-> Ceca012: este je jedna jednoducha finta........serizuj ten valec, na ktory ti ukazuje palec rozdelovaca......pod podmienkou ze si z rozdelovacom nehybal a ze je nastaveny spravne
10:01:14 29.12.2009
suri
-> spartra: ja to mám od otca z roboty , tenučké a veľmi mocné klúče
08:48:30 29.12.2009
spartra
-> suri: tak promat sem nenašel -> Klubko_: trubkový? ten by se musel uříznout a něco na něj navařit. jestli by se vešel.
01:18:21 29.12.2009
Klubko_
-> spartra: anebo trubkovym 11
22:55:58 28.12.2009
suri
-> spartra: ja feldu promatom povolím
22:08:42 28.12.2009
spartra
takovou zančku ani neznám, mám obyč 11 očkoplochou ze sady kdybych chtěl ubrat z očka tak tam snad nic nezbude. Očkem povolím bez problémů 6 matiček, zbylé 2 musím na plocho, matička začíná ztrácet tvar 6harnu
22:00:10 28.12.2009
suri
-> spartra: 11 očkový Promat , tona tam nevôjde , prinajhoršom kvalitným vidlicovým alebo si obrús očkový na brúske
21:56:59 28.12.2009
spartra
bíden, jeden z pitomých dotázů
co používáte za klíč na povolování 11matek na vetilech?
mám problém především s jednou matkou co je u kozlíku.
13:09:31 28.04.2009
Ceca012
Měli jste pravdu bylo to jednoduchý.Chtělo to jen abych se do doho pustil a hned jsem tu knížku pochopil . Za chvíli jsem to měl hotovo. Tak díky všem .
16:18:35 27.04.2009
werty
Jestli jsi amatér a troufnul sis na těsnění pod hlavou tak už by pro tebe seřízení ventilů neměl být problém. Já to nedělám způsobem stříhání (střídání) ventilů ale stylem ventil č. 1 plně otevřený a seřizovaný ventil č.8 atd... tak je bezpečně zajištěno že se vačka nebude zdvihátka dotýkat. Podle mě je to i lepší způsob pro naprosté amatéry, protože když je ventil plně otevřený (úplně dole) pozná snad každý. Postup v knížce "Favorit- jak na to" nebo tady... favoweb.skoda110r.cz/arti
cle.php?id=54
12:59:50 27.04.2009
Ceca012
Díky, hned zítra to vyzkoušim.
07:02:44 27.04.2009
Evž@
-> Ceca012: .........a první válec je ten nejblíž k tobě...a dozadu za ním 2,3,4....abys to nedělal podle pořadí zapalování
00:46:31 27.04.2009
Bagrr- máma mele Emu
Točíš motorem a sleduješ ventily, jak se střídají... Pstup je následovný:-D Když střídaj na 1. válci, tak se štěluje 4 když na 2 tak š a opačně... (střídání rozuměj kdy e potkává sací s výfukovým v zavřeným stavu)... Ventily na válci k seřízení se poznají taky pohmatem, že mají oba vůli na vahadlech:-)
00:36:33 27.04.2009
Ceca012
Zdrarec, mám ve svý šáde motor z favorita (135) a dnes jsem poprve měnil těsnění pod hlavou. Vše probíhalo v pohodě až do doby, kdy jsem měl seřídit ventily. Podle knížky jsem to moc nepobral a tak se chci zeptat Vás, jestli neznáte nějaký postup, který pochopí i takový amatér jako já . Díky moc za každou radu.