
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor
13:31:24
02.05.2009
02.05.2009

MOLSO
-> petr s: 

08:36:41
02.05.2009
02.05.2009

petr s
-> LiMaK: Ale ten sporták vypadá jako bys plácl lopatou po sedanu
08:33:12
02.05.2009
02.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
ja mam taky sedana, ale visjak, kupátko je kupátko, je to poslední skodovacky sporták... :-)
a aspon -> škodis: dostal nejakou odpoved... :-)
ja mam taky sedana, ale visjak, kupátko je kupátko, je to poslední skodovacky sporták... :-)
a aspon -> škodis: dostal nejakou odpoved... :-)
16:46:43
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK 01.05.09 16:40:38:
To sou fory, at zije sedan.
To sou fory, at zije sedan.16:40:38
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> škodis: Rapid má lepší aerodynamiku, proto ti pořád ujíždí :-)
Kdo nepoznal rapida,
život jiste proklíná
Kdo nepoznal rapida,
život jiste proklíná
16:12:43
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> Mr.Lumpy: myslel jsem to spis tak, ze pokud vidis rovnej kopec dolu a rovnej nahoru....tak to skopca rozkutálím a do kopce vyletím s na půlku plynu...
ale pokud v tom samém míste zkopce jedu padesát a v polovine protikopce dám plyn do podlahy....
a nebo jak pise-> Matthes, záškodník z TechWebu: ... znalost terenu je nahouby, pokud v kazde zatacce vyslapuje nekdo spojku...to je dobry tak akorat na smyk.
Samozrejme kdo zná každy hrbolek na ceste, jede suvereneji, ale spis sem to myslel jako ze lid hodne dela ZAKLADNI chyby a nesmysly
Podle me, nájezd do zatáčky, do které bezpečně vidím a kde vidím že nic nejede, tak takovej nájezd klidně risknu přes celou šíri vozovky, ale jsou jedinci, kterí jsou schopní tam jít tvrdě po brzdách,aby se drželi středové čáry, v zápětí za zatáčkou na rovině dají zase plný plyn.... a to uz je podle me zbytečná jízda brzda plyn...pokud tam samozrejme do té zatáčky vidím...ted se nebavíme o hovádské bezohledné jízdě, zavánějící průserem
ale pokud v tom samém míste zkopce jedu padesát a v polovine protikopce dám plyn do podlahy....
a nebo jak pise-> Matthes, záškodník z TechWebu: ... znalost terenu je nahouby, pokud v kazde zatacce vyslapuje nekdo spojku...to je dobry tak akorat na smyk.
Samozrejme kdo zná každy hrbolek na ceste, jede suvereneji, ale spis sem to myslel jako ze lid hodne dela ZAKLADNI chyby a nesmysly
Podle me, nájezd do zatáčky, do které bezpečně vidím a kde vidím že nic nejede, tak takovej nájezd klidně risknu přes celou šíri vozovky, ale jsou jedinci, kterí jsou schopní tam jít tvrdě po brzdách,aby se drželi středové čáry, v zápětí za zatáčkou na rovině dají zase plný plyn.... a to uz je podle me zbytečná jízda brzda plyn...pokud tam samozrejme do té zatáčky vidím...ted se nebavíme o hovádské bezohledné jízdě, zavánějící průserem
14:47:46
01.05.2009
01.05.2009

Mr.Lumpy
-> LiMaK: hodně taky záleží na znalosti místního terénu
14:05:36
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
však taky ty klikaté cestičky jsou i na naše vozy :-)
krásy přírody, a když tam jedeš 60, připadáš si jako schumacher
jojo...technika jízdy, přemýšlení....to je to, co na dálnici není...tam jen šlapeš do podlahy a držíš volant

však taky ty klikaté cestičky jsou i na naše vozy :-)
krásy přírody, a když tam jedeš 60, připadáš si jako schumacher

jojo...technika jízdy, přemýšlení....to je to, co na dálnici není...tam jen šlapeš do podlahy a držíš volant

13:22:35
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Ja taky radsi klikaty cesty nez dalnice, je to prijemnejsi svezeni.
12:47:38
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: stává se... :-) a pak se diví, že ho se 105kou predjedes v zatáčce......
mně osobně se nejvíce líbí úzké klikaté cesticky u nás v beskydech
ne že bych tam jezdil jak ovád, ale tak trošku tomu šlapu....
oběmem motoru a výkonem se nemůžu ani zdaleka rovnat BMW M3, ale na tech horských cestičkách blbec čumí jak mu pitomá škodovka ujíždí....je ale pravda, že M3 ovado mě dojede po rovině, ale zatáčky se nechytá....Krásně je videt, jak auto nerozhoduje o skore....když nekdo neumí jezdit do zatáčky, ani M3 mu nepomůže....a naopak nekdo ve starém kadettu dokáže zázraky
ednou sem byl takové hovado, že zatáčky-vracečky na vítkově jsme bral z kopce dolů bokem a přitom předjížděl bus, bo mě sral jak do každé zatáčky brzdil na 30km
se to zvrhlo na dobrej OFF TOPIC....
ale je sakra pravda, že kolikrát čumím jak šílenci jezdí...zatáčky se spojkou, s kopce brzdit a v pulce protikopce se snažit bezdůvodně zrychlovat.....
proboha to těm lidem už nejde ani o tu spojku, která zbytečně trpí a nebo o ten benzín, když nesmysleně brzdí a do kopce od půlky po horizont plná podlaha...
mně osobně se nejvíce líbí úzké klikaté cesticky u nás v beskydech
ne že bych tam jezdil jak ovád, ale tak trošku tomu šlapu....
oběmem motoru a výkonem se nemůžu ani zdaleka rovnat BMW M3, ale na tech horských cestičkách blbec čumí jak mu pitomá škodovka ujíždí....je ale pravda, že M3 ovado mě dojede po rovině, ale zatáčky se nechytá....Krásně je videt, jak auto nerozhoduje o skore....když nekdo neumí jezdit do zatáčky, ani M3 mu nepomůže....a naopak nekdo ve starém kadettu dokáže zázraky
ednou sem byl takové hovado, že zatáčky-vracečky na vítkově jsme bral z kopce dolů bokem a přitom předjížděl bus, bo mě sral jak do každé zatáčky brzdil na 30km
se to zvrhlo na dobrej OFF TOPIC....

ale je sakra pravda, že kolikrát čumím jak šílenci jezdí...zatáčky se spojkou, s kopce brzdit a v pulce protikopce se snažit bezdůvodně zrychlovat.....
proboha to těm lidem už nejde ani o tu spojku, která zbytečně trpí a nebo o ten benzín, když nesmysleně brzdí a do kopce od půlky po horizont plná podlaha...
10:05:15
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: To zas jeden blbec do kazdy zatacky vyslapoval spojku
Nikdo nevime proc jako
Proste sebemensi zatacka... spojka dolu, po konci zatacky pustit 
Nikdo nevime proc jako
Proste sebemensi zatacka... spojka dolu, po konci zatacky pustit 
09:44:36
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak tak, vono to není o tom točit jedničku do mrtva....dvojku do mrtva, trojku ani neřadit a rovnou hupsnout na 4ku....
jako od urcitych otáček je motor už plochý a nemá výkon, takže točit ho dál logicky přeci ubírá na všem.... a pak přeřadit způsobem, že točky zbytečně nechá zbytečně klesnout a pak znova vytáčí.... asi tak....těžko popsat
a to už vynechávám takové detaily, že z kopce brzdí a v půlce dokopce začne zrychlovat....
neumí projet a najet zatáčku a před každou brzdí jak hovado, aby pak zas točil a zas brzda....
ale to už jsou detaily, které jsou jiné vod řidiče a každej má jiný pud sebezáchovy a zábrany...
jako od urcitych otáček je motor už plochý a nemá výkon, takže točit ho dál logicky přeci ubírá na všem.... a pak přeřadit způsobem, že točky zbytečně nechá zbytečně klesnout a pak znova vytáčí.... asi tak....těžko popsat
a to už vynechávám takové detaily, že z kopce brzdí a v půlce dokopce začne zrychlovat....
neumí projet a najet zatáčku a před každou brzdí jak hovado, aby pak zas točil a zas brzda....
ale to už jsou detaily, které jsou jiné vod řidiče a každej má jiný pud sebezáchovy a zábrany...
09:26:49
01.05.2009
01.05.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Ale to musel extreme pretacet ci podtacet ne? 

08:40:19
01.05.2009
01.05.2009

LiMaK - 742 forever
-> škodis: není to v rukách? 
teda kamos a já máme skodovky. obě decentně modernizované.
kamoš se furt vymlouval, že já mám lepší to a ono, tak sem se nasral a prehodili jsme jen řidiče :-)
teda já s jeho autem a on s mým...trasa cca 20km....
von jaksi ten kamos uplně blbě točí otáčky a uplně cipatě vzhledem k otáčkám řadí...
takže....já s tím jeho autem zase jako první....

teda kamos a já máme skodovky. obě decentně modernizované.
kamoš se furt vymlouval, že já mám lepší to a ono, tak sem se nasral a prehodili jsme jen řidiče :-)
teda já s jeho autem a on s mým...trasa cca 20km....
von jaksi ten kamos uplně blbě točí otáčky a uplně cipatě vzhledem k otáčkám řadí...
takže....já s tím jeho autem zase jako první....
16:22:04
30.04.2009
30.04.2009

škodis
Ved mne sa to hneď nezdalo že by išlo tam len o tú prevodovku ved motor Ls je výkonovo skoro rovnaký ako 130 len 130 má vysší obsah tak bude tá 130 už asi trocha vybehaná
10:33:39
30.04.2009
30.04.2009

Evž@
-> škodis: a jestli máš ten motor 120 LS trošku poladěný tak samozřejmě že pojede líp než obyč 130.....
10:24:42
30.04.2009
30.04.2009

COL
Ja to tedy pochopil tak, ze rapid jezdi furt nejlip (ale je otazka, co se tim mysli - maximalka, zrychleni?), at je v nem ten puvodni 130tkovy motor nebo ten nynejsi 120LS. V opacnem pripade by to nebylo zajimave.
10:22:14
30.04.2009
30.04.2009

Evž@
-> škodis: tak jestli jsi natrhl prdel Rapidovy tak možná díky tomu že máš inak zpřevodovanou převodovku....rapid 5 q má stálý převod 3,9 a mokrý 5q má 4,22...takže pokud máš 4,22 tak si na tom o něco lépe po stránce zrychlení 

22:41:30
29.04.2009
29.04.2009

enzox
No veru...veľa záleži od stavu motora. Už som zažil aj že 105kový motor po kompletej GO išiel lepšie ako favorit ktorý papal olej 

22:23:49
29.04.2009
29.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Pockej, kdo teda vyhrava? Rapid? Jesi je vse v serii tak ma rapid tezsi prevodovku a ten motor 130 asi stoji za hovno. Pokud to dobre chapu...
22:07:33
29.04.2009
29.04.2009

škodis
Chlapi minule sme skúšali s kamarátom prehodiť motory z Rapidky 130 do mojej klasiky 4q 120 LS a zistili sme že moja klasika 120 s motorom 130 nestíhala za Rapidkou s motorom 120 LS
Čím to je že by tá prevodovka robila taký rozdiel???? A je rozdiel medzi suchov 5q a mokrou 5q či ne???
Síce ten moj motorček 120 LS je troška upravený znížená a vyleštená hlava ale na tú Rapidku som nikdy nemal
Čím to je že by tá prevodovka robila taký rozdiel???? A je rozdiel medzi suchov 5q a mokrou 5q či ne???
Síce ten moj motorček 120 LS je troška upravený znížená a vyleštená hlava ale na tú Rapidku som nikdy nemal
