
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
K&n Filtr do origo boxu Favo
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 29.03.2009 do 31.03.2009, založil/a dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
23:50:56
31.03.2009
31.03.2009

Tomaso435
-> Havoc: hmmmmmmmmmmm nesouhlasííím

02:41:24
31.03.2009
31.03.2009

Havoc
Můj názor k filtrům je ten, že je to víceméně zbytečnost, já i se svým lehce upraveným motůrkem používám obyčejný papírák, stačí je častěji měnit a je to korunová položka, alespoň já na svém motoru sportovní filtr nepoznal ani o malinko, maximálně byl lehoulince jinačí zvuk, ale nic co by stálo za ty peníze, asi tak. Možná udělat celý sportovní kit, pak by asi rozdíl byl k lepšímu, je to prakticky nejlepší volba, ale nechce se mi řešit přístup vzduchu a stínění a hlavně málo muziky za hodně peněz. Tunery oblíbený kuželový filtr je u modelů vozů kde se vyrábí přímo sportovní kit kravina, i když když se dobře vyřeší, možná to znát bude, já je každopádně rád nemám. Samotná sportovní vložka... Nevím, zkoušel jsem a jak jsem psal výše, rozdíl jsem nezaznamenal.
Co se týče vačky, třeba já mám 278/278, zvih 8,6 a do cca 2700 otáček je to línější, pak ale začíná docela zábava a bez přestání to zrychluje do cca 6000 otáček, pak už tahat přestává a na 6500 otáčkách omezovač. Do těch cca 2700 otáček to je pouze o něco línější, každopádně žádná díra v otáčkách není, i tak to zrychluje naprosto plynule bez nejmenšího náznaku cukání (možná je to vstřikováním, nevím jak to bude s dírama v otáčkách u karburátoru), podle mě vačka tak akorát ještě na běžné ježdění, možná bych si troufnul jít i do nějaké lehce otáčkovitější, i když pak už to asi do běžného provozu nebude to pravé ořechové... Toť mé názory a postřehy, jedná se pouze o mé vlastní cítění, pokud se mnou někdo nesouhlasí a bude mi to vyvracet, je mi to víceméně jedno
Co se týče vačky, třeba já mám 278/278, zvih 8,6 a do cca 2700 otáček je to línější, pak ale začíná docela zábava a bez přestání to zrychluje do cca 6000 otáček, pak už tahat přestává a na 6500 otáčkách omezovač. Do těch cca 2700 otáček to je pouze o něco línější, každopádně žádná díra v otáčkách není, i tak to zrychluje naprosto plynule bez nejmenšího náznaku cukání (možná je to vstřikováním, nevím jak to bude s dírama v otáčkách u karburátoru), podle mě vačka tak akorát ještě na běžné ježdění, možná bych si troufnul jít i do nějaké lehce otáčkovitější, i když pak už to asi do běžného provozu nebude to pravé ořechové... Toť mé názory a postřehy, jedná se pouze o mé vlastní cítění, pokud se mnou někdo nesouhlasí a bude mi to vyvracet, je mi to víceméně jedno

22:25:52
30.03.2009
30.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Ještě někdo má nějaké postřehy k tématu?
19:13:49
29.03.2009
29.03.2009

Alenka
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : určitě ne žádnou sériovou vačku jako 136x a podobně. Já jezdím tu nejobyčejnější vačku Motor-Excel a nemůžu si až na menší díru v plynu ve 3000 otáčkách na nic stěžovat, ale co jsem slyšel, Engitec dělá taky dobré a jsou levnější.
17:49:55
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Alenka: a jakou vačku máš konkrétně namysli? 136X nebo od nějakého úpravce? Můžeš někoho konkrétního z vlastní zkušenosti doporučit? Koukal jsem na Motor-Excel že nějaká kompletní sada vyjde na 11tis., napsal jsem jim tam dotaz o co se konkrétně jedná tak jsem zvědavej, co mi odpoví.
17:34:04
29.03.2009
29.03.2009

Alenka
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : zkušenosti mám takové, že jsem vyzkoušel jak vložku do origo boxu, tak hříbek přímo na karbec a kromě zvuku žádná posorovatelná změna k lepšímu.
Jak píše Tomaso, bez zátěže to možná malinko líp reagovalo na plyn, ale zrychlení ani spotřeba se nezměnilo ani k lepšímu ani k horšímu.
Jestli chceš něco, co opravdu pomůže, tak dej vačku, dolaď kompresní poměr, zapalování a karburátor a máš vystaráno. Vyjde to sice na dvojnásobek ceny filtru, ale přínos bude nesrovnatelně větší.
Jak píše Tomaso, bez zátěže to možná malinko líp reagovalo na plyn, ale zrychlení ani spotřeba se nezměnilo ani k lepšímu ani k horšímu.
Jestli chceš něco, co opravdu pomůže, tak dej vačku, dolaď kompresní poměr, zapalování a karburátor a máš vystaráno. Vyjde to sice na dvojnásobek ceny filtru, ale přínos bude nesrovnatelně větší.
17:14:07
29.03.2009
29.03.2009

Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : tak praktický bude spíš uprava motoru než tohle,,,, je to nesmysl... jako pokud čekáš že do toho sedneš a šlápneš na to a budeš si říkat kurva to mi to jede, tak to asi ne no

17:11:26
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tomaso435_Žák 3.Bé 29.03.09 17:04:38 napsal:
zapoměl sem ještě na jednu výhodu, a asi tu hlavní,,,, když se tě někdo
zeptá co v tom máš tak mužeš zmínit sportovní filtr
a hnedka to
líp zní
Tak zrovna přesně o tohle mi nejde... já chci něco s praktickým užitkem, ne něco na okrasu 
zapoměl sem ještě na jednu výhodu, a asi tu hlavní,,,, když se tě někdo
zeptá co v tom máš tak mužeš zmínit sportovní filtr
a hnedka tolíp zní
Tak zrovna přesně o tohle mi nejde... já chci něco s praktickým užitkem, ne něco na okrasu 
17:04:38
29.03.2009
29.03.2009

Tomaso435
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : no je to věc uplně na hovno ,,, za prvý pořizovací hodnota. a za druhý to napouštědlo..... já mám greena do origo boxu,,,, no a jediný v čem to je lepší že bych řek že se to tak nedusí když sešlápnu plnej,,, vždycky tam byla ta mezera mezi šlápnutím a reakcí motoru je to okamžitý,,,,, jinak na zvuku sportovního vejfuku to taky lehce přidá,,
zapoměl sem ještě na jednu výhodu, a asi tu hlavní,,,, když se tě někdo zeptá co v tom máš tak mužeš zmínit sportovní filtr
a hnedka to líp zní

zapoměl sem ještě na jednu výhodu, a asi tu hlavní,,,, když se tě někdo zeptá co v tom máš tak mužeš zmínit sportovní filtr
a hnedka to líp zní

17:03:39
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
- popř. co filtry značky Green - kvalita, cena...??? 

17:01:29
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Alenka: a proč to za ty prachy nestojí?? Máš nějaký praktický zkušenosti, postřehy? Sem s nima 

15:05:33
29.03.2009
29.03.2009

Alenka
Pro Favo karb stojí kolem 1500,- na MPI Feldu 1800,- za ty prachy to ale rozhodně nestojí.
14:50:14
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Ještě musím zjistit cenu, jestli na to vůbec mám 
A M@rtin si našel tenhle na MPičko, tak k tomu se váže ten samý dotaz...
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=33-26...

A M@rtin si našel tenhle na MPičko, tak k tomu se váže ten samý dotaz...
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=33-26...
14:49:09
29.03.2009
29.03.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Máte někdo zkušenosti se sportovním fltrem K&N do origo boxu? Myslím tím jestli to opravdu zlepší výkon a tak...
Našel jsem si na jejich stránkách že by to měl být
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=E-910...
nebo možná
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=E-121...
Našel jsem si na jejich stránkách že by to měl být
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=E-910...
nebo možná
www.knfilters.com/search/ product.aspx?Prod=E-121...
