skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Facet - umístění Favorit
14:11:59
07.09.2009
07.09.2009

AZmotor
-> Nepér: bacha na ty hadičky.. v takovem ohybu rady praskaji...
13:42:39
07.09.2009
07.09.2009

Nepér
Kdyby někdo nepoznal, kde to je...
13:41:35
07.09.2009
07.09.2009

Nepér
Tak změna, chci mít v motoru co nejmíň věcí navíc :) Jen je třeba dořešit nějaké zakrytování proti výfuku a proti špíně ze silnice.
11:57:47
04.05.2009
04.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nepér: Protoze kdyz se dostanou vibrace agregatu a pumpy do resonance tak ti vyskoci motor z auta.
10:16:27
04.05.2009
04.05.2009

Nepér
-> Tuner#2: Zkusím dnes odpoledne.
Snad se mi podaří dodělat chytrou krabičku se spínací logikou, zatím to mám připojený u cívky na napájení zapalování.
Snad se mi podaří dodělat chytrou krabičku se spínací logikou, zatím to mám připojený u cívky na napájení zapalování.
08:31:59
04.05.2009
04.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Jo vlastně Ty tam máš odbublinkovač v sérii - pravda. Tak to by neměl být problém. Ale zkus až někde v létě pojedeš a pak někde budeš stát v koloně na pumpu sáhnout.
08:22:51
04.05.2009
04.05.2009

Nepér
-> U-Geen: Hned za ní je 6mm hadička nahoru, takže se zaplavuje, ten sklon se ještě dá doladit. Vliv vibrací by mě zajímal, ale nikdo mi nedokázal vysvětlit, proč by to mělo vadit.
-> Tuner#2: Odběrem myslíš průtok benzínu? Ten tam je, je to favorit a ten vrací do nádrže co neodsaje karburátor.
-> Tuner#2: Odběrem myslíš průtok benzínu? Ten tam je, je to favorit a ten vrací do nádrže co neodsaje karburátor.
00:08:03
04.05.2009
04.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Přesně tak, navíc když nemá odběr, tak se hřeje celkem dost, takže umístění na převodovce jí asi moc neprospěje jak vibračně, tak tepelně hned od motoru.
00:03:44
04.05.2009
04.05.2009

U-Geen
hmm. pry by mela byt sikmo. a jinak bych se asi bal vzajemnyho pusobeni vibraci motoru a pumpy, uvidis
23:28:59
03.05.2009
03.05.2009

Nepér
A je tam.
12:05:18
03.05.2009
03.05.2009

Nepér
Tak při příkonu 15W se to zase nijak extrémně zahřívat nemusí, v zásadě je v tom elektronickej přerušovač a elektromagnet, na tom by se nemělo mít co pokazit. Jdu ještě chvíli koukat do motoru, jestli mě něco nenapadne.
08:33:03
03.05.2009
03.05.2009

LiMaK - 742 forever
no, tak po delší jízdě bych otevřel kapotu, chytil rukou místo kam chces tu pumpu připojit.
pokud se nespálíš/nebude tam moc horko, tak bych ji tam klidně prdnul a zas nevěřím taaaakovým šileným vibracím z té převodovky. to leda že bys měl nějaký samojízný bagr místo auta.
ona sice ta prevodovka vibruje, ale zas nevěřím tomu že jak vibrační válec na asfalt.
pokud se nespálíš/nebude tam moc horko, tak bych ji tam klidně prdnul a zas nevěřím taaaakovým šileným vibracím z té převodovky. to leda že bys měl nějaký samojízný bagr místo auta.
ona sice ta prevodovka vibruje, ale zas nevěřím tomu že jak vibrační válec na asfalt.
22:06:17
02.05.2009
02.05.2009

Nepér
K nádrži jsem koukal, není tam místo a je to blízko výfuku. Na to, zda vadí vibrace motoru se taky ptám. Na karoserii jsem vhodný místo nenašel a tohle se mi zdálo ideální - dá se tam udělat ohyb, aby byla stále zalitá, nemusel bych tahat hadice bůhví kam a nemusel bych řešit přenos cvakání pumpy na kastli.
22:55:33
01.05.2009
01.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Opraveno
-> Nwkt: a teď ho chudáka už vezou

-> Nwkt: a teď ho chudáka už vezou

22:45:00
01.05.2009
01.05.2009

Nwkt
-> Tuner#2: Musíš psát "silemblok" 

22:44:34
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: Ses zlej na karamada 

22:41:27
01.05.2009
01.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já věděl že se chytíš 

22:37:25
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tuner#2: No fuj, vis ze z toho mam fabii 

22:09:46
01.05.2009
01.05.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér: Tam určitě ne. Já to mám přes měkké silentbloky na kasli a pumpa slyšet není. Je dobré co nejblíž k nádrži, tak kde není moc teplo (samo se hřeje) a pod sklonem aby se zalévala benzínem zpět.
08:47:34
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
vezmi malé silentbločky z volantové tyče, heftni to ke kastli a máš vyřešené všecko,
včetně prenosu kraválu z pumpy do kastle, tepla, a vibrací motoru.
včetně prenosu kraválu z pumpy do kastle, tepla, a vibrací motoru.
08:36:19
01.05.2009
01.05.2009

Jakub M.
a co vibrace motoru? .. přecejen tam nějaký jsou.., lepší by bylo uchytit jí někde v motorovém prostoru na karoserii
08:34:11
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
snad jedine bych mel strach,aby ji tam nebylo moc horko...
dal bych ji kajsi na druhou stranu prevodovky...co nejdál od motora
dal bych ji kajsi na druhou stranu prevodovky...co nejdál od motora
21:30:01
30.04.2009
30.04.2009

Nepér
Šlo by to takhle? Na šteft mezi převodovkou a motorem dát nějakej vingl a na něj? Vyřeší se tím přenos vibrací od pumpy na karoserii, protože na karoserii nebude... jen jestli tomu nebudou vadit ty vibrace motoru, což si nemyslím, když to samo o sobě dost vibruje.
