Obohacovací ventil

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 22.04.2009 do 22.04.2009, založil/a andrew2.1
řadit dle data
21:19:25
22.04.2009
vhml
-> andrew2.1: to do toho leješ destilovanej oslí trus nebo co? 1
21:16:59
22.04.2009
andrew2.1
Díky za odpověď, ušetřit nechci, trysku mám naopak větší (105,135) a důvod je ten, že moje "palivo" rozpouští membrány jako třeba u akcelerační pumpičky, tu jsem už vyřadil a když o tom víš není problém 5. A teď odešla membrána u toho ventilu a když koupím nový, je to na 14 dní. Ty nový věci nic nevydrží 10. Takže ještě jednou díkec!!!
19:30:58
22.04.2009
werty
Je to vlastně ventil ovládaný podtlakem. Z plovákové komory se přivádí palivo kanálem do obohacovače který je při nízkých otáčkách kdy je škrtící klapka uzavřená neaktivní díky působení vysokého podtlaku… jakmile se škrtící klapka pootevře do určitého stupně tak se zruší podtlak který přestane působit na membránu a stlačená pružina povolí čímž se otevře ventil a z plovákové komory začne proudit palivo do trysky obohacovače která ústí do emulzní trubice. Jinak vyřadit se nedá respektive obohacovač má docela zásadní vliv na plynulý chod při částečném zatížení a přechodu na první stupeň. Pokud chceš trochu ušetřit pak si sežeň menší trysku na první stupeň a trochu sniž nástřik akcelerační pumpičky (ale ne úplně) ovšem to samozřejmě bude na úkor výkonu.
17:10:07
22.04.2009
andrew2.1
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo nevíte přesnou funkci obohacovacího ventilu na karburátoru ve favoritu 135L r.v.92. Popř. nějaký nákres a jestli je možné toto vyřadit z provozu. Díky za odpověď!!
Extreme Tyres