Spojka na Š 110

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 24.04.2009 do 29.04.2009, založil/a Darson
řadit dle data
18:53:53
29.04.2009
petr s
-> Olgoj Chorchoj: Tak to si pleteš se 130
17:49:33
29.04.2009
Olgoj Chorchoj
mám pocit, že je rozdíl v roztečích na uchycení setrváku
11:49:57
29.04.2009
petr s
-> pap: Setrvák je vyvážen z výroby
11:42:09
29.04.2009
pap
hm, a co vyvazenie kluky so zotrvakom ?
08:42:54
25.04.2009
ferrari
Eidy 24.04.09 16:40:40 napsal:
Tak si přines komplet sadu z eMka, kup si nový spojkový ložisko
samozřejmě na M model a je to.
No, a ak budeš meniť lamelu, tak pravdepodobne rovno aj prílačák...
PS - ak bola pôvodná spojka dobrá, tak by som to asi ani neriešil...zas taký veľký rozdiel to nie je...
upraveno 1x, naposled 25.04.2009 08:43:55
16:40:40
24.04.2009
Eidy
Tak si přines komplet sadu z eMka, kup si nový spojkový ložisko samozřejmě na M model a je to. A teď si nejsem jistej, jestli nebudeš potřebovat jinou tyčku (délkově) na pracovní válec, ale myslím, že ne. Jen to doladíš v závitu.
15:57:45
24.04.2009
Darson
Pôvodný zotrvačník mám z motora zhodený dole a mám možnosť priniesť si z vrakoviska komplet m-kovu spojku. Garde zrovna nemam po ruke.
15:17:23
24.04.2009
LuisiLe
zozen si pritlačak z garde ten je 180 a nemusiš menit zotrvačnik
12:26:26
24.04.2009
Darson
Ahojte. Mám rozobratý motor zo Š 110. Uvažujem, keď to budem skladať, či by malo zmysel vymeniť mu spojku za modernejší typ z emka s centrálnou pružinou. Čo musím v takom premontovať. Treba vymeniť komplet celú spojku aj so zotrvačníkom? Ďakujem.
Extreme Tyres