podlozenie pruzin

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 02.04.2009 do 07.04.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
řadit dle data
12:56:31
07.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Trax: tato problematika ci potrebujem alebo nie je uvedena nizsie4
09:34:53
07.04.2009
Olgoj Chorchoj
jezdil sem 280/280 s origo kuželkopružinama MPi a nijak zle se to neprojevovalo ani když otáčky při podřazení lezli za sedmičku.
Jinak tomu bylo u stovkovýho motoru (origo pružiny a misky) s touhle vačkou - tam to asi od šesti mlátilo:(
23:12:36
05.04.2009
Trax
-> gabo000000: A seš si jistej, že potřebuješ pro tuhle vačku podložení pružin? Ja jsem motor tocil někam k 6800 s touhle vačkou a problem jsem neměl nehledě, že točit to k takovejmhle otáčkam už nemá smysl
22:41:42
04.04.2009
Petr Abrahámek
Ještě k těm zvonícím ventilům...zvoní jen v rozmezí otáček 2500-3000 a od 4600 nahoru a to pouze pri plynu na podlaze. Kdyby to bylo detonacni spalovani...nebude to delat porad??? Pripada mi ze ty podlozeny pruziny se dostanou do rezonance a neudrzi potom ventil zavrene
01:42:36
04.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
btw ked uz riesite kompresiu ja s cca 11:1 som na 95 jazdit nevedel...1 som to skusila dost ledva som vysiel z garaze...som lutoval az motor
01:41:28
04.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Jakub M.: jasne..to musi byt
00:02:16
04.04.2009
Jakub M.
namontuj hlavu na blok s vačkou, nahoď kompletní rozvod a změř si prostor mezi závitama pružiny při otevřeným ventilu, když to podložíš, tak by ten prostor mezi závitama u zmačknutý pružiny neměl bejt menší než 0,5mm
23:25:56
03.04.2009
Petkar1
-> MOLSO: Taky si myslim. Je tam jinak uloženej ten klínek než u sacích, proto je to níž a pružina "víc stlačená".
23:24:33
03.04.2009
Petkar1
-> Petr Abrahámek: Ubrat předstih, nebo palivo s vyšším oktanovým číslem. Ale KP 10,2 by mělo šlapat i na natural 95.4 Chce to si s tím předstihem trochu pohrát.
23:09:55
03.04.2009
Petr Abrahámek
-> Petkar1: Nene mělo by tam být kolem 10.2 u auta je to špatně. Dobře a co pomůže proti tomu spalování? teďka beru 95 natural, občas 98. Zajímavý taky je že když jedu tak 3/4 plynu tak to nedělá a když je plyn naplno tak ano.
20:07:18
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> MOLSO: zapozeraj sa lepsie a uvidis ze rozdiel je v uloozeni klinku ventilu4
19:58:15
03.04.2009
Peopas
-> Adam6666: zavity na pruzine se o sebe opiraly,tak nebylo co merit :o) joke 6 , mel jsem je podlozene podlozkou,myslim ze to bylo z hlavy ze strikajdy,ktera plni ucel jak pro malou,tak velkou pruzinu,mista je tam dost.Podlozka neni zas kdovi jak tlusta.
19:57:08
03.04.2009
MOLSO
-> gabo000000: to bude tou upravou sediel a ventilov4
18:23:31
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Petkar1: jo
17:41:20
03.04.2009
Petkar1
-> gabo000000: A mají to všechny vejfukový ventily takhle?
16:05:37
03.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Peopas: i male pruziny podlozene? pod velkyma jsi mel celkove i s tou z vyroby kolik podlozek? a ted mi jeste rekni zda si meril mezeru mezi zavitama pruziny pri max zdvihu vacky?
15:49:19
03.04.2009
Peopas
-> gabo000000: s 280 zdvihy 6.5 oba
15:45:56
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> darabos - www.mscfilakovo.sk: aby vetili stihali zatvorit...epsie kpiruju zdvyhatka vacku atd...kazdy spravny mechanik a predajca vacky by ti mal odporucit ake struny k nej mas pouzit4
15:00:12
03.04.2009
darabos
taka otazka do plena: Preco je dobre podlozit pruziny pri pouziti ostrejsej vacky(resp pouzit tvrdsie, napriklad z BMW)? 132
14:39:05
03.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
by me zajimalo kolik lidi si pak zmeri mezeru mezi zavity.....vypada to ze nikdo
upraveno 1x, naposled 03.04.2009 14:39:24
14:33:20
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Peopas: s akou vackou?
14:12:23
03.04.2009
Peopas
na favo hlave sem mel dve velke podlozky pod ventili vsude a nikdy zadny problem
14:04:55
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Petkar1: ale vsak vidis ze je viac stlacena pruzina8
13:39:21
03.04.2009
Petkar1
-> gabo000000: Tohle jsem nikdy nezkoumal, ale jestli to má tak každej vejfukovej ventil, tak je to asi normální....Asi budou mít ty klínky vejš než sací. Na výšku nemá vypodložení pružin vliv...
13:32:47
03.04.2009
Petkar1
-> Petr Abrahámek: zvonění ventilů se říká detonačnímu spalování, takže v podložení pružin to nebude6
13:30:13
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
pod vyfukove teda asi bude stacit 1 podlozka...teraz mam vsade dve..ale ta vyskusal..ale toto sa mi velmi nepaci..ci to tak ma byt original?
zvětšit podlozenie pruzin - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 03.04.2009 13:30:13
13:28:55
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
prave som zistil ze kazdy vyfukovy ventil to ma takto8
zvětšit podlozenie pruzin - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 03.04.2009 13:28:55
13:23:13
03.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Trady: chovanec tam pôjde 170/278 s 6.9 ma on zdvyhy abo ako...6.7 a 6.9..sa mi zda..ale vcera som na nieco prisiel..dam fotky dnes..nepaci sa mi to ...2 vyfukove..prvy a posledny maju viac stlacenu pruzinu...takzo popisat..foto napovie...
11:13:38
03.04.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Petr Abrahámek: a jaky mas zdvih na vacce? jestli tam mas KP 11 jak pises tak problem je uplne nekde jinde nez v podlozenych pruzinach...
10:14:48
03.04.2009
Trady
hmm a jakou vacku s jakym zdvihem tam chces dat?
07:16:53
03.04.2009
Petr Abrahámek
tak zalezi by padly do toho vybrani. ja tam mam jednu co ma 1.5mm, ale stejne to nestaci. kdyz dam plnej plyn zvoni ventily pri jakymkoli predstihu
16:38:34
02.04.2009
gabo000000 - zrušená registrace
nakolko uz som ja osobne 2x zabrusoval ventili a bude aj o kusocek ostrejsia vacka rad by som k usok podlozil pruziny...môzu sa u favo hlavy vyuzit klasicke origo zelezne podlozky? bude vadit ked ich dam 2 alebo sa to neda?
Extreme Tyres