
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
oil chladic vs. zapojenie
12:47:33
14.04.2009
14.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Eidy: no jojo

12:13:12
14.04.2009
14.04.2009

Eidy
-> Adam6666: Tak se omlouvám. Nějak jsem zapomněl, že tam mám 130 písty.
Takže jako kdybych nic neřekl.
Takže jako kdybych nic neřekl.12:09:55
11.04.2009
11.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Jakub M.: aha, tak to opravdu nema cenu delat v dnesni dobe.....
11:58:38
11.04.2009
11.04.2009

Jakub M.
-> Adam6666:
většinou se tam udělají spalovací prostory na kopírovací frézce podle FA hlavy... já to tak mám taky, je to snížené asi o 2mm aby co nejvíce zmizel ten prostor pro bombírované písty a pak se tam vyřeší tohle (dnes to nemá opodstatnění, ale tuhle hlavu koupil táta kdysi za bývalého režimu s tím, že to prostě vyzkouší, protože sehnat tehdy FA motor jaksi bylo nemožno)
většinou se tam udělají spalovací prostory na kopírovací frézce podle FA hlavy... já to tak mám taky, je to snížené asi o 2mm aby co nejvíce zmizel ten prostor pro bombírované písty a pak se tam vyřeší tohle (dnes to nemá opodstatnění, ale tuhle hlavu koupil táta kdysi za bývalého režimu s tím, že to prostě vyzkouší, protože sehnat tehdy FA motor jaksi bylo nemožno)
10:59:48
11.04.2009
11.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Eidy: 130 hlava je ale na bombirovane pisty. nevim kolik se da maximum snizit a muselo by to byt brutalne snizene aby sel udelat KP treba 11..
22:46:08
10.04.2009
10.04.2009

Eidy
-> Adam6666: Proč by nešly Fa písty pod 130 hlavu? Vrtání je stejný, ojnice taky (skoro). Já to tak jezdím.
19:27:59
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
no ja viem ze 5kanal ma strop okol 100hp,ale inak som to neriesil ze co a ako
chlapik predaval motor,ja som mal peniaze a kupil som
teraz by som to uz tak neriesil,kupil by som feliciu alebo fabiu motor a to by bolo hned nieco ine,ale vtedy som sa unahlil
chlapik predaval motor,ja som mal peniaze a kupil som
teraz by som to uz tak neriesil,kupil by som feliciu alebo fabiu motor a to by bolo hned nieco ine,ale vtedy som sa unahlil
18:05:18
10.04.2009
10.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Majklsto: cca 105 koni je maximum pro takovy motor na vacce 320/320 a to by musel bych radne vypipalny. nejak mi nesedi ty favorit pisty se 130hlavou, to snad ani nejde nebo o tom nevim a i kdyby jo tak tam bude bidny KP, lesteni nic nepridava.
17:32:05
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
-> Eidy: uz je to hotove,a v aute,staval to virtak s nickom garazmajster
on mal ten motor vo svojej tisicke na vrchy
on mal ten motor vo svojej tisicke na vrchy
17:13:45
10.04.2009
10.04.2009

Eidy
-> Majklsto: A kdo ti to staví smím-li se zeptat?
17:03:06
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
-> Adam6666: motor skoda 130,vacka 300/300,hlava znizena "na doraz"-sam neviem kolko to je,to mi bolo povedane ,ventily,kanale,spalovaky ,1xDell orto DLHA,piesty favorit,lesteny spodok motora,lahky zotrvacnik,remenica...
15:52:42
10.04.2009
10.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Majklsto: upravy a jaky motor?
15:50:34
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
stavitel tvrdi 100hp,kritika trvdi 70hp,takze pravda bude asi niekde uprostred

14:46:41
10.04.2009
10.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Majklsto: tak takovy olej na vrchy urcite chladit nemusis.. teda spis sem se nezeptal jaky ten motor ma vykon?
14:35:14
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
-> Adam6666: olej je tam Casrol Formula RS,to mas pravdu ze je to loen dalsi prvok ktory sa moze pokazit,ale ide aj o to ze mam urobeny medzikus na meranie teploty oleja medzi chladic a hadicu, a ten by som rad pouzil,pripadne s tym skusim pojazdit,a uvidim v akych intervaloch sa bude teplota oleja pohybovat
inak motor je to na preteky do vrchu
inak motor je to na preteky do vrchu
14:05:37
10.04.2009
10.04.2009

Adam6666 - zrušená registrace
-> Majklsto: chladic tam ani nedavej, budes mit podchlazeny olej. pokud nejezdis zavody kde je motor v extremni zatezi dlouhou dobu tak je to zbytecnost a jen dalsi vec ktera se muze posrat... jinak prutok se dal regulovat delkou sroubu v otvoru č. 4. kdyz tam das sroub dlouhy tak ze dosedne az na konec te dirky tak pujde vsecho pres chladic a na zimu se tam da dat kratsi sroub tak aby sla cast pres chladic a cast do kanalu. ale je to zbytecnost. kvalitnim olejem udelas vic parady..
13:38:00
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
-> Nwkt: ano,tento obrazok som videl,ale s toho obrazka mi to vychadza ze je zapojeny paralelne,takze ked fuknem do 4,alebo do 7,tak by sa to malo dat v pohode prefuknut.
riesim to preto,lebo chcem vediet ci prakticky vsetok olej bude pretekat chladicom alebo nie.na hadiciach na chladic su v ockach 7mm otvory,a niekde som cital ze prierez by nemal byt nikde zaskrteny pod 9mm.tak co ked bude tymto elementom uskrteny prietok,tak ci to bude mat moznost prudit priamo,mimo chladica,bez obmedzenia
podla
riesim to preto,lebo chcem vediet ci prakticky vsetok olej bude pretekat chladicom alebo nie.na hadiciach na chladic su v ockach 7mm otvory,a niekde som cital ze prierez by nemal byt nikde zaskrteny pod 9mm.tak co ked bude tymto elementom uskrteny prietok,tak ci to bude mat moznost prudit priamo,mimo chladica,bez obmedzenia
podla
11:42:56
10.04.2009
10.04.2009

Nwkt
-> Majklsto: Tak se zapojuje na 4 a 7
11:37:03
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
plno prietok
130ka
130ka
11:14:55
10.04.2009
10.04.2009

Nwkt
A jakej máš blok?
10:42:15
10.04.2009
10.04.2009

Majklsto
idem davat na svoj motor oil chladic,viem kam ho zapojit,aj ako,ale zaujmalo by ma cí je ten chladic v mazacim systeme paralelne s hlavnym mazacim kanalom,alebo je tam v serii
ked som sa kukal do andrta tak to vizeralo ze paralelne ,ale ked som sa snazil prefuknut hadice veduce k chladicu,tak sa mi to nepodarilo
tak ako to teda je?
ked som sa kukal do andrta tak to vizeralo ze paralelne ,ale ked som sa snazil prefuknut hadice veduce k chladicu,tak sa mi to nepodarilo
tak ako to teda je?
