skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mpi ventilová brka
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 28.04.2009 do 28.04.2009, založil/a Olgoj Chorchoj
23:17:15
28.04.2009
28.04.2009

Saky
-> Olgoj Chorchoj: na motor co ma 80-90koni nepotrebujes nic extra to se da v pohode poskladat i se seriovejma pruzinama
22:10:22
28.04.2009
28.04.2009

vhml
Jak jsem to na virtu vypozoroval já, tak názory říkali, že kužely jsou lepší než série, ale na ostré vačky je to pořád málo...
21:39:28
28.04.2009
28.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Gemini: Kdyz se ventil nestihne vratit tak mu pist pomuze ne? 

20:17:29
28.04.2009
28.04.2009

Gemini
silna pruzina mu byt kvoli tomu aby aj vo vysokych otackach ventil kopiroval vacku a neskakal, co je najviac problematicke pri OHVcku
19:17:37
28.04.2009
28.04.2009

Olgoj Chorchoj
...kuželky...je nějaký argument proč je nepoužít do lehce sportovního motoru favorit (80-90k)??? Měl jsem je v takovém motoru a ani při podřazení (+-7000) nebylo slyšitelné žádné mlácení nebo rázy z rozvodů, vše chodilo super. Teď jsem se setkal s názorem, že pro vačky řekněme od 270 výše nejsou tyto pružiny vhodné... Jsem toho názoru, že čím slabší pružina, která ještě zamezí mlácení v otáčkách, tím lepší, protože se mi snižuje síla nutná k jejímu stlačení (nenamáhám tolik rozvody, atd...)... Takže proč ano nebo proč ne...
Dík
Dík
