator
Tak hlavní problém je vyřešen - přehřívání eliminováno výměnou prasklé hlavy (ta prasklina tam předtím nebyla). Teď jen teplota pulzuje 85-90 °C, jak tomu bylo dosud. Jinak na průplach dojde taky. Dík za rady.
17:58:37
06.05.2009
06.05.2009

OndraST
-> palinator: Koukni sem, tady se to řešilo: skoda-virt.cz/cz/.../7250
3-procisteni-chladiciho-sy
stemu
10:10:24
06.05.2009
06.05.2009

formen
-> palinator: A jeste si otevri topeni.me se takhle jedno srazila nemrznouci smes. Protoze jsem kokot smichal barvy.
09:40:58
06.05.2009
06.05.2009

Pavel P..
-> palinator: normálně vypusť vodu a do trubky co vede k pumpe vraž hadici a plopláchni to pak třeba ještě opačně a uvidíš co z toho vyleze....
09:24:28
06.05.2009
06.05.2009

formen
-> palinator: Buh vi co tam mas za humus proplacnii to vodou to bude stacit

08:10:17
06.05.2009
06.05.2009

palinator
A jakym způsobem to propláchnout? Čistě jenom vodou nebo s nějakym roztokem? Zvláštní je, že to po prohřátí povolí.
18:58:52
05.05.2009
05.05.2009

Kočislav
-> Pavel P..: Přesně tak.
17:07:52
05.05.2009
05.05.2009

Pavel P..
tak to máš něčim zacpaný... propláchni to
17:00:31
05.05.2009
05.05.2009

palinator
Chlapi, potřeboval bych radu. Škodofka 120 r.v. 1988 4q, bez úprav se přehřívá ihned po startu, tzn. nezastaví se na pracovní teplotě, ale pokračuje dál. Zvláštní je, že při mírném zapnutí topení (jen asi 1-2 cm odtrh) auto nevaří a po důsledném prohřátí (cca 5-10 minut chodu) se teplota ustálí a drží i bez topení. Termostat je měněný, těsnění pod hlavou by mělo bejt taky v pořádku, hlava OK, trubky z chladiče jsou relativně chladné. Jen je v chladící vodě takovej humus, taková emulze nebo co... Nevíte co s tím? Dík
