-> Matthes, záškodník z TechWebu:
to říkalo lidí a každej to po hodině vzdal....
ono už se to i podkladalo heverem, jelikož jak páčili tou metrovou trubkou, tak auto se hýbalo celé nahoru a dolu, jen vypustak porad drzel....takže hever pod vanu a páčili a páčili...tehda jsem jim rikal, že to klidně muzou i vyrvat, že mám rezervní vanu sehnanou akorat se mi ji nechtelo menit....kdyby se jim to podarilo povolit, byl by to uspech a kdyby ho vyrvali i s kusem vany taky by se nic nedelo,protože by to byl duvod tu vanu vymenit.ale vypustak porad drzel jak zavařený....
von byl pocatecni problem v tom, že byvaly majitel v tom motoru snad nikdy nemenil olej, jen dolival...ventily nebyly pres karbon ani videt.....to byly casy prvního auta :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vypoušťák
14:51:03
13.04.2009
13.04.2009

LiMaK - 742 forever
13:51:10
13.04.2009
13.04.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
-> LiMaK: Tyjo, skoda ze sem u toho nebyl, to bych neprestal dokud by neco neruplo 

12:21:38
13.04.2009
13.04.2009

LiMaK - 742 forever
poklepat, otočit....
ale uz jsem se setkal s vanou, kde byl vypustak tak zarostlej, že nešel nijak...hodně lidí neveřilo a po hodine mr*ání to taky vzdali....
nejvetčí frajeři vzali metrovou trubku na golu a vysledek byl to samé :-)
pak jsem si sehnal jinou vanu,která byla oka
ale uz jsem se setkal s vanou, kde byl vypustak tak zarostlej, že nešel nijak...hodně lidí neveřilo a po hodine mr*ání to taky vzdali....
nejvetčí frajeři vzali metrovou trubku na golu a vysledek byl to samé :-)
pak jsem si sehnal jinou vanu,která byla oka
11:31:46
13.04.2009
13.04.2009

petr s
-> J3STER: Trochu poklepat kladívkem a vzít golu klíč
11:30:42
13.04.2009
13.04.2009

J3STER
Mám takový problém. Za boha nemůžu povolit vypouštěcí šroub na hliníkové vaně. Prosil bych pradit nějakou fintu.

