skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s motorom
20:57:10
04.05.2009
04.05.2009

peter13789
aj ja ďakujem všetkým zúčastneným za cenné rady ... autíčko fakt chytilo na prvý šup, je tam síce 0 predstih, ale to naladíme, zatiaľ to dosť slušne ide, aj ked spočiatko to nenormálne dymylo na bielo .. ale po pár minútach ho to prešlo a krásne si pradie ... zapalovacie káble sú teda 4-2-1-3 .. hádam to nebude ničomu vadiť ....
16:07:20
04.05.2009
04.05.2009

MOLSO
tak pred chvilou mi volal peter ze poprehadzoval kable tak ako to maju favo motory a chytilo mu ot na drc
dakujem zucastnenym za pomoc nabuduce budem mudrejsi
dakujem zucastnenym za pomoc nabuduce budem mudrejsi

15:28:14
04.05.2009
04.05.2009

jerzy
-> MOLSO: taky jsem ted skaldal motor a ne a ne chytit. delal to same, strilel do sani, semtam plamen z karbece. zapalovani bylo ok, palilo to jak melo.
bylo to tim ze byla chuda smes, stacilo o otacku a neco povolit sroub bohatosti na karbecu a uz to bylo ok, teda jeste jsem musel vytahnout svicky a ocistit je, protoze to bylo zachlastane.
male vysvetleni, tou chudou smesi vznikalo nekontrolovane horeni a zapalovalo az kdyz se otevrel znova saci ventil.
bylo to tim ze byla chuda smes, stacilo o otacku a neco povolit sroub bohatosti na karbecu a uz to bylo ok, teda jeste jsem musel vytahnout svicky a ocistit je, protoze to bylo zachlastane.
male vysvetleni, tou chudou smesi vznikalo nekontrolovane horeni a zapalovalo az kdyz se otevrel znova saci ventil.
11:17:32
04.05.2009
04.05.2009

Petkar1
-> MOLSO: Nemusíš schazovat ani ventilové víko, stačí když sundáš jenom víčko na dolévání oleje, dáš 0, otáčíš dál po směru hodinových ručiček a když se začne otevírat výfukovej ventil jsi měl nastavenej 1.válec a vrátíš se na 0.

23:11:04
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
a sakra velmo hanbim


23:09:47
03.05.2009
03.05.2009

gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: ja som generalkoval rozdelovac a mal som taky isty problem..dokonca sa mi vies co stalo:D:D zapalovanie som mal zapnute a nastavoval som ho tak ze som dal na prvy valec sviecku prilozil k alternatoru a tocil remenicov kedy preskoci iskra.....tocim tocim s remenicou a zrazu taka rana z vyfuku:D:Dasi metrovy plamen:D a to som len rucne tocil:D som motor prechalstal neustalims tartovanim...a potom som prisiel na to ze som dal opacne spodok rozdelovaca...
22:28:45
03.05.2009
03.05.2009

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> MOLSO: presne tak ...
zhod dole viko ventilov, a nastav kluku do polohy ked budu striedat ventily 4.válca a na remenici bude 0, vtedy má páliť 1.válec ... to sú základy ..
zhod dole viko ventilov, a nastav kluku do polohy ked budu striedat ventily 4.válca a na remenici bude 0, vtedy má páliť 1.válec ... to sú základy ..
21:34:13
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
takze je mozne ze by bol rozdelovac nejako o 180°?
21:26:06
03.05.2009
03.05.2009

petr s
-> MOLSO: Řemenice se otočí 2x a rozdělovač jednou
21:23:25
03.05.2009
03.05.2009

Nwkt
-> MOLSO: Nebo čtvrtý
21:21:48
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
-> BeBe: ked mas na remenicke 0° tak ma palit prvy ne ?
20:59:17
03.05.2009
03.05.2009

BeBe
mozno ti nema palit prvy ,ale stvrty valec ,pozerali ste ako strihaju ventily???
20:44:34
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
-> peter13789: diky za upozornenie 

20:42:27
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
Takto je to pri 0° na remenici kluky
červený obdlžnik je palec červena bodka je ryska na rozdelovači
červený obdlžnik je palec červena bodka je ryska na rozdelovači
20:41:24
03.05.2009
03.05.2009

peter13789
no skôr striela do karburátora .. teda do sania .....
20:38:16
03.05.2009
03.05.2009

MOLSO
Taakže. Bol som na pracovnej návšteve u petra13789 a robili sme motor.
Vymenili sme rozvody - staré stiahli nové nasunuli, zachovali 12 čapov medzi jamkami. Rozdelovač pri ryske remenice na 0° ukazuje palcom na prvý valec - bodku na tele rozdelovača. Odtrh 0.4mm predzápal 3°. Poradie zapalovacích káblov 1-3-4-2
Problém nastal pri štartovaní - auto neustále pravidelne striela do sania (edit :-D ).
Čo sme mohli spravit zle ?
Vymenili sme rozvody - staré stiahli nové nasunuli, zachovali 12 čapov medzi jamkami. Rozdelovač pri ryske remenice na 0° ukazuje palcom na prvý valec - bodku na tele rozdelovača. Odtrh 0.4mm predzápal 3°. Poradie zapalovacích káblov 1-3-4-2
Problém nastal pri štartovaní - auto neustále pravidelne striela do sania (edit :-D ).
Čo sme mohli spravit zle ?

