ferrari 18.04.09 17:51:24 napsal:
LiMaK 18.04.09 08:51:00 napsal:
jako nevim jak to delate, ale pierburga ma kdejaky němec…vw group. treba
ted se chystam rozdelavat piera z 1.8 passata 1991…pak napisu jake
ma trysky ale nemusí byť predsa Pierburg ako Pierburg…tiež nie je
Jikov ako Jikov…napr Jikov na Jawu 350 ťažko budeš pchať
do Š120…
Ke konci 80 let se v autech německé produkce hojně používal právě Pierburg 2E3 ...ať už šlo o VW Golf 2, Passat a nebo Opel Kadett. Samozřejmě že šlo o jinak modifikované karburátory oproti klasickému co známe z Fav respektive šlo například o doplňkové okruhy pro klimatizaci a nebo recirkulaci výfuk. plynů, ale principiálně je základ karburátoru shodný s tím z Fav tudíž jsou shodné i trysky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karbec favorit
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 15.04.2009 do 18.04.2009, založil/a fako - zrušená registrace
19:34:00
18.04.2009
18.04.2009

werty
17:51:24
18.04.2009
18.04.2009

ferrari
LiMaK 18.04.09 08:51:00 napsal:
jako nevim jak to delate, ale pierburga ma kdejaky němec…vw group. treba
ted se chystam rozdelavat piera z 1.8 passata 1991…pak napisu jake
ma trysky ale nemusí byť predsa Pierburg ako Pierburg...tiež nie je Jikov ako Jikov...napr Jikov na Jawu 350 ťažko budeš pchať do Š120...
jako nevim jak to delate, ale pierburga ma kdejaky němec…vw group. treba
ted se chystam rozdelavat piera z 1.8 passata 1991…pak napisu jake
ma trysky ale nemusí byť predsa Pierburg ako Pierburg...tiež nie je Jikov ako Jikov...napr Jikov na Jawu 350 ťažko budeš pchať do Š120...
12:54:31
18.04.2009
18.04.2009

waca
-> petr s: To už nebude klasického tvaru jako šroubovitý vrták ne??Já jsem myslel právě ten šroubovitý s fazetkou, prostě klasický...
08:51:00
18.04.2009
18.04.2009

LiMaK - 742 forever
jako nevim jak to delate, ale pierburga ma kdejaky němec....vw group. treba ted se chystam rozdelavat piera z 1.8 passata 1991...pak napisu jake ma trysky
16:40:06
17.04.2009
17.04.2009

petr s
-> waca: I 0,05 mm je vrták
16:17:22
17.04.2009
17.04.2009

waca
Nikdy jsem neslyšel o tom,že by se prodávali originální trysky než s klasickýma dírama. Jestli-že někdo říká že tam má větší průměr v trysce, tak si to musel zvětšit samorobo...Docela bych se podíval jak se vrtají ty trysky ve výrobě, co vím, tak nejmenší šroubovitý vrták je s průměrem 0,7mm.
21:37:17
15.04.2009
15.04.2009

Rapid22
Jde si upravovat trysky podle sebe, není to nic přesného . Tryska má v sobě určité hrany a úhle a drsnost stěn. K vzetšení trysky lze použít malého vrtáčku. Zmenšení trysky provádím obyčejnou pájkou a cínem. Nahřát trysku, přidat trošku cínu a profouknout-hned se zmenší průměr trysky... 

21:23:22
15.04.2009
15.04.2009

maverick15
joo kamaráde je to blbé jak cip na tohle nejsou skoro žadne..jedině mět vice trisek a kupit si vrtaky a pul desetinky posobe vetši a navrtat si podle sebe a skoušet..a nebo sehnat polmo z fiata prej nej volba...a nebo tam skusit dat ddsr a triskovat na to už sou trisky bo vrtáčkem taky zvětšit
13:32:05
15.04.2009
15.04.2009

MOLSO
no neviem ci ho budes mat cim natryskovat ... na lekr moc trysiek neni 

12:03:14
15.04.2009
15.04.2009

fako - zrušená registrace
hoj chlapi, mam dotaz. Jak natryskovat karbec u motoru favorit 136, vačka 260/260, hlava o 0.8mm dole. Karbec obyčejný pierburg. Samozřejmě je to u každého motoru jinak, jen chci vědět zhruba nějaké hodnoty, kdo s tím už má zkušenosti.. Dík moc
