Motor súúúrne

prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 30.04.2009 do 01.05.2009, založil/a mb136gl

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:mb136gl

řadit dle data
00:57:31
01.05.2009
BeBe
ako pise Saky hornu uvrat presne zmeras jedine uchylkomerom,ja to tak dodnes robim na piclovi,proste pripravok do ktoreho ten uchylkomer upnes a cele to nasrobujes namiesto sviecky,samozrejme na motorke sa to robi jednoduchsie.... ten rozdiel v paleni 1 a 4 - teho valca ,je tvoj vymlateny rozdelovac,pripadne nerovnomerne opotrebonana oska
22:51:03
30.04.2009
Saky
to jsou vzdycky jen takovy ty kecy jak nekdo meri posuvkou na stupen presne aby byl zajimavej ale to proste takhle nejde.. touhle metodou se to proste merit neda.. proto pokud mas remenici treba bez rysky a udelas ji touhle metodou tak klidne ujedes o deset stupnu ani nevis..
22:48:23
30.04.2009
Saky
-> mb136gl: byt tebou tak to neresim-) proste to technicky neni mozny.. pokud tedy nemas nejakou hybrid kliku-)
samozrejme ze jsou lepsi metody a to nejakym uchylkomerem.. ono totiz v HU se to meni dost pozvolna vem si sinusovku a jeji prubeh.. v maximu tzn v horni uvrati mas zdvih 72mm a 5st pred a 5st po HU mas zdvih 71,72mm tzn o tri setiny milimetru mensi a to me rekni jak to odhadnes sroubovakem? proste tvoje metoda je uplne k nicemu tim tak poznas kterej valec je v HU nic vic-) ono i v rozsahu plus minus 10st jses na zdvihu 70,9mm tzn pouhy milimetr rozdil opet tvoji metodou nemeritelne..
22:45:59
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> mb136gl: kdyz palí tak žadny 3 to je jasne... a kdyz když stríhá tak oba dva se míjí a jsou otevřené...
22:32:16
30.04.2009
mb136gl
-> Adam6666: zajtra to vyskusam zmerat niekolko krát a nevieš ktorý ventil sa otvorí pri HU prvého valca?
upraveno 1x, naposled 30.04.2009 22:32:51
22:30:13
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> mb136gl: chyba mereni jedine, musis to poradne vratit prvni doleva pak az tocit doprava aby jsi vymezil vule..
22:26:36
30.04.2009
mb136gl
-> Adam6666: áno
22:25:42
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> mb136gl: ty nastavis podle prvniho valce predstih 5 a vytahnes kabl z rozdelovace a tocis klikou, jiskra preskoci na 5 a kdyz to same udelas na 4valci tak preskoci o 5 stupnu jinde?
22:20:07
30.04.2009
mb136gl
-> Adam6666: tak to je pravda, že s tým šrubovakom to nie je najlepšie, ale to, že mi robi rozdiel v predzapale 5° medzi prvým a štvrtým valcom s tým už šrubovák nemá nič spoločné
22:13:05
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> mb136gl: vzdycky jsou tam provozni vule mezi ojnici a klikou + to mereni sroubovakem a mas tam ten rozdil.......
22:08:56
30.04.2009
mb136gl
-> Adam6666: no tak to máš pravdu, ale mňa to štve, ale ešte som neprišiel nato, čo je zle a ako to chybu odstraniť, aj keď tu je stále možnosť - zbaviť sa jej
22:06:59
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> mb136gl: kdyz to jezdi tak co vubec resis?
21:56:11
30.04.2009
mb136gl
-> Saky: existuje iný lepší spôsob??
21:54:28
30.04.2009
mb136gl
-> petr s: -> Saky: sviecka bola von a áno, srubovak do spaľováku a kamoš tošil motorom, tri krát sme to skúšali
21:51:31
30.04.2009
Saky
-> mb136gl: jak to meris? pokud to meris sroubovakem a odhadujes HU tak nikdy neodhadnes presne 0st.. to ti klidne muze plus minus 10st litat resp klika nelita lita ta tvoje merici metoda..
21:50:48
30.04.2009
petr s
-> mb136gl: Ale svíčkou nepoznáš přesně kdy máš horní úvrat
21:49:11
30.04.2009
mb136gl
-> petr s: a aká je pravdepodobnosť, že motor z prasknutou kľukovkou dokáže fungovať? Asi žiadna nie? Ja mám na ňom cca 10000km
21:44:38
30.04.2009
petr s
-> mb136gl: To bys musel mět jedině prasklou kliku
21:42:54
30.04.2009
mb136gl
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je zaujímavé, ja v tom mám rozdiel 5°
21:40:58
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: No, je jedno jestli stelujes predstih pro prvni nebo ctvrtej valec, musi to vyjit nastejno...
21:39:09
30.04.2009
mb136gl
-> petr s: no lenže ked mám piest v HU tak mi to neukazuje nulu, ale asi tak 20° na pravo od nuly, pozapal bez ohľadu na rozdeľovač
a ďalšia vec, keď nastavim na stojacom motore predzápal napr. 5 na prvom valci, tak taký istý musím mať aj na štvrtom?
21:31:52
30.04.2009
petr s
-> mb136gl: Když máš na řemenici 0 tak píst je v horní úvrati na rozdělovač se nedívej ten může být blbě nasazen
21:30:23
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Ja jsem to tady skurvil jak jsem napsal prvni odpoved, ten retez fakt nema vliv na to jesi to ukazuje nulu nebo ne... nulu musi remenice ukazovat i bez retezu, vytahanej retez ovlivni akorat natoceni vacky, ale to neni tvuj problem...
21:28:56
30.04.2009
mb136gl
-> petr s: teraz som z toho už fakt pako, tak čo je potom zle?
21:28:45
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> petr s: Ano to jsem napsal kokotinu kterou jsem v case 30.04.09 21:03:47 uvedl na pravou miru 4
21:25:25
30.04.2009
mb136gl
-> Matthes, záškodník z TechWebu 30.04.09 21:19:28: no tak čo ja viem, tak motor je pôvodny
30.04.09 21:20:14 rozvody boli menené v auguste 2008 a maju cca 9000km, mohla sa stať chyba pri ich výmene?
21:24:47
30.04.2009
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Vačka a řetěz nemá nic společného s nulou
21:20:14
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Jo todle, no tak kdyz se vytaha retez tak se vacka o par stupnu opozdi za klikou ne? Myslim to dobre?
21:19:28
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: No... proste je nekde chyba, neni spatna klika nebo remenice? Nemas to posunuty nejak? Klinek ok?
21:17:31
30.04.2009
mb136gl
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 4 nižšie som už napísal1
ale ja som myslel, aby si mi vysvetlil to s tým časovaním, aký to ma vplyv, lebo mne ta ryska ukazuje tak cca 15-20 pozapal
upraveno 1x, naposled 30.04.2009 21:18:53
21:15:01
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: No na prsach jsou rysky po 5° ktery ukazujou predstih zejo... a 0° je ta ryska nejvic vpravo.
upraveno 1x, naposled 30.04.2009 21:15:46
21:14:39
30.04.2009
mb136gl
-> Matthes, záškodník z TechWebu: na nulu1 no ta posledná na pravo
21:13:42
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Sel se myt aby byl cistej 47
21:13:23
30.04.2009
mb136gl
-> Matthes, záškodník z TechWebu:30.04.09 21:03:47 som lajk, prosím vysvetli mi to môžeš aj tu alebo SZ ako je tebe lepšie
upraveno 1x, naposled 30.04.2009 21:13:42
21:12:03
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Koukas se na spravnou rysku na prsach?
21:11:06
30.04.2009
mb136gl
-> gabo000000: a ty si čo stratil myšlienku??3
21:10:17
30.04.2009
mb136gl
a keď to tak nie je tak čo može byť zle? A ako to napraviť?
21:08:11
30.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> mb136gl:
21:03:47
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Ja sem vocas, rozvody nemaj samozrejme vliv na to co ukaze remenice na klice, ma to vliv na casovani...
21:00:59
30.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
je to tak
21:00:01
30.04.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Jesi mas vytahany rozvody tak to bude trochu posunuty.
20:55:07
30.04.2009
mb136gl
motor 742.136
20:53:28
30.04.2009
mb136gl
Chcem si overiť jednu teóriu:
Z motora v aute vyberiem prvú sviečku, nastavim palec rozdeľovača tak, aby mi šiel na jednotku do otvoru pre sviečku dam nejaký skrutkovač alebo niečo a točím motorom, na skrutkovači začínam citiť, že piest sa blíži do HU a v tom momente kedy HU dosiahne a vracia sa do DU mi má ryska na remenici kľukovky ukazovať na nulu, je to tak? Ak áno, tak existuje nejaká príručka, kde je o tom zmienka? A ak to tak nie je tak potom ako? Ďakujem

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:mb136gl

Extreme Tyres